Agree. Is er eigenlijk bekend of er een demo uitkomt voor Vanquish? Ik kan iig niets vinden over een eventuele demo.
Vanquish demo screenshots, details arrive Sega's released a few more details about the Vanquish demo that's set to arrive in Europe on September 1. The demo, named 'Velocity Attack' as CVG reported earlier, sees players don the futuristic ARS battle suit to battle for ownership of the planet's remaining energy resources against Russia. The battle takes place on board a huge space station where numerous enemy robots are being brought in by dropships. Players have an array of weaponry and upgrades at their disposal, as well as the ability to hijack "Walkers", or use the suits unique Boost and AR mode to take down the robots. The Vanquish demo arrives on Xbox 360 and PlayStation 3 in Europe on September 1.
Ik hoop dat er ook nog een beetje een fatsoenlijk verhaal omheen gevouwen wordt. Heb laatst weer in 1 ruk Gears of War 2 en Halo 3 uitgespeeld en het blijft toch leuker om te doen als je naast een uitstekende gameplay ook een goed verhaal hebt.
cool stijltje, maar dit is niks voor mij lijkt het. het is meer van tatatatatatatatatatatatata! en dan rol je 3x en dan komen er nog meer aliens en weer tatatatatatatatata! en dan hoert er een japanse lijkende nep-cortana aan je hoofd . ziet er wel weer mooi uit, dat wel.
In Bayonetta kun je geen japanse stemmen kiezen.. Zal hier ook wel niet wezen.. Dit word zeker een brute game!
Dat is een groot gemis voor mij. Ik zal eens kijken of dat wellicht in de Hong Kong versie anders is, maar wanneer de originele taal ontbreekt, dan haak ik af...
Die pak lijkt wel van Probotector jaja die oude game op de nes en snes. Jammer dat die niet meer opnieuw uitkomt. De game lijkt me wel vet, maar ik mis eigelijk wel een co op in deze game. Gemiste kans?
Nah, sp ftw. Sowieso, die main character (Sam Gideon) moet uniek blijven, moeten niet twee van zijn soort zijn