1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spel , helemaal als je de filmpjes allemaal kijkt en het verhaal volgt.
    Speel zelf op hard maar das soms best pittig , 1 a 2 kogels en je ligt.

    Heb gister tot aan chapter 3 gehaald en dat ging wel redelijk snel dus hoop dat ik niet al te snel klaar ben.
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Net de game opgepikt bij de FRS. Verkoper zei dat ik precies op tijd was want ze hadden net gehoord dat de game verkocht mag worden.
     
  3. James Pond

    James Pond Guest

    Boys hij ligt in de winkel hoor!
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Zo net de xbox opgestart. we gaan we verder met Mafia :D, ik vind hem echt heel erg leuk, zit nu in Chapter 3. Ik heb het autorijden op Simulatie staan en het is echt moeilijk om de auto in het goede spoor te houden op het gladde wegdek door de sneeuw
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou nu begint het echte wachten! Iedereen heeft hem en ik moet wachten op de post vanuit Maleisië. :+ Dat is altijd het nadeel aan gamehubs. :p

    Trouwens, iedereen was zo aan het haten tegen multiplayer, maar co-op lijkt me toch echt wel bruut in deze game. Dat is sowieso mijn favo multiplayer modus.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Kreeg net een sms dat ik de LE kan ophalen. Iemand die deze al heeft, en is het wat? :9
     
  7. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook bij de frs ga hem nu spelen ..
     
  8. James Pond

    James Pond Guest

    Niet mijn pics..


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Phoe! Dat ziet er wel nice uit, is 'ie ook los te koop in de winkel die LE? :)
     
  10. Ximun

    Ximun Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook eens kijken of het echt vet is(H)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Shit, die LE is toch wel mooi! :eek:

    Nouja, hopen dat ie vandaag binnen komt. Als het goed is moet ie gewoon komen, maar het regent best veel = dan komt meestal de postbode niet. :emo:
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Maak mij maar jaloers:'-(
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hopen dat Mediaoffer vandaag mijn LE wel verzend :)
    Tot die tijd speel ik de nieuwe Worms wel :+
     
  14. James Pond

    James Pond Guest

    Hope so :p
     
  15. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik hoop dat frs mijn LE vandaag ook verzonden heeft, zodat ik deze morgen mooi kan spelen. Het is toch maar bagger weer buiten en het word er toch niet beter op met het weekend dus dat komt mooi uit.

    P.S. heeft iemand al een mail gekregen van frs voor de verzending? Ik heb nog niks en meestal zijn ze er ook wel vroeg bij met verzenden
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik denk toch dat de game wel een stuk hoger had kunnen scoren als het niet zo rechtlijnig was. Want eigenlijk slaat die hele open wereld gewoon nergens op als je er niets in kan doen.
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    net na game mania gebelt dat veel winkels heb al verkochten,
    kreeg ik als antwoord ja maar wij niet !!
    5 min later krijg ik mijn sms dat ik hem kan ophalen :p
    na mijn werk maar even gaan !
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Toen Mafia I uitkwam heb ik mij totaal niet gestoord eraan dat je weinig kon doen naast de missies. Daar had ik toen GTA III of Vice City voor(één van die twee toentertijd), maar de tijden veranderen wel en de games-wereld staat niet stil. Het had echt geen clone van andere open world games hoeven worden qua mogelijkheden. Maar gewoon wat side missies erin stoppen die kunt doen voor mensen die niet persé met het verhaal te maken hebben, had naar mijn mening best gekunt. Zo krijg je een langere speelduur en meer missies, ook in een review las ik dat er veen kenmerkende gebouwen en monumenten inzitten die juist ideaal waren geweest voor missies. Echter schijnt dat niet te gebeuren, jammer en een gemiste kans. Perhaps DLC...maar ja,...DLC...pffff. Het hele woord begint me de keel uit te hangen.

    Maar ach, het is wat het is. Ik ga de GT rev even bekijken nu.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  19. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de ps3 versie zit een code voor dlc, die side missions bevatten. Heb uiteindelijk toch de 360 versie gekocht, aangezien de graphics een stuk beter zijn, en ik toch niet zo'n fan ben van dlc.
     
  20. sjaak marston

    sjaak marston Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    15
    Ben net gebelt door eplaza ik kon hem komen ophalen. Ik wacht tot regen stopt anders ga ik wel ff met auto.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina