[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vandaag niet gevist, maar het leek wel alsof de muntjes je om te oren vlogen bij de fontein op mijn realm. Minstens 13 achievements in korte tijd van verschillende gebruikers.

Was zelf te druk met levelen van mijn nieuwe char. Een rogue. Wel met 3 heirlooms.

Gaat echt verrotte snel die class. 8)

2. SysanApse

SysanApse Guest

Nog mensen hier op de Outland server Horde side ?

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, daar heb ik nog een 63 mage, en een 30 druid met lvl 1 gear \o/

4. SysanApse

SysanApse Guest

Meh ik wil realm change, RL vrienden zitten op Outland Horde. Maar ik kan nergens een guld vinden die een Fury 5.7K GS aan neemt. Full on warriors allemaal -_-.

5. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189

Eindelijk :+

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Belachelijk dat je voor al die moeite maar 10 punten krijgt. 8)

Hoelang heb je erover gedaan?

7. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Totaal? Ongeveer 20 uur ofzo, 800 casts. Meer als m'n Turtle iig.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het klote dan aan bijvoorbeeld de fontein in Dalaran is, is dat die soms niet wil casten. Gruwelijk irritant en nog erger als je de gouden buff hebt. 8)

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou, dan klik je opnieuw?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vet vaag aan de beta: Het ene moment kan ik wel gewoon Worgen char aanmaken aanklikken. Het volgende moment word ik uit de beta gegooid en moet ik een foutenrapport versturen.

Was vandaag wel een kleine update, maar niets bijzonders verder.

Ben bezig alle nieuwe FP's te ontdekken en vrij te spelen. Jezus wat zijn er ontiegelijk veel bijgekomen zeg. Levelen gaat straks echt vele malen sneller. :)

11. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het is, en blijft een beta hè.

Maar je hebt wel gelijk, hij crasht hier ook regelmatig :9 Meer als de WLK beta in ieder geval!

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tuurlijk snap ik dat het een beta is, maar het crashen moet natuurlijk niet abnormaal vaak gebeuren. Dit is op moment wel het geval. Ik wacht wel ff tot er een goede update komt.

Zit ook meer zo dat je als Blizzard zijnde kunt leren als je ook updates tijdens de beta doet. Hierdoor kunnen de beta spelers zoals jij en ik dan bekijken of die update geholpen heeft. Om die reden wacht ik nog even tot het weekend.

Ik moest trouwens mijn naam veranderen in de beta. Koos die van een main van een vriendin van mij in het spel. Doet haar aanstaande in eens moeilijk over die naam. Zou een persoonlijke lading hebben. Hij zou er geen problemen mee hebben gehad als ik zijn vriend niet was. Is dit niet een huge WTF? :confused:

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt toch wel dat het juist dat dat de hele bedoeling is van een beta, eh?
    Het is niet bedoeld zodat jij de nieuwe content kunt checken, maar dat jij de ontwerpers kunt helpen alle foutjes en bugs uit het spel te halen voor het grote geheel.

Iets wat een hoop mensen altijd missen.

IIG: Crashreports blijven sturen, je helpt ze daar immens mee in plaats van zeuren over crashes.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is juist goed dat de game crasht. Kunnen hun weer meer fouten uit de game halen. Nu worden er nog steeds bugs in de 'niet-beta' gevonden. Het is onmogelijk om een game die door miljoenen mensen tegelijk gespeeld worden zonder fouten laten verlopen.

Ben blij dat je kunt spelen. De FFXIV beta was vaak maar 1 dag in de week beschikbaar en dan crashte hij soms al na 5 minuten en kon je weer dagen wachten.

15. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je wil gewoon wat met die chick he.

Nu komt die je opzoeken en je beta account jatten! KIJK MAAR UIT!

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gast. Zijn goede vrienden van me en zij is 46. Beetje oud voor mij niet? :x

Ik snap ook wel dat het een beta is en dat het om fouten rapporteren gaat. Doe ik ook iedere keer als het fout gaat, want dat werk wel lekker snel. Alleen de in game foutenrapportage werkt nog niet, dan heb ik op moment ook weinig aan het rapporteren van de fouten.

Het is alleen dat ik graag even de 1e 5 levels ofo wil proberen met The Worgen en niet telkens gekickt wil worden als ik de worgen wil aanmaken. Het gebeurt ook alleen bij de worgen. Ja, daar stuur ik ook rapporten over. :9

Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  17. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Een vraag?

Een maat van mij wil nu die de trial versie van wow heeft gespeeld, de game kopen in de winkel en niet online. Moet hij dan het volgende doen:
    1 de trial versie van de pc afgooien
    2 normale versie installeren en updaten
    3 bij zijn battle.net account de key invoeren van het spel(dit was
    vroeger toch anders)
    4 spel spelen

Klopt dit of kan hij het beste de trial versie upgraden via het begin scherm als die de trial wil spelen?

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Trial versie upgraden via battle.net.
    Trial versie van game is gewoon het hele spel, dus komt allemaal goed.

Conclusie: Code invoeren en klaar.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Net een ICC 25 pug gedaan. Ging lekker die 1e 4 bosses. Moest stoppen, maar heb wel een nieuwe chest piece t10 i 264 gewonnen.

Btw: Er dropte ook een of andere mark of vanquisher of zoiets. Wat kan je daarmee als je die wint en waar kan je dit kwijt? :eek:

En let maar ff niet op mijn necklace, die is maar tijdelijk. :+

20. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Waarom neem je altijd van die retarded "Tijdelijke gear" ?

Neem dan een iets mindere neck, desnoods blauw, die bij je spec/class hoort en verkoop Wodins Lucky Necklage voor 5k...

Niet echt slim.

/Edit: Uberhaubt een wonder dat ze een DK die neck geven.

Laatst bewerkt: 28 aug 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina