[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja zoiets :9
    begin binnenkort wel weer opnieuw

    heb net Las Vegas seizoen 1 afgekeken, maar is niet helemaal wat ik van een serie wil. Het is wel leuk om te kijken :) Maar heb liever iets met een doorlopend verhaal. Binnenkort maar even kijken of Flash Forward wat is
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ah, dus jouw mening is wel een feit, maar die van anderen niet? :+ Right...

    =(


    Tzameti (Géla Babluani, 2006)

    [​IMG]

    Een zeer sfeervolle film over een klusjesman die door z'n nieuwsgierigheid en goudkoorts belandt in een wereld van duistere gokpraktijken waar mensenlevens (inclusief z'n eigen) in het middelpunt staan. Keihard en meedogenloos. Kon 'm erg waarderen.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha wtf. Zit ik net For a Few Dollars more te kijken.
    Breken ze in in een gevangenis denk. Gaan er een paar man naar binnen. Maar 2 blijven er buiten. Niet veel bijzonders nog, maar een shot later hebben ze die 2 gasten vervangen voor een schilderij in de deuropening. :D

    [​IMG]
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    net Teenage Mutant Ninja Turtles (1990) gekeken.

    Wat een geniale film is dat zeg, wat een nostalgie! de slechte one-liners van de turtles.
    Geen CGI, maar lekker mensen in pakken. de Evil Shredder die doet denken aan darth Vader, met zijn uitspraak "I am your father!" eb Master Splinter die als kleine rat kung fu moves doet in zijn kooitje. Sommige dingen zijn zo slecht dat het weer geniaal wordt8). Ik heb me echt ontzettend vermaakt:+.

    Cowabunga!

    9/10
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ninja Assassin

    Wow, ik heb m'n zondagavond gewoon gevuld met 2 kutfilms te kijken. Dit gaat echt helemaal nergens over, triest verhaal over een journalistje die achter het bestaan komt van een ninja clan. Ik moet eerlijk zeggen, die ninja-gasten zijn wel bruut, alleen die trieste bloedeffectjes (sinds wanneer spuit bloed 6 meter uit je lichaam als je een snijwond hebt?) verpesten het ook weer een beetje. Uiteindelijk blijkt de journalist het meeste weg te hebben van een irritante American Pie actrice die voornamelijk moet gillen.

    Was blij dat het afgelopen was, kon ik direct gaan slapen.
    2/10.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ninja Assassin, de laatste film die ik in de bios heb gezien :emo: Wat een droevenis was dat zeg.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hahah en ik heb die gekocht! :thumbs:
     
  8. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Welke film zal ik nu kijken?

    - The Last Hit Man
    - Sweeney Todd
    - Syriana
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb hem gewonnen :+.

    Anders had ik hem ook wel gekocht (voor een mooi prijsje) :p.

    Vind de ninja hier zeer cool weergegeven worden. Dat het bloed te overvloedig vloeit en er ook nog eens fake uitziet maakt de boel enkel leuker en des te duidelijker dat je de helemaal helemaal niet serieus moet nemen. Gewoon een lekkere actie film die een 2 uur hersenloos bloedbad biedt.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Dat ben ik niet met je eens. Ik vind juist dat de film zich wel te serieus neemt..
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Helemaal mee eens. Denk dat ik em van de week nog eens opzet :cool:
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Syriana! En daarna Sweeney Todd. Die eerste ken ik niet.
     
  13. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Flash Forward vond ik zelf een goede serie. Doorlopend verhaal uiteraard en erg vermakelijk. Ik kon niet stoppen met kijken had alle afleveringen binnen een week gezien.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Precies, dat is het hele probleem van de film. Plus dat de gevechtsscènes zo donker zijn en zo debiel videoclipperig gemonteerd zijn dat je er geen ene flikker van ziet. Verder stelt het inhoudelijk geen zak voor en zijn de acteurs bedroevend. Je moet wel heel erg van ninja's of van slechte films houden wil je er van kunnen genieten als je het mij vraagt :+
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Al was die film door een gekke Japanner geregisseerd zonder die gare verhaallijn was het nog wel een leuk filmpje geweest. Yoshihiro Nishimura ofzo :+
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zat laatst weer ff te zoeken of er al meer bekend was voor een Deadpool film, maar het blijft nog een beetje gissen allemaal. Wel kwam eind vorige maand nog dit bericht naar boven:

    (30 juli, Bron)

    Zou wel mooi zijn als hij er echt mee aan de slag wil. Ik kwam ook nog het volgende filmpje tegen op Youtube, waarin deadpool is zoals hij ook in een film neergezet moet worden (liefst door Ryan Reynolds):

    [yt]sAI5y20X2Gk[/yt]
    :D!
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    The Librarian reeks zou je kunnen proberen. Niet echt briljant, maar wel vermakelijk. Al ben ik niet echt heel kritisch binnen dat genre.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Yeah!

    Zojuist weer eens The Good, The Bad and The Ugly gekeken :D.
    Echt supervet.
    Morgen schrijf ik wel een review, ga nu ff Lost kijken. :p
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Die Extended versie is wel echt te lang :lol:
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Nee serieus!
    Ik zat na de film te kijken: welke scenes zou ik eruit knikkeren voor de normale editie.. En ik kon echt helemaal niks bedenken!
    Dit epos kan voor mij niet lang genoeg duren. Alleen moet je ff tijd maken om ervoor te gaan zitten..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina