Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ehm.. geloof mij dat ligt toch echt aan je eigen kwaliteiten. Wat verwacht je ook? Als je met een game begint waar al dik ervaren spelers in zitten dat je binnen no time die gasten van de mat speelt?

Heb zelf ook tijden Pro Evo gedaan en Fifa '10 heeft veel weg van eerdere Pro Evos.

En die lob; die moet je maken met de "hoge pass" knop en niet met LB + Schieten. Je moet wel mikken op goal maar ze gaan er bijna allemaal in. Een foutje in fifa inderdaad maargoed.. als je ze zelf onder controle hebt en de tegenstander ook dan is het net zo eerlijk :+

Of druk 2x (Y) achter elkaar als de tegenstander de bal heeft of als je denkt dat hij door gaat breken en op je keeper af komt.. dan komt de keeper niet zo ver uit en dan kunnen ze er ook niet overheen lobben en moeten ze wel op andere manier scoren.

2. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Continue afstandschoten van 40meter? Ik speel al jaren fifa en heb nog nooit zo'n youtube-afstand schot om mijn oren gekregen. Misschien omdat ik ook een beetje kan verdedigen?

Echte bs reden om te zeggen dat fifa onrealistisch is. Je bent gewoon een mak lammetje.

Trouwens, ik ben met pes begonnen totdat ie crap werd, en in pes 6 had je wel degelijk last van belachelijke raketten die door Adriano op je doel werd gevuurd van 50 meter afstand. Bij pes 2008 had je van die belachelijke arcade achtige dribbels die bijna elke jan lul kon doen met een redelijke vleugelspeler.

Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  3. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    verschrikkelijk ja. PES6 was een goede game maar online speelde je 9 van de 10 x tegen Inter Of Brazil.

Zodra Adriano vanaf 16 meter ging uithalen kon je net zo goed je controller neerleggen want dan was je toch kansloos.

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nounou om hem een mak lammetje te noemen vind ik nogal trieste reactie.
    Snap zijn frustratie best wel. Als je van PES naar Fifa gaat krijg je gewoon de eerste paar potjes de ballen om de oren.. niks mis mee, maar wel klote natuurlijk.

En die ballen van 40 meter zijn idd niet echt geloofwaardig. Dan geef je de tegenstander veel te veel ruimte en die ballen gaan er 7/10 keer echt niet in.

5. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    @ dikgedrukte: dat gaat er dus in FIFA 11 (zowel als in PES 2011) zo goed mogelijk uit ;)

ik ben echt benieuwd wat PES naar 1 jaar development allemaal gaat neerzetten, als ze dit zeg maar in de volgende jaren gaan perfectioneren, MOET fifa wel ook met iets nieuws komen :) en dat is voor alle fans goed nieuws

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    FIFA hoeft met helemaal niets nieuws te komen. Wat PES probeert is rare zooi in de game te gooien om het "leuker en aantrekkelijker" te maken. Is helemaal niet nodig. PES probeert een footy-game te fabriceren en maakt zichzelf ook nog eens belachelijk. Nu ben ik de screenshots aan het bekijken van iemand met een PaasEiland hoofd? What the fuck? Dat ze eens kijken naar de mechanics van de game en die verbeteren? Lijkt mij toch een hogere prioriteit hebben dan wat LOL elementen?

FIFA heeft met World Cup 2010 al een goede stap gezet naar het realistisch tikken en schieten. Het was veel moeilijker dan FIFA10.

Als FIFA11 gewoon die elementen pakt en verbeterd dan heb je een hele solide game.

7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Tja, dit maakt eigenlijk iedere discussie overbodig. Van ontwikkelaars die dit in een voetbalspel stoppen mag je eigenlijk niets verwachten en kan het alleen maar meevallen...

8. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Lol dan ben jij gewoon slecht.. Kijk die lobjes kan je niks aan doen das gewoon een fout klaar. Maar die 40 meters pegels die er volgens jou altijd ingaan is gewoon bullshit. Als je 10x schiet gaan er 1/2 in nou in het echt word er toch ook wel is een keer van heel ver gescoord? Das ook een lekker gevoel als je zo een bal erin peert.

9. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FIFA kan inderdaad gewoon een goed spel worden maar we zijn te verwend geworden de afgelopen jaren. Ieder jaar was er een fantastisch vernieuwd product, nu worden de verschillen telkens kleiner (FIFA09-FIFA10, FIFA10-WK). Ik kijk nu de nieuwe gameplayvideos en het lijkt me weer gewoon hetzelfde. Dat nieuwe passingsysteem werkt enkel met de toppers, terwijl ik vaak met teams van 3 sterren speel. Heb je er dan niets aan?
    Ik heb zelden zo'n slecht gevoel gehad bij FIFA, ik verheug me zelfs meer op PES dan op FIFA. Ik heb FIFA ieder jaar gekocht maar dit jaar twijfel ik echt. Ik kan niet wachten op de demo's..
    Ze zullen met wat anders moeten komen dan een doorschuivend voetje van Pirlo of een minder gestoppelde baard bij Rooney, ik wil dat de bal meer vrijheid heeft, ej sneller kunt draaien, sptisen de verdedigers af kunnen houden met de armen/rug/schouderduwtjes, met de keeper in duel gaan waarna de keeper soms valt en de foul meekrijgt, niet meer door elkaar kunnen lopen maar dat je hem dan laat struikelen, in deze fase is FIFA nu beland. Je moet eens kijken hoe EA die basketbalspelletjes maakt, superieur. Ze werken onder hun niveau bij voetbalgames.

Trouwens, het schijnt dat die Russiche en Griekse leagues erin zitten, mooi.

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zo idd, je hoeft geen professor te zijn om er achter te komen dat wat we nu al jaren hebben gewoon top is, en elk jaar weten ze het te verbeteren. Ongetwijfeld zal PES ook verbeterd worden, maar persoonlijk denk ik dat Fifa het never gaat verliezen van PES, puur om het feit dat Fifa die jaren voorsprong heeft gehad

11. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat FIFA zo goed is kan nu tegen ze werken. De onderlinge verschillen zullen de doorslag gegeven, end an bedoel ik de verschillen tus PES-nieuwe PES en FIFA-nieuwe FIFA.
    Net als iPhone en BlackBerry is dit ongeveer.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die extra's heeft de PES-serie altijd al gehad. Je kunt hiervoor kiezen om het te gebruiken, maar het hoeft niet. Ze hebben weldegelijk gekeken naar de mechanics van de game want de game is van de grond af opnieuw gebouwd.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik hoop ook voor iedereen PES liefhebber dat het geen teleurstelling word. Vorig jaar was dit wel het geval namelijk ... we zullen zien!

14. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    mja voor de mensen die fan zijn van een van de 2 series dan hé, die willen genoeg vernieuwingen hebben.

Maar voor de "Zwevende kiezer" (lol :+) gaat het er gewoon om: welke van de 2 het beste is ;)

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet niet hoe het bij Fifa 11 zal zijn, maar ik begin echt de schurft te krijgen van het feit dat als je de 'speel als prof' optie kiest met je eigen character dat je op een gegeven moment de hele tijd 10-en moet halen. Dat is nog tot daar aan toe, maar dat je minpunten krijgt voor op welke plek in het veld je staat vind ik zooo kut. Ik wil soms zelf wel ff bepalen waar m'n speler loopt en dan is het gelijk weer raak: --- Plaats.

Lul op! 8)

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat met rare hoofden en voetballen zat vroeger toen PES nog DE voetbalgame was ook in het spel hoor. De oude PES games waren toch niet bepaald misselijk leek me zomaar.

Ze hebben nu de hele game omgegooid, het is een hele andere game geworden en het schijnt allemaal nog best lekker te werken ook. Een beetje kortzichtig om te zeggen dat ze door rare dingen in het spel te stoppen hun game willen verkopen, blijkbaar heb je je niet echt goed verdiept in PES 2011.

Onder welke steen heb jij gelegen haha :+. Het wordt geen teleurstelling, er zijn al jaren niet meer zoveel mensen die het spel gespeeld hebben (in Keulen of ergens anders) zo enthousiast geweest. De game zal fouten bevatten maar heeft duidelijk de weg naar boven gevonden.

17. reda074

reda074 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ge pre-orderd zulke spellen moet je gewoon hebben!

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad,kijk er naar uit.

19. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Jup fifa is voor mij een must buy elk jaar zodat ik weer lekker al die noobjes kan ownen

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dit hoort thuis in het patstopic ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina