Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    [yt]1rND658RPUw[/yt]

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Meer MP

Ziet er goed uit.

3. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    goddaaaaaaam

dit gaat een must buy voor mij zijn en 22 maart zullen we black ops misschien alweer beetje zat zijn

4. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 aug 2010
  5. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ben benieuwd of het op de xbox ook zo uitziet want volgens mij staan ze toch echt op een pc te spelen.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Multi-player impressie:
    Bron: XtremeSystems forum

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, had ik ook gelezen. Maar dat gold alleen voor de mp toch? Dan maakt het mij niet uit, die zal ik toch nooit spelen :p

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Yep, maar het voorspelt ook niet veels goed voor de SP. Natuurlijk zal die er wel mooier uit zien, maar het brengt toch de vraag naar boven of die filmpjes waarvan we dachten dat die van de 360 waren wel degelijk van die versie waren en niet van een pc versie met 360 controller.

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Hopen dat het iig voor de sp goedkomt. Op deze site staan trouwens verschillende vids (beetje naar beneden scrollen) van zowel pc als 360. Ik vind de 360 versie niet gigantisch lelijk naast de pc versie om eerlijk te zijn.

10. Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Zoals ik al zei dus. Er ligt niet voor niets een toetsenbord en muis bij en de controller is bedraad. Was er al bang voor. Het was letterlijk te mooi om waar te zijn.

11. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    [yt]ArRa76R2gSw[/yt]

12. Xboxhater

Xboxhater I'm Just Joking

Leuk Bevonden:
    0
    heeft crysis 2 een offline multiplayer split screen 1-4?

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet zeggen dat ik dat kwalijk vind, ik heb geen idee of het nou aan de developers ligt of de 360. Maar het feit dat een Rage EN Bioshock: Infinite mogelijk zijn op 360, laat toch zien dat het echt vreselijk veel mooier kan dan Crysis 2 op de 360. En de Infinite demonstratie was op een Xbox 360 zei een vriend van me, en dit werd bevestigt door een van de developers toen hij die interviewde.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dit viel te verwachten. Eerlijk gezegd dacht ik bij de eerste aankondiging al "waarom proberen ze dit op een console?". De Cysis serie is altijd bedoeld om het maximale uit de PC te halen; top-of-the-line-hardware voor een top-of-the-line grafisch spel. Vind ik totaal niet passen op een console, tenzij er behoorlijke compromissen worden gemaakt op het gebied van graphics. En dan krijg je dit soort resultaten. Zeg nou zelf: wie geeft er nog wat om Crysis als het er niet meer fantastisch uit ziet? Take it from me: qua gameplay is de concurrentie op FPS gebied net zo goed.

Overigens, die opmerking m.b.t. Bioshock: Infinite begrijp ik niet. Daar is toch geen footage van released? Ik heb alleen nog maar een (mooie) trailer van die game gezien en dat zegt niets.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou dat stukje over Bioshock is gebaseerd op aardig wat artikelen op sites die de gameplay demonstratie gezien hebben. Maar persoonlijk voor mij vooral wat een goeie vriend gezegd heeft tegen mij. Hij werkt voor een gamesite en heeft ook die demonstratie gezien, en hij zei dat het gewoon het meest indrukwekkend van heel GC was. Grafisch ongelooflijk indrukwekkend, nog veel mooier dan Rage zegt ie. Hem geloof ik wel :) , plus al die sites die het ook zeggen, dan valt er nog weinig te twijfelen vind ik ;)

Maar Crysis 2 blijft nog steeds interessant vind ik, want de makers beweren de slimste A.I. ooit te hebben, dus dan zullen shootouts tegen soldaten en robots etc wel heel tof worden denk ik. De setting is ook wel nice , dus wie weet. Plus de SP footage tijdens E3, dat was toch 360? Dat vond ik dan wel best heel mooi weer. Tenzij het een 360 controller was op pc.....pfffffffff.

Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  16. Xboxhater

Xboxhater I'm Just Joking

Leuk Bevonden:
    0
    laat ik mijn vraag herhalen aangezien er niemand geantwoord heeft:

heeft crysis 2 een offline multiplayer split screen 1-4?

17. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dunno. Google anders zelf even:x

18. Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Was er gameplay te zien van bioshock dan?
    Filmpje?

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Als Crysis 2 qua single player net zo goed wordt als Crysis en Warhead, wordt dit een must-buy op de release (wel de PC versie). Multiplayer boeit me eigenlijk niet zoveel, maar als ie goed is dan is het mooi meegenomen.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Exclusief voor de game-journalisten daar, er is niks gefilmd helaas :mad: , maar hij zei dat dit tot nu toe grafisch de meest indrukwekkende game ooit is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina