Ik snap niet dat het 2011 moet zijn voor zoiets als Crysis2 op 360 verschijnt. De hw is er al 5 jaar. Gears, COD en Bioshock zijn dan al toe aan hun 3e (en laatste?) iteratie.
Ik vind ook dat MS moet oppassen. De xbox en de 360 zijn groot geworden (en nog steeds) door de shooters (Halo voorop) en hebben menig pc gamer overgehaald naar de console. Relaxed gamen, geen hw worries enz. ... maar zo langzamerhand wordt de 360 toch een telraam vergeleken met een midrange pc'tje.
Als ik al ga twijfelen of ik toch niet weer een pc ga kopen voor FPS (omdat het er onderhand toch duidelijk veel mooier uitziet) dan denk ik dat er heel veel zijn die dat ook denken.
Ik ben nog niet zover dat ik naar de winkel ren voor een nieuwe pc maar wat mij zeer verontrust is dat MS nog geen opvolger van de 360 heeft aangekondigt. Dat sony zegt 10 jaar met de PS3 door te willen, prima, PS3 was in eerste instantie niet voor hardcore fps gamers, PS3 heeft gewoon meegelift op het FPS succes van de 360
Maar de 360 is gewoon aan vervanging toe. Als MS denkt nog 5 (kinect) jaren met de 360 door te kunnen??? Prima maar dan zal ik waarschijnlijk al 4 jaar op pc mijn fps'n spelen.
Verder kijk ik nog steeds uit naar elke shooter die op 360 komt (en dus ook naar Crysis2)
Laatst bewerkt: 26 aug 2010