potverdomme , ik heb er maar 24 Maar ik zal ook wel ergens rond de release van Reach een weekje vrij hebben. Maar dat is puur toevallig omdat ik deze zomer nog geen vakantie heb gehad en toch voor het eind van t jaar op 5 dagen na al mn dagen op moet maken
100 Halo Reach discs stolen from Microsoft's factory: http://n4g.com/news/592321/100-halo-reach-discs-stolen-from-microsofts-factory wat n zooitje...
Een stukje gelekte HR campaign (geen verhaal spoilers gewoon in game footage in HD): lekker halo sfeertje!
Dacht in eerste instantie hem gewoon te gaan halen in de winkel maar eigenlijk wou ik de LE van deze Halo toch wel hebben dus voor alle zekerheid toch een pre-order geplaatst. Alleen zoals eerder aangegeven kom ik hem vast wel 1 dag eerder tegen in een winkel en moet ik mezelf gaan beheersen om hem niet dubbel te halen. Al kan ik hem natuurlijk nadat ik de LE binnen heb gekregen altijd weer doorverkopen. Ohh wat een slechte gedachte ook. Komt waarschijnlijk door het feit dat er de afgelopen tijd weinig goede shooters zijn uitgekomen en ik smachtend zit te wachten op een nieuwe. Spijtig genoeg mis ik alleen nog steeds de clan support. Die goede oude tijd. Als ik iets mis is dat het wel.
De goede oude tijd inderdaad. Al waren we te hoog qua clan level. Bwap nieuwe clan aangemaakt. Weet jij nog al die namen die we hadden verzonnen? Weet alleen eigenlijk CoD nog.
Voor hem wel ff en eigenlijks ben ik het daar wel mee eens. Ambtenaren zeuren over hoger loon en minder hard werken. Pff, meesten werken niet eens tot 5 uur. Trouwens: Ik denk dat ik ook wel een extra dagje vrij neem om deze game eens grondig te kunnen spelen hoor. Het heen en weer rezien naar de winkel is al zwaar genoeg.
Ik van 10 tot 10, boeiend. Ik hoop wel dat ze hem eerder releasen! Zou wel vet zijn EDIT: De 1ste Halo gekregen van een collega! Nu maar even spelen
Het heeft wel iets dramatisch en onheilspellends. Dat is juist de hele insteek naar het verhaal. Wat verwacht je anders?
, waar lees jij dat hij die insteek van het verhaal niet vet vind? Hij vindt de reclame alleen minder dat de Believe ad.
Wat maken ze die filmpjes toch gaaf... Daar moeten ze toch ook wel een full length movie van kunnen maken? Ik zou hem iig wel willen zien!
Geweldige ad. (net pas gekeken) Het heeft om de een of andere reden niet het epische van vorige ads (misschien door de muziek keuze), maar damn Vind em toch geweldig.
Wss via Mediaoffer met Addiscount voor zo'n € 67,45. Misschien via het buitenland goedkoper, maar heb dat niet gecheckt.