Mijn Team: http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app#ekdDparr9SV1 Maar ik neem aan dat je wel gewoon vermoeide/geblesseerde spelers mag vervangen, of andere spelers mag opstellen aangaande de kwaliteiten van de tegenstander? IK heb iedereen nu toegevoegd..en spelen we nu een hele of een halve competitie
Jawel, maar ik bedoel te zegge dat je als je veel geblesseerden/schorsingen hebt dat je ineens met een nederlands, zweeds of oezbekistans enz. team op de proppen komt Hele competitie: zie startpost
De mijne op dit moment: http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app#dj2QZeHc9Nkx Ik hou het op deze mensen hoor, ik zie het nut ook niet van in als je elftal niet compleet is, een ander team neer te zetten. Lijkt dan niet echt op real football. Blessures horen erbij he
Dames en Heren, ik moet me afmelden. Me opa ligt in het ziekenhuis en ik ga de komende avonden en dagen hem veel opzoeken. jullie hebben 4 spelers. Echt sorry, maar mijn opa gaat voor . En nee ik praat niet omdat ik geen zin heb! Tuurlijk heb ik hier zin in, echt top! Next Time better
Ok begrijpelijk, en voor je opa beterschap man Jongens iedereen wint met 1-0 van Robinho, want ik heb geen zin om het speelschema te veranderen
haha luie katti, en beterschap met je opa Robinho FF mijn gespeelde wedstrijden posten hiero: Katti - House ( 2-1 ) Bagayoko ( K ) Castillo ( H ) Bagayoko ( K ) House - Katti ( 6-0 ) Villa Castillo Suarez Cangele Castillo Suarez Remcosj - House ( 0-2 ) Castillo Battaglia House - Remcosj ( 3-2) Mackie ( R ) Nordstrand ( R ) Di Santo ( H ) Cangele ( H ) Di Santo ( H ) ----- Nu hoef ik dus alleen nog maar tegen Reuj
House - Remcosj ( 3-2) Mackie ( R ) Nordstrand ( R ) Di Santo ( H ) Cangele ( H ) Di Santo ( H ) wat een kut 2e helft was dat van mij:{
Idd, Reuj eerste wedstrijd terechte winnaar, 2e wedstrijd vond ik het spelbeeld een gelijkspel waard, maar dat zeg ik vanuit mijn visie natuurlijk
Tweede wedstrijd was idd een stuk saaier dan de eerste. Vanuit mijn visie was een gelijkspel ook wel terecht geweest hoor