Ben benieuwd, of iemand nog een gebande x360 heeft bewaard als ze zometeen in het jaar 10.000 zitten, of die dan gewoon weer online kan
http://xbox360.ign.com/articles/111/1114803p1.html check het nieuwe service record-systeem dat op bungie.net komt voor halo reach! Je kan nu bijvoorbeeld tenminste je K/D ratio zien per playlist! sweeet
wow ziet er heel goed uit en beter als het nu is! Hoop dat hij ook wat beter werkt op mijn telefoon! Kan bijna niet wachten! Afgelopen week iets van 70potjes h3 gespeeld ter opwarming haha. Word echt de game van de eeuw!!!
Halo: Reach lekt uit http://bit.ly/an27MU via Tweakers twitter [yt]ROU_ojr4hEw[/yt] Edit: nvm zie dat jullie al gezien hadden :/
Gamescom Van de week ben ik op de Gamescom geweest met een aantal vrienden en toen hebben we natuurlijk meerdere malen in de rij gestaan voor Reach. Alleen Firefight was speelbaar, maar wat een vette ervaring is dat. Echt een verbetering ten opzichte van de ODST versie. Geen buggers, betere wapens en ai. En we kregen na afloop een Noble Six Avatar helm
Maar dat was niet per playlist geloof ik. Bedoel je deze? Zou echt fijn zijn dat ze oprotten. Die vond ik super lastig in ODST firefight.
Heel fijn om te horen! Welke map had je op gespeeld en kon je ook je eigen load-out kiezen? Ik kijk héél erg uit naar Firefight!
Mijn eerste reactie toen Reach werd aangekondigd: pff, daar ben ik wel klaar mee. Maar na het zien van de vidocs en dergelijke ben ik toch wel enthousiast geworden. Laat maar komen!
Wie gaat er allemaal voor de Legendary uitgave? En wat vinden we hier eigenlijk van? Is het de hoge prijs van €130,- waard?
Ik Ik vind het erg leuk dat er een standbeeldje bijzit. Als het niet zo'n plastice meuk is, is het de 130 (voor mij 103) euro meer dan waard!
Ik ben een grote halo fan maar zoiets hoeft voor mij niet. Ik koop liever 2 games voor dat geld ipv alleen reach en een beeldje. Special limited legendary ultra shizzle vind ik meer voor de materialistisch gevoelige mensen. Vroeger trapte ik er ook altijd in en het heeft mij nooit gelukkiger gemaakt.
Misschien overtuigd dit je : Halo: Reach Kalender Exclusieve actie voor de Halo fans in Nederland: Pre-order nu de Halo: Reach Limited Edition en krijg naast de exclusieve pre-order token van de Recon helm ook nog een unieke Halo: Reach verjaardagskalender. Uit de Xbox.com mail.
Dus ook Halo Reach gaat weer draaien om Kill death ratio, mensen hebben schijit eraan of het team wint. En in partys hoor je mensen trots vertellen dat ze een ratio van 2.0 of hoger hebben. Jammer, mijn interesse voor Halo Reach is ineens een stuk minder geworden. Maarja geen probleem, ik vermaak mij wel met NFS, en New Vegas
Alhoewel ik het met je eens ben dat er inderdaad veel te veel figuren rondlopen die hun ePenis strelen met hun K/D, vind ik het een beetje dom om een hele game daar op af te rekenen...