Beste game genoten, Ik ben op zoek naar Xbox Gamers met ongeveer hetzelfde profiel als ik. Ik ben 36 jaar en begonnen uiteraard met de atari, C64 en Sega Megadrive!. Daarna PC en nu XBox, PC en DS. Mijn game interesse op de PC is FPS en op de XBox 3rd person action/adventure/shooters. Assasins Creed, Alan Wake, GTA IV, Fifa 10, Splinter Cell Conviction, Red Dead Redemption etc. Meestal speel ik vanaf 10:00 's avonds een paar uurtjes en op zaterdag soms wat langer. Ik heb een drukke baan en kan daardoor ook niet zo veel gamen. Wat ik mis is een friendslist met daarin mensen met een zelfde profiel. Vaak tref ik jonge gamers, uiteraard leuk maar je wil toch het liefst met een beetje leeftijdsgenoten gamen die nog weten hoe de echte Ghosts 'n goblins was en hoe giana sisters werd geboren. Om nog maar niet te spreken over pong hahaha. Voel je je aangesproken om toegevoegd te worden aan mijn friendlist om samen eens te gamen of over games te chatten. Stuur me ff een berichtje of voeg mijn gamerstag toe aan jouw friendslist. groeten ToniSirReal.
OUD? Hahahahahaah, als je zoooooooooo oud bent, game je zeker nog wel. zie http://www.eurogamer.net/articles/average-age-of-gamers-is-32-says-study Nou....broekie gamers hoeven dus niet te reageren op deze topic alleen serieuze gamers. btw, die kleintjes kunnen de games niet eens betalen! Ja.... als ze in de budget bak liggen ja.
Ik zit zelf op www.oldskoolnl.nl minimumleeftijd is 25, gemiddelde leeftijd denk ik iets van 35. We hebben elke dinsdag iig een vaste game-avond (deelname uiteraard vrijwillig) en verder een erg mooie tool om zelf avonden in te plannen. Verder worden er lan-parties, bbq's en weet ik veel wat nog meer georganiseerd, ook allemaal vrijwillig. 75% van mijn FL bestaat dus uit 'ouwe lullen' wat er voor zorgt dat ik altijd wel iemand heb om mee te gamen. (al ben ik meer een sp persoon)
Aka ik ben op zoek naar mensen die eigenlijke en baan horen te hebben en iets beters horen te doen dan game maar toch met jouu gaan spelen.
totdat je tot de ontdekking komt dat sommige dingen gewoon leuk blijven, ongeacht je leeftijd. maar ach deze discussie heb ik al zo vaak gehad, moet er wel om lachen. Wat denk je zelf? Dat je op een dag wakker wordt en denkt: ow wacht nu ben ik oud, nu kan ik dat niet meer leuk vinden? Die mensen zijn er wel trouwens: wat een stelletje saaie lullen :b: Ik heb een verdomd goede baan, mooie en grote koopwoning in Groningen stad een zoon die zometeen naar het Gymnasium gaat en een bloedmooie en lieve vrouw. Echter I'll whoop your ass in een potje Street Fighter