[XOne] Forza Motorsport 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 30 jun 2010.

  1. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Hihi thanks, komt wel goed!:D
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360


    Beide dingen wat je zegt is pure onzin, met een standaard Ferrari + Manual gearbox(zonder clutch) kun je makkelijk de 100.000 halen op fujimi,

    Ik wil niet arrogant zijn maar behoor toch zeker wel bij de top van nederland bij het driften en vergeleken met andere mensen op het FM forum doe ik ook aardig mee dus weet wel waar ik het over heb.

    Al mijn driftsetups hebben GEEN 100% sper. vaak 58% Acc en Dec want je hebt met driften ook te maken met het skidden van links naar rechts/andersom en bij 100% heb je geen grip meer. waardoor je dus weer verder door glijd en breder uitkomt en misschien wel naast de baan.

    Gear ratio heeft alleen zin bij setups bovenin de S en R klasse. vaak word er toch voor S gekomen ivm de regels van competities. voor een beginnend drifter heeft dit nog niets geen zin.

    Pas als je serieus gaat driften heb je dit soort aanpassingen nodig...

    en zonder clutch de auto niet scheef??? sorry maar ik drift toch echt zonder clutch. en hij gaat als de mallemoer:D
     
  3. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt geen goede drifter en ik heb het zelfs met schakelen op automatic in een ongetunede auto op de nurnburgring gedaan. (Geloof een of andere vreemd uitziende Aston uit een DLC Pack. (One77 ofzo?)

    Had er hier in een ouder topic nog over gepost, Wellicht herinner je dat nog Kimi?
     
  4. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat een klote achievement zeg! Jezus, kom steeds bij de finish met 85000 drift punten!
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Je kunt beter met de hand schakelen, dan bepaal je zelf in welke versnelling hij blijft hangen. Anders gaat ie ineens naar een hogere versnelling.
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ja hebben we volgens mij toen nog wel even over gehad met een paar tips van mijn kant dacht ik..

    maar veel mensen die de achievement willen driften 1x en na de achievement nooit weer..
     
  7. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Tja dat heb je altijd, ik moet ook nog de achievement hebben denk als ik hem eindelijk heb, dat ik ook NOOIT meer ga driften in Forza 3:9 maarja zeg nooit, nooit!
    Ben nu bezig om de Solid Gold achievement te halen, zit alles één voor één te doen bij de event list! komt geen einde aan!
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zit op 70% en heb het spel deze week meer dan 43 uur op de achtergrond gehad. Wat een hel als je alles zelf zou moeten doen zeg :+. Ik moet nu nog een stuk of 70 events en als dat klaar is ben ik blij :9
     
  9. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Geloof ik best! als ik de Solid Gold Achievement heb moet ik nog die stomme drift doen van 100.000! bleh!:mad:
     
  10. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Setups en Driftscores, lol. Een echte drifter pakt gewoon een standaard RWD auto uit de lijst, handgeschakeld, opent Fujimi en drift heel die baan naar beneden zonder moeite :+

    En Kimi nog steeds zo op je scores gefocust? Lol, beste van nederland en FM forums :+ Ja als je die standaard drift gamemodes meetelt met al die noobs erin.
    Scores zeggen niks, dacht dat je dat inmiddels wel wist.
     
  11. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Zozo jullie zijn vriendjes?:cool:
     
  12. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Vriendjes? We hebben samen wel eens gedrift ja. Maar ik bedoel het niet negatief, ik vind gewoon dat je mensen niet verkeerd moet inlichten, en vooral niet interessant gaan doen terwijl dat niet nodig is.
    Als diehard forza drifter sinds deel 1 uitkwam, vind ik het maar klote dat ze driftscores hebben ingevoerd, het zegt helemaal niks, want elk persoon met een opgevoerde subaru kan 200000 punten halen op fujimi of nurburgring ofzo. En daarna zeggen dat je goed bent...
    Doe eens een keer online mee met echte driftwedstrijden, niet die georganiseerde nep shit van Turn10 ;)
     
  13. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je meestal alleen maar mensen die snel snel driften en overal tegen aan klappen, Echt vervelend en dan rijden ze ook nog zo over de finish sommige wachten teminste nog op de wat slomeren drifters.
     
  14. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Waarom? Het zou me niets verbazen als die pack duurder is dan de losse DLC (en logisch). Ik denk dat het alleen goedkoper is voor mensen die het spel nog niet hebben.

    Trouwens ik hoop vandaag (morgen, na 0:00 :+) EINDELIJK op 100% te zitten. Ik snap nu waarom vrij weinig mensen de Solid Gold achievement hebben. Gewoon niet gezond zoveel races als er zijn :mad:
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem een tijdje geleden gehaalt maar het is inderdaad wat overdreven.
     
  17. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    hoelang heb je erover gedaan denk je? ben net begonnen met de Solid Gold achievement... super saai!:cool:
     
  18. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb paar 'mooie' foto's gemaakt in photomode, nu wil ik ze uploaden naar mijn storefront, zodat ik ze op mijn pc kan downloaden. Maar zonder een gold account is dit niet mogelijk, zijn er ook nog andere manieren om de foto's over te zetten naar de pc? Anders is het wel zuur dat dat alleen met gold kan |:-
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    125 uurs en zoveel minuten.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Jah, zelfde hier ongeveer, heb hem dus vandaag gehaald. Moet wel zeggen dat het voor mij een extra lange weg was omdat mijn profiel een keer kapot ging. Vandaar dat ik er nooit meer zin in had om dit nog te doen :9
     

Deel Deze Pagina