1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ximun

    Ximun Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe is et een TOP game!
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad, ik ben benieuwd of de DLC echt cool is..als het dan ooit naar 360 komt, dan koop ik het wel.

    Ik heb net de GT review gezien en ja hoor, wederom zoals wel vaker het geval is bij GT reviews zijn ze positief over een game, en dan toch een 7,7 geven. Terwijl dit gewoon een 8 of 8,5 moet zijn als ik het zo hoor. Ik ga de game zo bestellen. Wat ik zag in de GT review vond ik er erg tof uitzien.
     
  3. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD ik word hier echt strontziek van!
    Het rijd voor geen reet op de PC, ik probeer nu al 10 keer ''misschien wel vaker'' door die kut poort heen te rijden hij slipt, te langzaam, ............... :mad:
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Pff, je speelt het spel in 1,5 dag uit op hard en that's it. Verder kan je niks meer doen. Geen free roaming geen niks. Jammer wilden auto's gaan tunen, winkels beroven etc.

    Dan snap ik sommige slechte cijfers wel
     
  5. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt vast lol..... ik snap niet hoe jullie het zo snell hebben gedaan maar ik heb er echt al een uur zitten kloten... en het lukt niet :confused: al die kut auto's komen op je af en rammen je gewoon... g...
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dus nadat je de story hebt uitgespeeld kan je niet verder?
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Tja, dit zie je tegenwoordig wel vaker, maar het gaat toch ook om de ervaring die een spel geeft. Als ik het zo bekijk zitten er best toffe momenten tussen.

    Je kan dat free roamen toch tussen door doen en dan wagens tunen en winkels bezoeken en dergelijken of is dit ook niet mogelijk ?
     
  8. James Pond

    James Pond Guest

    Je kan toch auto's tunen en winkels beroven? Je kan gewoon een chapter herladen om te free roamen hoor, want daar mis je niks. Dus ik snap je probleem niet zo. Waarom perse free roam als je hem hebt uitgespeeld als je hoe dan ook standaard in die wereld kan free-roamen?
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Kijk, dat kan dus wel. Ik schrok er al een beetje van, anders zou het toch erg verschillen van wat er werd verwacht. Maar als je tussendoor gewoon wat kan free roamen en gewoon je gang kan gaan, dan zal dit de speelduur ook wel wat verlengen.

    Beetje eigenschuld als je snel de verhaallijn wilt afwerken en daarna roepen dat je niets meer kan doen. Gewoon zo af en toe wat anders doen tussen de verhaallijn door dus...
     
  10. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    *Help :p*
     
  11. James Pond

    James Pond Guest

    Ja precies gewoon lekker relaxt, rustig aan niet door het verhaal heen rushen want dan ben je er idd wel snel klaar mee. Ik heb in de demo fucking veel aangekloot dus maak me niet zo'n zorgen :D
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja, je kan missies herlanden maar dat vind ik maar mooi kut. Dan heb je weer te weinig geld ofzo. Het is gewoon niet chill.
    Ik vind dat er zat te doen is.. Wapencollectie uitbreiden, wagenpark uitbreiden, geld maken, kleren kopen en gewoon wat kutten. Dat vind ik het leukste aan Free Roam games. Het rond lopen en "We kijken wel wat we gaan doen". En daarvoor wil ik niet een bepaalde chapter herladen die elk weer een nadeel hebben
    Ik heb de verhaallijn niet snel afgewerkt dude. Ik volgde gewoon het verhaal met de achterliggende gedachte dat ik straks gewoon een leuke villa heb waar ik verder mee kan kutten. Maar dat is dus niet zo en dat vind ik gewoon zwaar zuigen en vind het daarom eigenlijk maar een schijtgame. Je kan niks meer ermee, rondrijden is altijd leuk namelijk. En om nou alle missies een tweede keer te gaan doen... NEE sorry
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  13. James Pond

    James Pond Guest

    Het is geen sandbox game, gewoon een lineair verhaal. Zie het als een third person shooter in een open wereld. Klinkt alsof je er met verkeerde verwachtingen in bent gegaan..

    Omdat je niet vanalles kan doen na de story mode is het maar een schijtgame? 8)

    Ik heb na het uitspelen van de RdR storyline ook niks meer in de game gedaan, of het nou wel of niet kan. En elk chapter heeft z'n nadeel qua freeroam? Daar geloof ik echt helemaal niks van. En dat van voldoende geld hebben is ook onzin.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2010
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Het kan inderdaad zijn dat ik een ander verwachtingspatroon had dan jij, daar is opzich niks mis mee. Maar voor mij is dit dus een zware tegenvaller, het houd gewoon op. Na de laatste missie word je direct teruggestuurd naar het menu. Ze hadden vast wel wat beters kunnen verzinnen..

    Je krijgt een dikke villa met wat cash en klaar, ga maar verder... Snap je wat ik bedoel? Vind dat het verhaal een beetje slecht is afgewerkt er word gezegt op het einde dat je een "Deal" sluit met een nader te noemen persoon. Dat stuk maakt het echt zo veel makkelijker/interessanter om het anders af te laten lopen.

    Toen ik die dude zag en hij met een deal kwam dacht ik echt YES daar komt de villa :+
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  15. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet RDR vooral niet vergelijk met mafia 2...
    Als ik moest kiezen tussen beiden, had ik alsnog gekozen voor RDR.
    Omdat free roaming gewoon mijn ding is, en ja ik heb het ook te hoog ingeschat, het maakte natuurlijk niet al mijn eisen goed maar de meeste wel, maar een ding... ik zit nu echt vast bij chapter 12, ik heb echter alles geprobeerd, ik knal telkens tegen autos, of die reling daaro... dus ik ga niet harder dan 30-40 miles ph ...
     
  16. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe het leuke is dat deze discussie ook over internet verloopt en precies het verschil tussen de cijfers weergeeft van alle review sites.

    Eurogamer vind het ook klote dat het volledig lineair is en net doet alsof het free roaming is. En bovendien dat je veel lullige dingetjes eerst moet doen (wat wel weer de levensduur oprekt), zoals het opstaan, telefoon aannemen veters strikken ;) etc.
    Anderen vinden het verhaal geweldig en lijtk je er echt in te zuigen. Is idd verwachtingspatroon. Soort halve interactieve film, waarin het niet echt interactief is omdat je bepaalde dingen MOET doen omdat de film anders niet verder loopt. Dus toch na 12 uur is het over.

    En dit is niet om lullig te zijn, maar wat hefet het voor zin auto's te tunen en winkels te overvallen als het geen impact heeft op je pop in de game of het gameverloop. Dat is idd kunstmatig oprekken, zodat je er niet te snel doorheen loopt. Maar of dat nou zo leuk is... Mag iedereen zelf beslissen :D.
     
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Juistem
     
  18. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is bij de FRS heel verschillend, of je krijgt een mailtje al rond een uur of 4 dat die verzonden is of pas na 12 uur middernacht. Heb zelf ook nog geen email gehad dat die verzonden is, maar die verwacht ik vanmiddag of vanavond wel.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nope, ze zullen hem vandaag wel verzenden en dan zal je later op de avond/nacht wel een mailtje krijgen dat ie verzonden is. Zo gaat het bij mij iig meestal.
     
  20. James Pond

    James Pond Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina