[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Hmm, weet nog niet zeker of ik hem dan wel of niet moet kopen. Op welke co-op modus uit een andere game lijkt die het meest? Horde uit Gears 2, Nazi Zombies uit CoD:WaW, Left 4 Dead (2) of nog iets anders? En is het dan beter of minder goed dan dat uit die andere game?
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon een missie met MP elementen. Conquest maar dan met bots.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt niet op Horde/Nazi Zombie omdat daar de tegenstanders op jou afkomen en bij Onslaught zul je zelf op pad moeten gaan en moet je 3 of 4 vlaggen per level omhoograisen door er vlak bij te gaan staan. Dus dit werkt eigenlijk hetzelfde als bij Conquest.

    Verder wel leuk om met een groepje te doen, maar na het uitspelen wissel je denk ik dezelfde dag nog terug naar Rush/Conquest denk ik. Dus een beetje been there, done that.
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, wel leuk en vermakelijk met vrienden, maar niet spannend en aanvullend genoeg voor de 800(P) dus?
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het is vrij kort, je moet je voorstellen dat je met 4 mensen een team vormt. De levels zijn binnen 20 minuten te doen, tegen de A.I. gewoon. Het enige wat je na de tijd kan doen is je tijd verbeteren, iets waar ik persoonlijk weinig zin in heb.

    Je zou het gewoon kunnen vergelijken met de story mode uit Gears 2, alleen zijn het in BF:BC2 andere missies dan de SP heeft (je snapt me wel :9). Of het beter is moet je zelf beslissen, ik vind het persoonlijk te kort om het beter te vinden. Het was wel even geinig maar dat is ook alles...

    Misschien als de prijs een keer naar 400 punten gaat, dan kun je het wel proberen :)
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2010
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nou slecht nieuws, volgens de BC2 server lijst word vietnam word dus gewoon op 4 BESTAANDE MAPS...! WAIT WHAT?!! Jah heur, klik maar op levels en je ziet het staan.

    White Pass NAM
    Arica Harbor NAM
    Atacama Desert NAM
    Panama Canal NAM


    Als dit waar is word dit toch wel het nieuwe diepte punt van DICE & EA.

    Misschien zijn het placeholders, misschien testen ze gewoon wat vehicles oid maar het is wel ff schrikken :p
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Oh oh.... Hoe kun je je naam om zeep helpen? Ik wil NIEUWE MAPS, geen aangepaste bestaande maps... Ik hoop maar dat het tijdelijke maps zijn dan :9
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Als ik zie hoe bestaande maps toch aanzienlijk een andere wending nemen op het moment dat deze worden veranderd van rush naar conquest of visa versa, blijf ik positief gestemd. Nieuwe maps hadden natuurlijk prachtig geweest, maar huidige maps in een vietnam jasje kunnen ook erg goed zijn.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je speelt het wel anders maar het zijn exact dezelfde maps, met dezelfde hoekjes en chokepoints...
    Vind ook die VIP packs ook totaal niet vernieuwend, dus hier verwacht ik ook niet veel van eigenlijk.

    Wel bedacht ik me net dat ze misschien deze maps gewoon ombouwen en ook bij de nieuwe Vietnam Expansion pack doen, aangezien de expansion apart is word enkel 4 maps na een avondje of wat ook wel saai..?

    Mja laten we het hopen iig
     
  10. Ximun

    Ximun Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog mensen die eens gezellig willen knallen :)?
     
  11. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0

    [​IMG]



    MikaelKalms
    DICE
    "The Vietnam maps are not repurposed BC2 maps.

    The directory names for the Vietnam maps are mp_001_nam, mp_002_nam, etc.

    We have run dev servers against the public backend on occasion. www.bfbcs.com has noticed those map directories being run on our dev servers; then the creators of www.bfbcs.com have incorrectly assumed that mp_001_nam is a Vietnam version of Panama Canal, etc.

    And then some people get a bit excited.

    So, to reiterate: the info on www.bfbcs.com is incorrect. Chill.
    "


    Geloof niet alles wat iedereen in het topic dumpt :emo:
     
  12. DutchGamer X

    DutchGamer X Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Voeg me maar toe, al speel ik tegenwoordig voornamelijk vrijdag en in het weekend..
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Heeft het zin/is het leuk om nu nog aan deze te game te beginnen als gemiddelde, niet zo goede fps speler, vooral voor de multiplayer en grote MW2fan waar ik een beetje op uitgekeken ben?
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is heel anders dan MW2, maar ik heb persoonlijk veel betere momenten gehad met dit spel dan met MW2.

    Ik denk wel dat dit spel je zoet houdt tot Black Ops.

    Kijk anders HIER nog even naar ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    jah, ok, maar dat zal niet goedkoop zijn en tweedehands kan ik voor 30 euro een zeer nette versie overkopen. Maar ik vraag me dus af of het zin heeft nu nog in te stromen als newby tussen degenen die al lang spelen en ver geleveld zijn.
     
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Mooie montage! :) Goede muziek en goede balans tussen no-scopes en hard-scopes. Ben zelf trouwens meer fan van hard-scopes.



    Zie nog genoeg andere noobies online, en ik heb het spel nu 3 weken en ben ook al behoorlijk goed. In het begin is het erg wennen vooral als je veel COD speelt, maar als je er eenmaal een beetje gevoel voor krijgt dan voel je je al snel geen nooby meer. Je krijgt namelijk niet alleen punten door te killen, en je helpt met alles wat je doet je team naar de overwinning.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  18. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb BC2 besteld... voor 37 eurie mooie prijs dacht ik zo.

    Ben benieuwd wat ik er van ga vinden, vond voorheen de andere battlefields (1943 etc.) ook al vet..

    Zal me wel noobie voelen in het begin aangezien ik mw2 gewend ben ;)

    Iemand nog tipsss????

    Joeee
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  19. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige tip is kijk dit "how not to be a noob" filmpje
    Erg handig als je begint met BC2 :)
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.865
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Volgens mij komt er deze komende maand een 'ultimate' edition aan van Battlefield BC2. Geen idee wat het inhoudt, maar ga er maar van uit dat je hem dan dus nieuw hebt voor 30 euro ofzo.

    http://www.gamefaqs.com/xbox360/605147-battlefield-bad-company-2-ultimate-edition/data

    Volgens die site komt ie al over een paar dagen uit.

    edit: volgens Amazon zit er gewoon alle DLC bij (wat sowieso gratis was als je de game nieuw hebt gekocht), alle VIP stuff, en Battlefield 1943 voor XBLA. Prijs op Amazon is 60 dollar, dus zou zomaar kunnen dat de game hier in de winkel ook gewoon 60 euro gaat kosten, of wellicht 40 euro.

    Ik denk dat je dan dus beter af bent om hem (de normale versie) op een engelse webshop voor ong. 30 euro NIEUW te bestellen, en NIET 2de hands, want dan mis je dus alle gratis DLC-content! Tenzij de ultimate edition straks ook voor ong. 30 euro te bestellen is, dan uiteraard die nieuwe versie bestellen.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina