Tnx voor het medeleven Zie stukje hieronder, mss dat omruilen helpt. HIFI-zaken hebben we wel, maar die staan natuurlijk nooit te springen als je producten allemaal ergens anders gekocht hebt nadat je wel in hun winkel bent geweest om te kijken. Maar ik houd dat nog wel even achter de hand.
Ook als ik de brightness op zn hoogst zet zie ik alleen de gewone 8 blokjes en geen blacker then black blokjes en de dropshadow is totaal niet te zien. Ik weet hoe het eruit moet zien, omdat met die andere DVD hij het wel deed in sommige gevallen. Kan het ook nog per DVD verschillen? een THX optimizer is toch op elke dvd hetzelfde?
De Onkyo set doet wel vaker gek, dat ie switcht en dan een sneeuwbeeld geeft met ook gekleurde pixels erin. Ik heb toch het gevoel dat ergens in de Receiver oid een storing zit. Met Onkyo contact opnemen is een beetje lastig via de telefoon. Ik heb nu BCC gebeld waar ik de Onkyo's gekocht heb, en vonden het ook allemaal erg vreemd. Degene aan de telefoon zei dat je niet op calibratiedvd's af moet gaan, maar gewoon op eigen smaak moet instellen, maar ik zei dat ik toch wel graag wil dat de blacker then black levels etc goed worden weergegeven en vertelde ook over de storing in de Receiver.
Hij neemt nu contact op met het BCC filiaal, het is al iets meer dan 2 weken geleden, maar wss kan ik de set omruilen en hopelijk werkt dan wel alles goed. Hij had het eerst over een reparatieprocedure, maar toen ik om omruilen vroeg en vertelde dat ik hem 2,5 week geleden gekocht had ging hij daar wel mee akkoord gelukkig, want ik heb geen zin om alles een tijd kwijt te zijn.
Laatst bewerkt: 23 aug 2010