Formule 1 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    :eek: Dat zou wel stoer zijn. Vroeger op de PSX, splitscreen met een vriend! Perfect gewoon :9
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Niet via Splitscreen! :mad:
    Dan heb je totaal geen overzicht.
    Gewoon online co-op! :cool:

    Is Dynamic Weather trouwens echt bevestigd? Dat het spontaan gaat regenen tijdens de race?
     
  3. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Dus je kan wel gewoon co-op online doen?:eek:
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    In gameplay beelden die (eer)gister zijn gepost zag je het menu voor de race. Je zag de set up en bij weather stond rain, sunny, cloudy enz. en er stond onderaan ofzo ook Dynamic. ;)
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik hetzelfde, maar dan met Kubica. (alleen kan die niet WEER wereldkampioen worden natuurlijk, omdat hij het nog niet is geweest)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee, dat was wishfull-thinking.
    Wat ben jij ineens actief! 8)
     
  7. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    He...


    Spel komt tog 24 sept? ik kan hem via een webshop waar ik klant ben 23 sept geleverd krijgen als het goed is.

    Schumiiii_O_
     
  8. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0


    Botsing op 6:13 ziet er echt zo matig uit he. Was echt van plan om de game te halen, maar dit kan echt niet. :{:'-(

    Je knalt er met 300+ per uur tegen een andere aan en je kan gewoon verder. Jammer hoor.

    Maar regen etc. ziet er wel vet uit.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik hoop erop dat dit gewoon een 'arcade' setting is, want dit ziet er zwaar idd zwaar matig uit :mad:
     
  10. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet ook niet een optie om die schade te veranderen. Ik gok dat dat soort dingen (net als slijtage) ook gewoon ingesteld kunnen worden. Want als ze dit als maximum doen, dan gok ik dat een hoop simulatie-fans erg boos gaan worden en dat is juist iets wat ze proberen te voorkomen met deze game.
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm.. de difficulty-optie staat op expert, en ik meende tijdens een voorstelling te hebben gezien dat dit automatisch betekent dat schade volledig aan staat... kon nog wel eens drama worden voor diegene die echt 100% sim willen inderdaad.

    Ik vindt het erger trouwens dat de speler spint in de 1e bocht (na de restart) en AI rijdt op hem in, vervolgens krijgt hij daarvoor een tijd penalty.. wtf?

    Maar goed.. ziet er nog steeds te gek uit.. hopelijk dat we er overheen kijken en dat de optie er wel is, en ik ga die straffen dan gewoon uitzetten als het zo streng is.
     
  12. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is van de Gamescom, ziet er al wat beter uit (1:30)

    [yt]tCj5np29tv4[/yt]
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat is inderdaad wel weer tof.. wel raar dat de pitcrew roept dat er maar een beetje schade is en dat hij buiten kan blijven tot de geplande pitstop (fixen ze vast nog wel).

    Maar die pitstop ziet er soepel uit! en mooi dat de coureur ook de limiter aan en uit zet tijdens het rijden in de pits.. mooie details zijn dat.
     
  14. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Het schademodel is idd nog niet bijzonder...

    Even twee vraagjes:
    - Heb je bij de start van de race de volledige vrijheid om zelf te bepalen wanneer je wegrijdt? Dus ook een mogelijkheid om te vroeg weg te rijden? Zou wel realistisch zijn...

    - Met welke assists aan/uit spelen de meeste van jullie? Zoals ik mij van Forza Motorsport 3 kan herinneren speelde ik altijd met alle assists uit, behalve traction control..
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Die gozer in dat filmpje met de Ferrari kan echt niet rijden zeg! Maar de game ziet er echt waanzinnig uit. Snelheidsgevoel ziet ook super uit. Kan niet wachten om met deze game aan de slag te gaan!
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Weet niet of het al langsgekomen is hoor, maar komt er nog een demo van de game?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  18. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    In andere filmpjes op youtube is meer schade te zien. Maak me dan ook niet ongerust, zal wel een setup voor zijn.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als iemand denk dat het 100% sim gaat worden. Dan kan ik je nu al zeggen dat die van een koude kermis thuis komt. :)
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, maar voor mij zitten er meer dan genoeg sim-aspecten dat ik wel dik tevreden ben met wat ik tot dusver heb gezien.

    Maar moet je voor de grap maar eens op de codemasters forum kijken van deze game... daar zitten toch zeikerds tussen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina