Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sowieso dat ik join met een pes online team , nu al zin in. Speel pes2010 ook altijd nog vaak , eergisteren eindelijk Europees voetbal gehaald met VVV en begon met Custom spelers (Castolo ftw).

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Gutierrez -> Castolo.
    Ouwe bok :+

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je bent welkom :)
    We zullen wel een paar weken na de release van PES 2011 een toernooi starten, dus houd het rond de releasedatum maar in de gaten op Digitaalgras, want dan zullen er wel toernooi-aankondigingen en inschrijf-data verschijnen.
    Dat zal je dan wel in DIT forum kunnen vinden.

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, JIHAA!!!!!!!!!

5. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook weer een poging wagen.Ik ben wel een hardcore gamer,maar dan meer de regelmaat en de tijd die ik er instop....net zoals Han ben ik elke avond uren lang online aan en gamen...en ook ik zuig vreselijk...alhoewel ik wel altijd heel veel kansen creeer...alleen dat scoren is verschrikkelijk...in Legends ben ik wel altijd een van betere vind ik zelf en vind PES 2010 zelf ook...ik krijg meestal het hoogste cijfer na de wedstrijd(7,5 of een acht) ook wel af en toe een 8,5 maar niet echt vaak.Ik heb er weer zijn in...ik ben Fifa spuugzat....elke avond die afstandschoten van 40 meter in je kruising gejast krijgen en over die lobjes begin ik al niet eens!!!

Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    We zijn er bijna vanaf :D
    Je hebt wel gelijk, de bugs in FIFA zijn echt heel vreemd. Zo kan je aan de zijkant van het strafschopgebied bij een verre ingooi de bal op de lat mikken ( die je altijd raakt ) en via de terug-stuitende bal scoren :D
    Ik zal komend jaar vele malen meer met PES spelen dan met FIFA ( nu is het min of meer andersom ) en dat moet ook, want voor de mensen op dit forum die het nog niet wisten: Ik ben een echte PESFan \o/

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

\o/ Ik ook!!!!!

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Jij ook al? Goh, dat wist ik nog niet :thumbs:

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst de xbox game PES 5 gespeeld op de 360...man wat speelt dat toch soepel...ut ziet er niet uit(geen breedbeeld en het gras is echt foei lelijk) wel lachen.Ook laatst ff PES 2009 gespeeld...pfff...FLIPPERKAST...sjesus dat gaat snel!!!

Ja ook ik ben PES FAN...speel het vanaf de PS one ISS pro

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben ook PES fan, speel het sinds PES 1 op de Playstation 2, heerlijke game voor die tijd! Kocht het spel toen der tijd omdat Skate er zo lyrisch over was in de PU, nooit spijt van gehad *)

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Tijdje terug speelde ik ook weer even PES5 op de Xbox. Blijft een fantastische voetbalgame :)

12. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
  13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Geloofwaardige interview. Wel cool dat hij tenminste toegeeft dat pes de laatste jaren crap was en niet kon matchen met fifa.
    En dat hij zegt dat pes voor de hardcore voetbal fan is bedoeld vind ik ook top. Ze lijken het eindelijk te snappen. BACK TO THE ROOTS }:]
    Nu online nog :'-(

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Vond de preview niet zo denderend inderdaad. Met de eindconclusie ben ik het dan wel weer eens. PES heeft grote stappen gemaakt, maar het is op dit moment nog niet genoeg om Fifa van de troon te stoten. Maar het begin is er, nu heeft Konami een (goed) startpunt, van hieruit kunnen ze weer gaan tweaken zodat PES 2012 weer helemaal top wordt.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik lees eigenlijk nooit reviews.
    Volgens mij is het bijna onmogelijk om een degelijke dubbel review te maken van zowel PES als FIFA?

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah, het is natuurlijk mogelijk. Het is wel een preview en geen review, maar goed, dat terzijde.

Het probleem is persoonlijke smaak, zeker als de games dichter bij elkaar komen te liggen. Voor mij "voelt" Fifa gewoon niet zo lekker aan, ik kies daarom voor PES. Dat wil dus niet zeggen dat PES de betere game is. Wat dat betreft heb je gelijk, het is op dat gebied onmogelijk. Vooral omdat de games dit jaar waarschijnlijk heel dicht bij elkaar zullen liggen.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Inderdaad, er zal altijd een voorkeur bestaan. Het is makkelijk om 2 verschillende shooters te spelen. Het is echt moeilijk om je toe te spitsen op 2 verschillende footies.

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, gelukkig hoef ik dit jaar niet te twijfelen :D.

19. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Aight dope man. Ik koop meestal die fifa spel je weet toch vind pes soms beetje skir, maarja altijd ff die pes demo proberen misschien is ie wel doper maar denk het niet mattie.

20. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Jwz PES 2011 wordt dit jaar goed te nakken homie's, bling bling show me the money :emo:.

Deel Deze Pagina