Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Had de demo zelf ook nog even op de PS3 gespeeld, en voelde en zag er toch een stukje minder uit. Toen ik dat huis uitging begon de framerate opeens gigantisch in te zakken, lekker dan. :+

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer zoveel reviews zeggen dat de game 10 tot 12 uur is, en PU één van de weinigen (misschien zelfs enige) zeggen dat het 25 tot 30 uur is, dan trek ik mijn grote twijfels bij PU. Veel reviews hebben het over 'a short experience' . 25-30 is verre van short.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou, dan is dit als de 360 versie niet veel beter is dus geen aankoop voor mij. Moet nog zoveel free roam games uitspelen. RDR is er een van en die is wel heel mooi. :9

4. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Grafisch is het exact hetzelfde als de demo. Verder zijn de reviews echt niet om over naar huis te schrijven. Natuurlijk blijft het een mening maar ik lees toch erg vaak dat er veel saaie missies in zitten en je vaak moet vechten met de vuisten. Het verhaal is dan wel weer erg vet.

Ik denk dat ik deze game over paar maand voor paar tientjes koop en nu gewoon verder ga met het kijken van de Sopranos.

5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar toch is het hoe je het zelf speelt en hoe snel vind ik.
    je kan ook de storymode nog eens overdoen op hard wel jammer dat er na de storymode weinig te beleven valt.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dit zou eigenlijk alleen gelden als je echt gaat lopen kutten in deze game, buiten de missies om. Maar ik geloof niet dat mensen zich echt heel lang zullen vermaken buiten missies om. Dus je blijft al vrij gauw teruggaan naar story missies en dan ben je er volgens vele reviews in 10-12 uur doorheen.

Ik zal er denk ik langer over doen, want behalve bij games als Fallout 3 en Oblivion speel ik een game nooit uren achter elkaar. Om Mafia II uit te spelen volgens reviews...zou je bijvoorbeeld van 10:00 tot 20:00 non stop spelen, no way josé. Dus voor mij zal de game langer aanvoelen, terwijl het uiteindelijk op hetzelfde neerkomt. :)

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel waar.
    maar ik vind 12 uur best wel goed als het te lang is laat ik hem na een tijd liggen.

8. Billie turf

Billie turf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot heeft het over zo'n 15 uur. Verder kijken ze vooral wat het spel wel te bieden heeft.

After the 15-or-so hours it might take you to gun through Vito's story, it's hard not to come away with the sense that there should have been more to do in this beautiful city. Yet while you might be disappointed with what Mafia II doesn't do, it's hard to be disappointed by what this excellent game does do: deliver fun shoot-outs and pockets of shocking brutality in a world you're delighted to be a part of.

Verder kun je dit spel op easy, medium of hard spelen. Misschien heeft PU dit spel wel op hard gespeeld. Ik denk dat ik er wel zo'n 20 uur over doe en dat vind ik helemaal niet zo gek eigenlijk.

Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  9. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    lol

10. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn ook genoeg 9+ uitgedeeld voor deze game hoor. http://www.metacritic.com/game/xbox-360/mafia-ii/critic-reviews

Uiteraard moet EuroGamer weer totaal belachelijk zijn, en clicks scoren. Een 4 is belachelijk. Enkel de demo zou al een 4 waard zijn :9

Bovendien, ik heb de twee Godfather games ook met veel plezier gespeeld terwijl die werden afgekraakt door de pers. Ik weet zeker dat Mafia II een veel betere game is dan die twee Godfather games.

11. James Pond

James Pond Guest

Wie heeft gezegd dat de game 25-30 uur is dan? Stond dat in de PU? Op gamekings.tv zei boris dat die er ongeveer 15 uur over heeft gedaan.

En die 4 van Eurogamer is idd belachelijk, ze snappen de game volgens mij totaal niet.

eurogamer.fr - 10/10
    eurogamer.cz - 9/10
    eurogamer.it - 8/10
    eurogamer.net - 4/10

LOL @ eurogamer.net

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het zijn losstaande sites, wat is er zo vreemd aan dat mensen een verschillend beeld hebben van een game?

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Paar replies terug verteld iemand een stuk uit de PU review. Heb het blad zelf niet verder :)

14. James Pond

James Pond Guest

En de game is geen 'sandbox' game.. de open wereld is er puur voor het vertellen van het verhaal. Het is ook nooit voorgesteld als een sandbox game door de developers, dus snap ook niet dat sommige reviewers het dan alsnog vergelijken met GTA.

Omdat een 4 gewoon belachelijk is en Eurogamer.net de game blijkbaar niet snapt? Mafia 1 was ook een pareltje en die gaven ze ook een 4 :emo:

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hoe je het ook went of keert: het blijft een mening.

Ik vind James Pond ook een kutgame, jij blijkbaar niet. Dat heeft niks met snappen te maken.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, reviews blijven meningen.
    Nadat GTA IV en RDR een 10/9 kregen van alle/vele sites, kijk ik sowieso niet naar reviews, want ik weet dat hun meestal toch een andere mening delen.

17. Billie turf

Billie turf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste deel leverde ook wisselde reviews op met inderdaad(toeval?) ook een 4 van eurogamer. Ik denk dat de mensen die deel 1 hebben gespeeld mooi vonden ook nu niet teleurgesteld gaan worden. Sterker nog dat weet ik wel zeker.

18. da_ruub

da_ruub Active Member

Leuk Bevonden:
    320
    kijk, daar heb ik nou wat aan, dan is de keuze makkelijk en wordt het gewoon de xbox360 versie

bedankt voor de opheldering :thumbs:

19. James Pond

James Pond Guest

Natuurlijk blijft het een mening, maar je kan ook de punt van een game niet snappen toch? Vragen om side missies als dit totaal geen sandbox game is, nooit zo in de markt is gezet door de developers en het toch vergelijken met GTAIV is imo fout.

Je moet de open wereld meer zien als een hub wereld om van missie naar missie te gaan, die open wereld is er ook om alles van sfeer te voorzien. Ik heb liever een open wereld dan een game zoals dit in kleine omgevingen met alleen maar missies en cutscenes zoals bijvoorbeeld Uncharted. Dan past de open wereld toch echt beter bij deze game.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik weet niet in hoeverre de PS3 versie gefixt is voor retail, maar in de demo waren er geen bloed, gras en kledingphysics. Het enige waardoor de PS3 versie hoger scoort op het moment is omdat die wat extra missies heeft. Maar die extra missies komen vast ook wel naar de 360.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina