4 tegen 4 online aangekondigd! Via onderstaande link kan je een filmpje zien waar Jon Murphy tegen het einde zegt dat er 4-4 online in zit! http://www.playfrance.com/news-ps3-pes-2011-interview-de-jon-murphy-232901.html Dat is geweldig nieuws en ook iets wat een goed alternatief is voor clubs bij FIFA. Ik vind dit het beste PES-nieuws wat ik de laatste maanden gelezen heb
Voor mij was het zinvol ja. Daz daarentegen is gewoon aan het patsen. 4v4 online klinkt goed trouwens, betekent dat ook dat er ook 2v2 in zit?
Daar ga ik nou wel vanuit, zou toch erg opmerkelijk zijn als je wel met z'n 8en kan maar niet met z'n 4en . Goed nieuws idd! Ideaal voor een XBW team .
Hoeft niet zo te zijn. 4 tegen 4 online kunnen 8 spelers zijn op verschillende locaties. Bij 2 vs. 2 wil je (vaak) lokaal 2 man tegen 2 man over internet.
Ja local of niet, daar ging het nog niet over. Local 2 vs online 2 zou wel echt goed zijn! Heb ik liever dan 4vs4.
Murphy bedoelt ongetwijfeld dat je met 8 verschillende personen op verschillende locaties 4 tegen 4 speelt. Wat dat Xboxworld team betreft: Dat gaan we natuurlijk ook op Digitaalgras doen; kunnen we tegen elkaar spelen Uiteraard kan je ook 3 vs 3 en 2 vs 2, of zelfs 4 vs 2 spelen. Die variaties waren er in PES 2010 ook met mindere aantallen zoals 2 vs 1 enz. Rest de vraag nog of er een ranglijst voor komt.
Ja maar bij Digitaalgras zijn het toch wat meer hardcore spelers, hier op XBW kan je misschien een wat relaxter team hebben. Ook de reden dat ik daar niet meer kom, ben daar te casual-gamer voor.
Nee man, die gasten daar zijn helemaal niet hardcore. Hardcore zeiken kunnen ze goed, maar met het digitaal spelen van voetbal valt het allemaal wel mee hoor
Cyrax heeft wel een beetje gelijk. Kijk naar mij, ik ben maar een matige speler, maar wel erg enthousiast
Toch ben ik gekicked vorig jaar toen ik een week of twee problemen had met m'n router waardoor ik niet op Live kon. Maar goed, twee weken is ook vrij lang natuurlijk.
Ik meen me vaag te herinneren dat dat midden in een toernooi was, klopt dat? Toernooien kunnen natuurlijk ook niet twee weken wachten op één persoon, dan loopt de hele organisatie in de soep.
Nee, het ging om een FIFA Clubs team. Volgensmij de Grasmaaiers of iets dergelijks. Maar ik had er zelf ook schuld bij, dus never mind.
Oh toen, ik dacht aan die keer dat je een 2 vs 2 toernooi meedeed, maar dat is waarschijnlijk nog langer geleden, vandaar dat ik me het maar vaag kon herinneren De Grasmaaiers kan wel kloppen, ja.