[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Haha ja, blacksmith/whitesmith skill. :p

2. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toch wel eerlijk zeggen hoor, wat een game is dit _O_. Ik heb zelden meegemaakt dat een game mij zo lang bleef boeien als deze! Ik vind het ook heel netjes dat ze steeds weer een nieuw DLC'tje uitbrengen, dan blijft de game ook interessant.

Ook de art style ben ik heel positief over. Ik heb het gevoel dat steeds meer developers streven naar realisme in plaats van een eigen stijl te creëren, maar Gearbox laat wel even zien hoe het wel moet :cool:. De humor is ook echt tof in dit spel.

Kortom, geweldige game dit! Ik denk dat Borderlands samen met Gears of War mijn favoriete spellen zijn van deze generatie consoles.
    (Alhoewel dit niet eens zo heel veel zegt, aangezien ik maar 5 games voor de Xbox heb :+)

Wanneer komt by the way die GOTY editie uit? Ik heb enkel de Zombie DLC gekocht en wil die andere twee eigenlijk ook wel kopen, maar als die GOTY editie alles op een schijfje heeft schaf ik me die wel aan.

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  5. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er moet een GOTY edition komen:'-(

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ben gisteren ook met de game begonnen. Ben niet echt een RPG fan, maar deze game is erg tof. Kleine dingen waar ik me aan irriteer als non-RPG fan.

1. Headshot is niet insant kill;
    2. Net elke kogel is raak, zelfs niet als je 100% zeker hit hebt. Kansberekening is niet alles bij schieten;
    3. Auto rijd klote :) besturing vind ik minder.

Voor de rest is het erg vet, de grafische stijl en de setting. Ik kan wel even vooruit met de game + de DLC's. :D En dat voor 20 euro.

Moet denk ik vaker wachten tot een game wat ouder is, scheelt een hoop geld ;). Maar dat is wel moeilijk.

7. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor mij deze game zo tof maakte was de 4 ma co op kan dus ok gewoon niet wachten op de nieuwe DLC\o/

8. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    WAIT?!? what?

EDIT: oh! ja ik ook :thumbs:

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Coop heb ik nog niet gedaan. Lijkt me wel erg fun. Maar wat speel je als coop? Story mode die je ook alleen speelt?

10. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt dan heb je 2 verschillende playtroughs 1e doe je solo/coop en dan level je je character een beetje.

De 2e doe je met ze 4e en dan is de game wel het zelfde maar alle enemy's zijn vele malen sterker dus dan heb je elkaar echt nodig.

Ook vind je dan wapens die je in de 1e playtrougt nooit zou kunnen vinden.

Ps mocht je online gaan gamen kan dat je hele speelervaring verzieken puur omdat er nu mensen zijn die hun wapens hackenen die dus alles 1shot kill hebben. Je bent dus gewaarschuwt ;)

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    aha oke, dus je hebt twee save games zeg maar? Je kan zonder problemen switchen tussen solo of coop? En je neemt je stats mee tussen beide game modes?

12. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je kan gewoon jou save gebruiken en dan kan je op jou save verder in co op.En ja al je stats worden gewoon meegenomen ook al switch je 10 keer.

13. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Priest heeft het over één manier om BL te spelen. als je online bent kan je op ieder moment beginnen met coop, meestal zelfs zonder laadschermen. De andere speler is dan gast in jouw 'wereld' en je kunt samen de quests afmaken.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    "Sunday, 3:00 PM - 4:00 PM, Pegasus Theatre - Gearbox!

Gearbox Software, developers of Borderlands, Brothers in Arms, Aliens: Colonial Marines and others, appear once again to candidly talk with PAX about everything they are involved with! Jump in for juicy exclusives, surprising disclosures, unbelievable scoops and behind the scenes access on what Gearbox is up to - straight from the source. Have a first hand look at live presentations and never before seen footage of upcoming Gearbox releases! A question and answer session will give YOU the chance to address the rumors and tell the team what you want to see from Gearbox next!

Panelists include: Randy Pitchford [CEO, Gearbox Software], Brian Martel, [Executive Vice President, Gearbox Software], Mikey Neumann [Creative Director, Gearbox Software]"

PAX Begint vrijdag 3 September, Gearbox komt zondag op 5 September.

Ik zeg Duke Nukem Forever onthulling en de DLC :thumbs: ...Misschien zelfs wat info over BL2 maar ik hoop dat ze dat wat later bekend maken.

Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  15. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Borderlands GotY (bijvoorbeeld hier) te pre-orderen voor release op 12 oktober 2010.

16. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk:)

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ah mooi, daar zat ik al op te wachten. :)

18. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af of daar ook de nieuwe DLC bij zit...

19. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Het zal daar sowieso wel leuk worden want randy zit er bij \o/

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Er waren toch geruchten dat Gearbox de Halo franchise zou overnemen? Begin September lijkt mij het juiste moment om zoiets aan te kondigen ivm de release van Reach.

Deel Deze Pagina