Snipen als 11-12 jarige, dus vet kort zoomen en dan gillen als je een kill maakt, das best geinig om te doen.
Niet alleen 11-12 jarigen gillen in de mic als ze een quickscope maken. 13-16 jarigen kunnen er ook wat van
Niet lachen en niet goed. Hij kraakt een game af, waarvan hij alleen het meest onbelangrijke deel behandeld (singleplayer) en dat terwijl hij van tevoren aangeeft niet van FPS games te houden. En hij is ook niet stoer.
Code: Tot zover: erwin van hulst Madoperator o iMa JoKeeR xi EagleScream gaara123xXx FinalBob WOUW5 CopycatFanatic Dutch Future TobiasBB zerbucci
[yt]IfglnZtWZN8[/yt] Telkens als ik deze zie ga ik echt stuk. Serieus Ik ben met Commando Pro ooit door de muur heen geknifed.
Oké jongens ik ben nu 6 weken weg geweest van mijn xbox en wil binnenkort weer wat cod spelen. wat heb ik gemist? zijn er nog steeds zoveel cheaters/hackers of is dat al weer minder/meer geworden? nog belangrijke patches/updates en dat soort dingen of niet?
haha dat filmpje is egt faal ! Trouwens het is miss een beetje off-topic, maar wordt cod2 nog veel online gespeeld op 360?
Niet "Veel" maar je kunt online nog steeds wel een match vinden. Het staat natuurlijk niet in verhouding tot MW2 of MW maar alle COD's worden nog wel een beetje gespeeld
Gisteren ben ik er weer een paar 12jarigen tegengekomen die heel veel schelden . Ik en een vriend waren multiplayer aan het doen maar niet in hetzelfde team en hun gingen echt schelden, . Wel grappig om aan te horen en proberen nog bozer te maken