[XOne] FIFA 10 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 1 mrt 2010.

1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Valencia speelt ook heerlijk. Zal btw in Fifa 11 niet zo heel veel meer zijn nu Villa en Silva weg zijn:+

2. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde Fifa 09 veel met Valencia en Atletico Madrid, vond die allebei op Fifa 10 nog al tegenvallen online, Valencia zal bij 11 idd niet goed zijn, maar Atletico Madrid heeft zich wel goed versterkt. (zeker in de verdediging en de goede aanval gehouden)

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Atletico zal denk ik wel een lekker team worden ja. Forlan gaat ook sowieso omhoog qua skills

4. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Utrecht gaat het worden in fifa 11 <3

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Echt triest hoe hij 65 voor Free Kick Accuracy heeft en 60 voor Curve in FWC, zijn vrjie trappen zijn altijd zwaar goed. Maarja, hij zal inderdaad wel iets van 86 worden denk ik.

PSV krijgt ook een sterk team denk ik, vet! :cool:
    En Manchester City 8)

6. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man city word echt ziek, ik kom bij FUT best vaak mensen tegen die dat team van nu al gemaakt hebben, fysiek super sterk team.

Forlan is nu op Fifa 10 al 86 dus die zal 87 worden denk ik...

7. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa Forlan is een beetje overschat. Qua afmaken en passing is ie wel goed maar snelheid etc. heeft hij gewoon echt niet. Speelde bij FUT ook echt niet lekker vond ik. Was trouwens mijn eerste 'goede' speler die ik kocht bij FUT 10. Daar heb ik wel weer zin in, lekker je teampje opbouwen op het begin blijft awesome _O_

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind Forlan in het echt ook wel meevallen, maar die zal zeker wel 86/87 worden.

FUT11 word geniaal, al iets daarover naar buiten gebracht? Of blijft het gewoon hetzelfde?

9. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niks over bekend geloof ik. Heb er wel nu al zin in. Als ze die cheat er maar uit hebben gehaald. Voor de rest steekt het prima in elkaar.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die komen toch wel weer, je hebt squads in Amerika die samenkomen om spelletjes voor ons te verzieken (aka. 'cheats' te maken). Wel eens foto's van gezien, kantoortjes met echt honderd omgebouwde 360's (hoe heten die ook al weer?).

Gewoon op het begin meteen met FUT aan de slag gaan, dat is het leukst. Geen gekloot tenminste. Maarja, ik begin zelf altijd eerst met carrière, geniaal _O_

11. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    FUT komt toch net als vorig jaar pas in maart ofzo uit? Tegen die tijd ben ik de carrière mode waarschijnlijk allang weer beu.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ohja klopt, vergeten. Nouja, eerst vijftien seizoenen carrière doen, :+, en daarna FUT11. Echt veel zin in, zo'n geniale mode is dat.

13. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe denk ik toch maar een of twee seizoenen carriere, tegen de computer spelen is een stuk minder leuk als gewoon online imo

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, was ook maar een grapje. Ik speel meestal zo'n twee seizoenen met m'n broer. En dan begint het wel een beetje te vervelen.

Maar vorig jaar zat er zo'n bug in met het geld waardoor onze safe verneukt was na 4 seizoenen PSV.

15. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt dikke fout in mijn fifa, als ik 1 seizoen heb afgerond en ik naar een andere club ga heb ik een schulde van 2 miljard:confused: dus ik moet steeds opnieuw beginnen waarvan ik best baal eigenlijk:mad:

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is bij mij ook zo hoor, dat bedoelde ik ook met die bug. Maar die komt bij vele mensen voor, las ik op forums.

17. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik echt lame, kan je dit oplossen ofniet?

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, valt niet op te lossen. Nieuwe manager mode starten is de enige mogelijkheid

19. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...balen hopen dat het niet zo het geval is bij fifa 11

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand een potje doen?

Deel Deze Pagina