Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee, kan niet.
     
  2. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort een Xbox 360 Slim in bezit. De bijgeleverde (zwarte) headset wil ik natuurlijk ook gewoon gaan gebruiken echter ondervind ik nog problemen.

    Ik vind een wired controller fijner spelen dan wireless controller. Dus ik heb nu momenteel een witte (wired) controller. De zwarte (draadloos) controller gebruik ik nog niet.

    De nieuwe headset gebruik ik wel en ik stop de wired headset in de wired (witte) controller en je zou zeggen je kan gewoon praten. Echter is dit niet het geval. Ik kan mensen wel horen, maar de andere mij niet. Zodra ik de oude headset (van paar jaar geleden en is echt aan vervanging toe) in de controller stop, kunnen de andere mij wel gewoon horen. Conclusie: nieuwe headset kapot....Maar ik heb net geprobeerd om een voice-bericht naar iemand te sturen. Dus ik neem een kort berichtje op en heb erna meteen geluisterd of er wat te horen is. En ja hoor ik kon het berichtje gewoon beluisteren (het klonk helder en duidelijk).

    - NAT staat open.
    - Oude headset werkt perfect
    - Anderen kunnen mij niet horen bij nieuwe headset, maar als ik iets inspreek bij een voice-bericht kan ik het opgenomen bericht gewoon afspelen en beluisteren. Dus hij doet het in principe wel.

    Waar aan kan zoiets liggen? Instellingen staan goed (anders werkt oude headset niet), mic van nieuwe headset doet het (anders kan ik niet horen wat ik ingesproken heb bij voice-bericht)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Naaah die is gewoon stuk. Ik heb ook 5 headsets weggegooid en had altijd dat probleem wat je nu ook hebt. Mensen konden mij nooit horen, maar ik hun wel. Heb er nu nog 2 liggen die het wel goed doen. Sinds ik gek werd van headset kopen ben ik voor de draadloze gegaan. Deze is echt werelds, zit 10x beter, en heb er nog maar 1x een probleem mee gehad.

    Damn I love Headsets 8)
     
  4. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Xbox Slim en de nieuwe headset nu een week en headset doet het nog steeds niet goed.

    De ene keer ben ik goed te verstaan door vrienden en dan kunnen ze me een paar minuten niet horen. Daarna doet ie het weer 10 sec. en erna weer paar minuten niet etc.

    Dat wordt maandag even met Microsoft bellen. Wil dan toch een nieuwe headset van ze ontvangen. :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn headset begint flinke kuren te vertonen, ik hoor van mijn vrienden dat ze kraakgeluiden horen en dergelijken, soms kunnen ze me helemaal niet horen. Dit ding is af.

    Nou zag ik bij MM en andere winkels headsets van Konig, en die zijn maar 10 euro. Nou is mijn vraag...hoe goed zijn deze?
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de nieuwe dashboard update?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb vandaag een draadloze headset in huis gehaald. Nou staat er in de handleiding dat ik hem moet opladen via de 360, maar kan het ook niet gewoon aan de laptop? Of dat ik de 360 aanzet, en dan weer uit? (background downloading/charging zoals met play&charge?)
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik gebruik voor mn stereo headset gewoon n usb stekker die in t stopcontact gaat,
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wist niet dat dat bestond, maar dat moet ik dan allemaal apart nog gaan kopen, daar begin ik niet aan.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    hoeft niet, gebruik gewoon je laptop
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Microsoft will continue to sell the Xbox 360 for the next five years, expanding the lifecycle of the console to 10 years, according to European VP Chris Lewis.

    Speaking regarding the addition of Kinect, Lewis said he believes the hardware now has enough going for it to last a bit longer.

    “Kinect really gives us, I think, a very genuine additional five years,” Lewis said in an interview today at the Gamescom. “What Kinect does is broaden us out to users that we weren’t addressing in the past.”

    Microsoft released the Xbox 360 only four years after the release of the original Xbox, so this does seem to suggest the company is changing its strategy to match that of Sony, which also has a 10 year lifecycle for its PlayStation 3.

    Lewis did say Microsoft may release a new console while the Xbox 360 is still on sale, however he also added, “we’re not fixated on that right now.”

    Microsoft will release Kinect this November.
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Microsoft verteld altijd iets anders dan wat ze van plan zijn ;)
     
  13. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop toch dat ze beter gaan nadenken. de games kunnen nog een stuk beter en mooier maar dan moet je hardware het wel ondersteunen.

    omdat kinect er is, M$ heeft duidelijk schijt gekregen aan degenen die hun geliefde xbox groot gemaakt hebben.

    Wij, de hardcore gamers, fok kinect, ik wil een controller in me handen.

    pffffff en sony mocht van mij jaren geleden al oplazeren met hun ego en overpriced shit, en M$ doet dus lekker mee. :thumbs:

    Mr. X nog iets te melden hierover...

    maar maakt niet uit hoor, stappen we toch allemaal weer over op de pc. de hele reden dat ik de pc achtergelaten heb is omdat de consoles steeds beter werden.
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik begrijp ook niet waarom er geen hardware update komt en dan heb ik t over de videokaart.
    De aa is om te janken en moet veel beter kunnen.

    Heb liever betere graphics dan weer een prijsverlaging
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Mijn quick charge kit doet het niet meer. Alle draden zitten goed aangesloten en de accu's zitten er ook goed in, maar die rode lampjes die knipperen nu ipv dat ze continu branden en soms knippert het lampje groen. En hij vult mijn accu's niet, dat is het grootste probleem natuurlijk.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Morgen terug naar de Saturn met de wireless headset, gewoon volop problemen. Paar keer gebeurd dat hij gewoon voor 5 seconden uitvalt terwijl ik in een party zit. Vandaag meerdere keren dat vrienden ineens krakerig klinken. Als ik het dingetje dan uit/aanzet is het weer goed, totdat ie weer begint.

    Jezus mina zeg, het is wel wat met die headsets zeg. Morgen terug, geld terug...en dan maar de bedraade van 20 euro.
     
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    He gasten, ik heb een vraag;
    Ik heb 2 controllers voor m'n xbox, 1 met draad en 1 zonder.
    Maar nou hebben ze beide contact-problemen. Die met draad (los gekocht) doet het helemaal niet meer en die draadloze valt bij het minsten geringste uit.

    Hoe kan ik dit het beste oplossen, en hoe gaat de MS service met deze problemen om?
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66


    Toen mn batterypack steeds slechter werd, heb ik n snellader met 8 oplaadbare batterijen (veel zwaardere) gekocht. Geen moment spijt van gehad.
     
  19. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus een stom probleem:
    als ik een cd wil verwisselen en ik druk op dat eject knopie dan heeft de xbox geen contact meer met mijn tv?!
    ook al verplaats ik hem perongeluk een milimeter het beeld valt gewoon weg?
    dit is toch niet normaal of wel?

    en als ik hem dan opnieuw aan doe dat doet het beeld het nog steeds niet
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    @MaasMaas,

    Lijkt wel of dat je kabel niet goed vast blijft zitten en bij elke beweging los schiet.

    Ik zou een andere kabel proberen of de kabel op een andere xbox 360 proberen. Dan kun je zien of dat het aan de aansluiting op de xbox ligt of aan de kabel zelf. Scheelt een hoop gezeik bij Xbox Support.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina