Oasis is ook echt fantastisch , Harold . Die quest vond ik ook echt pas na 70 uur spelen o.i.d , op zich jammer dat veel van de coole content alleen door echte avonturiers gevonden word. Kan me best voorstellen dat veel mensen daar gewoon straal aan voorbij lopen
Dat hij waarschijnlijk nooit naar Andale is geweest. Ik moest even de naam zoeken. Maar als je door deze game rusht en alleen de mainquest doet, mis je nog al wat.
Ik ben gisteravond begonnen met deze game, in het kader van beter laat dan nooit. Man man toen ik de Vault voor het eerste uit liep, echt gaaf die omgeving! Natuurlijk niet de pijl volgen maar de andere kant op. Even later wel de pijl gevolgd om in ieder geval te starten met de Main Quest. Maar ik ga straks lekker struinen en de wijde wereld in trekken, afgaande op de posts hierboven is er genoeg te beleven. Levelt Fallout3 ook met je mee trouwens zoals Oblivion, of kan je sommige delen echt nog niet betreden met een te laag level?
De vijanden levelen niet met je mee, maar bepaalde sterke vijanden verschijnen pas op een hoger level. Het is in ieder geval niet vergelijkbaar met Oblivion!
Het beetje kleurloze van Fallout vond ik ook wat minder, maar doordat het een overzonnige nucleaire meuk is maakte dat gevoel al minder. Point lookout was echt een ongelooflijk leuke DLC. Broken steel is ook geweldig omdat je door kan spelen. Moet the Pitt nog installeren. En die andere 2 ook. Maar die kunnen wachten. Ach en weet je ik loop alle kanten op. Pak een lijn en loop van links naar rechts of van boven naar beneden. Behalve nu, nu spring ik meer. Schijt albino radscorpions!!! Oh en zelfs met Lincolns repeater (geweldig zingggg geluid trouwens ) zijn die nog niet te killen! Net zoals die oversterke feral nog wat nog wat ghouls.
Oh... dan heb ik niks gezegd Oasis is idd erg cool. Vooral die gare sniper dude is tof. Ik vond met name z'n mutsje erg handig. Ja, er is genoeg te ontdekken in Fallout. Alleen is er te weinig toffe wapens en gear te vinden. Wat ik ook erg jammer vind is dat je meteen een compleet pak vind. Het zou leuker zijn als ze het systeem van Oblivion hadden gepakt waarbij je zelf bepaalt wat je allemaal draagt. In Fallout draait het allemaal om powerarmor en plasmaguns. Een beetje saai imo. Ik speel momenteel vaker Oblivion dan Fallout.
Heb dit spel al een tijdje in de kast liggen, maar volgens mij ben ik al te ver, terwijl ik nog niet op mijn juist niveau ben om mee te komen. Alles is ontzettend moeilijk en schiet mijn gehele voorraad erdoor bij 1 enemie!
Dat vond ik juist wel uitdagend. M'n eerste playthrough was ik ook ontzettend slecht qua karma omdat ik alles en iedereen ging zakkenrollen of vermoorden om maar meer geld/ammo te krijgen. Nu ben ik qua karma goed en heb ook mn character anders ingedeeld, meer repair zodat mn wapens sterker worden en ik minder hoef te schieten
Even een vraagje over die dingen die je moet verzamelen in The Pitt. Heb er nu 18, DLC al uitgespeeld. Die gast bij wie ik ze moet inleveren knock out geschoten met een Tesla, maar volgens mij is die alleen bewusteloos omdat die nog meer Ignots kan ontvangen dan. De vraag is: Heb er dus 18 ingeleverd, maar kan ik het nu ook in gedeeltes doen en zelf bepalen wanneer ik die achievement van 100 ignots haal?
Fallout3 vandaag geinstalleerd op de 360, en meteen ook de 2de disc waar alle DLC op staat (GOTY editie). Had de game al eens geprobeerd destijds op de PC om te kijken of ik het leuk zou vinden, dus het eerste stuk is bekend. Wat me opviel is dat zodra ik nu uit de vault stapte, ik meteen al een DLC missie/message kreeg. Uiteraard begin ik daar nog niet aan, want ben nog dik underpowered, maar vond het toch apart.
Die krijg je standaard als je ze geinstalleerd hebt, zodat meteen duidelijk is waar je ze kunt vinden.
Hoezo? Ik ben nu al overpowered, net na de main game. (Ok, heb nu wel Operation Anchorage gespeeld en dus het beste armor in de game. )
Komt meer door The Tesla Cannon, beetje Command and Conquer insteek. Moet wel zeggen dat ik nog niet zo goed tegen Deathclaws opkan, die zijn echt idioot sterk geworden na de verhaallijn. Ga met een goed einde maar eens naar Old Oley in de buurt van Vault 92. Niet normaal, echt iets van 100 stimpaks en ze blijven komen he. Heb trouwens in Rivet City iemand vermoord en kwam een dag later terug met Fawkes en mocht er gewoon weer in. Niks aan de hand. Begin de game weer helemaal leuk te vinden. Lees: Niet beter dan mijn ervaringen met Oblivion.
Geen idee hoe ik daar aan zou moeten beginnen, zo aan het begin van de game, maar ben het eigenlijk ook niet van plan nog Vanavond even een paar uur gespeeld. Ben nu iets verder dan destijds op de PC, omdat ik nu iets gerichter te werk ga. Zojuist de eerste 2 opdrachten voor Moira gedaan (in die supermarkt en die radiationvergiftiging, waaraan ik iets heb overgehouden). Toen ik op de PC de game aan het uittesten was, ben ik gewoon een willekeurige richting opgelopen en had bijvoorbeeld die hele school 'gecleared' van al die Raiders enzo... maar dan raak je daarna al snel een beetje kwijt wat je allemaal moet gaan doen... Vorige keer op de PC werd trouwens ook die sherif afgeschoten door die duistere gozer in de bar, die de nederzetting wou opblazen, dus deze keer heb ik die clown meteen afgeschoten nadat hij dat voorstel deed. Wel vreemd dat verder helemaal niemand er van op kijkt als je iemand's hoofd eraf schiet in een bar.
Broken Steel is een verlengde van de main story, dus die kan je sowieso pas spelen als je de main story van de main game hebt gespeeld. Andere DLC kan je wel meteen beginnen.