[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

1. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    KAN SPOILER BEVATTEN. WEET NIET HOE DAT MOET MET DE HAAKJES :)

Gister avond ook weer 3 uurtjes bezig geweest. Ik ben nog maar lvl 8. Gister de missie "THOSE" gedaan. Dat kleine jongetje dat zijn vader kwijt is door vuurspuwende ants! Kom er bijna niet door heen ivm te kort aan Stimpacks. En wat gebeurde er nu als ik de Queen ant had vermoord, wat ik dus niet heb gedaan, omdat ik daar de middelen gewoon niet voor heb. Nu ging de proffesor het probleem zelf oplossen. Liefst knalde ik ook die queen ant neer, wat irri zeg!

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    [spoilert]Hier spoiler[/spoilert]

Alleen dan zonder t's aan het einde. Kind kan de was doen, toch?

Het enige verschil is trouwens dat je Good Karma krijgt voor het killen.

3. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Volgensmij kreeg je ook een of andere bonus van die professor als je die queen ant afschoot. Je kon kiezen tussen Fire resistance en nog iets, ik weet het niet meer precies...

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Nee, die kreeg je juist als je hem hielp en de Fire Ant Queen in leven zou houden. Kon je kiezen uit 2 perks. Daarnaast kan je zelfs als je de Queen killt die perks krijgen, maar dan moet je wel een speech check voltooien.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik liet zojuist even wat wapens maken bij zo'n gozer die buiten Megaton staat met zijn meuk, maar klopt het dat de wapens ook na het maken niet 100% zijn? Volgens mij zijn ze maar minimaal verbeterd, als er al iets is verbeterd...

Verder is het wel verdomd verslavend, en ook verdomd creepy ... Lange tijd geleden dat ik een game zo 'spannend' vond.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Niet elke handelaar is zo goed in repareren dat ze het wapen of kledingsstuk naar 100% kunnen herstellen. Ik denk dat er zelfs helemaal niemand is die dat kan doen! Het is dan ook alleen aan te raden om dit te laten doen wanneer je het zelf niet kan repareren.

7. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je eigen repair groot genoeg is (100 hehehe) kan je het zelf tot 100 maken.

En die fireants waren niet heel moeilijk dacht ik toen, maar kan al wel leverl 5 of 8 geweest zijn. Antenne en dan hoofd, of alleen hoofd met je hunter rifle ging erg goed

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vergeet ook niet dat je hier, net als in Two Worlds een beetje, een soort van repair stack hebt. Als een wapen voldoende is gebruikt, dan kun je het samenvoegen met een ander wapen van hetzelfde type. Hierdoor word je wapen beter bestand voor lange tijd en kun jij weer meer looten. Naast dat veranderd er bijna niks, behalve dat je je repair skill wel traint. Al heb ik altijd genoeg handel voor Rivet City om zelfs repairs van bijna 2000 caps te kunnen betalen. Dat heb je dan met Enclave Hellfire Armor. :9

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, dat vergeet ik niet, en bedankt voor de uitleg. :emo:

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Pff mafkees, zet het dan in je eigen post. :+

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    :)

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Thanks :) Ik heb nog geen idee hoe ik zelf moet repareren, dus ik liet het even door die knakker maken. Weggegooide caps dus. Oh well.

Die fireants was ik op de PC al tegengekomen toen ik zo'n koter hielp, en ook vanmiddag kwam ik die missie weer tegen. Op de PC had ik er niet zoveel moeite mee, maar hier ging ik bij de eerste fireant dood, dus toen ben ik na de restart maar een andere missie eerst gaan doen...

... ben nu aan het zoeken naar dat radiostation, en ben dus door zo'n metro gegaan en een zootje ghouls afgeknald, en er aan de andere kant van de metro weer uitgekomen waar ik een stel raiders heb afgeschoten...
    Radiostation helaas nog niet gevonden.

Ow ja, soms kom je computers tegen die je moet kraken, maar dat lukt me dus ook niet echt. Alleen wanneer ik een password heb dan is er natuurlijk geen probleem.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je meer dan één van hetzelfde wapen of kledingsstuk hebt, kan je ze samen voegen en zo repareren. Dit doe je door een item te selecteren en op Y te drukken. ;) Doe dit veel en je skill gaat omhoog, tot je uiteindelijk tot 100% kan repareren!

Wat betreft computers kraken. Het is vergelijkbaar met het spelletje mastermind. Je kiest een woord dat je ziet staan en vervolgens krijg je de melding hoeveel tekens kloppen. Zo zoek je verder! Je kan tussen de woorden ook naar combinaties van meerdere tekens zoeken, die bijvoorbeeld foute wachtwoorden verwijderen of je een extra kans geven. Wanneer je nog maar één kans over hebt, raad ik je aan te stoppen (met B) en opnieuw te beginnen. Op slot is op slot, tenzij je er een speciale Perk voor hebt die je een tweede kans geeft.

14. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Hacking, wat een kutgedoe was dat altijd :D

Ik probeerde gewoon de eerste drie woorden, was 't em niet dan ging ik er weer uit en in :D

15. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik doe altijd 3 woorden, dan al die extra dingen doen zodat ik weer alle 4 de mogelijk heden heb en veel woorden weg zijn. En als het dan nog niet lukt overnieuw doen.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Als je nou gewoon de Winterized Power Armor neemt, dan hoef je je armor iig nooit te repairen. :cool:

Ben nu bij de laatste missie van Broken Steel aanbeland, die Deathclaws zijn friggin easy met de laser gun van een speciaal persoon in Rivet City (quest related).

17. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ¨@ Willem zo heel duidelijk vond ik het niet anders had ik niks gezegd ;)

@ modder, knap the spoileren zonder te spoileren. Toch zijn er wapens met betere stats dan die, en die maakt ook die grrrrrrrr albino radscorpions niet dood. Wat een pestdingen!!

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Weet ik, maar mijn Gauss Rifle heeft eigenlijk betere stats, maar doet het toch slechter tegen die Deathclaws.

19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Ik vind het tot nu toe best een pittige game. Ik heb al veel medpacks gebruikt zeg! Had ik niet verwacht, Oblivion is een eitje in verhouding tot dit. Een paar grote schorpioenen tegengekomen, die zijn gewoon niet dood te krijgen, uiteindelijk met een flamethrower nog geroosterd en al mijn mijnen en granaten er aan gewijd en toen had ik er 3 dood! :/

Ik vind ook weinig ammo voor mijn wapens, behalve als ik onschuldige dood maak en hun ammo steel. Echter mijn plan is om Karma goed te houden. Iemand tips?

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Veel quests doen. Daarnaast zou ik, als je echt problemen hebt, rond level 8 gewoon Operation Anchorage gaan doen, dat scheelt veel. :+

Deel Deze Pagina