NHL 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lequero, 24 jun 2010.

1. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik wist dat die stanley cup erbij gehaald zou worden, dat gebeurd nou altijd als als het over de thrashers gaat... :+
    Ze hebben trouwens 2 goede spelers gehad, je vergeet Hossa. :p

Mja, Thrashers zijn het enige team wat ik IRL heb zien spelen, dus dan blijf je daar bij, in voor en tegenspoed. :cool:

Anyway, ik hoop ook dat er dit jaar ander commentaar is.
    Dat "Ping, Pang, Poof, of the post" ben ik nou ook wel een beetje klaar mee. 8)

Demo zal denk ik ergens half Augustus online komen.
    Zal wel weer alleen penalty shootout zijn ben ik bang. :mad:

Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  2. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    haha dat heb ik dus gehad met de pens in de jaren van Lemieux en Jagr. Erg vet dat ik die een keer gezien heb in de Melon Arena. Nu heb ik een bezoek aan de CONSOL Energy Center op mijn verlanglijst staan om Malkin eens te bewonderen.

3. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
  4. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit achievements allemaal. Meeste is voor "hockey ultimate team", maar heb echt geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
    Zit trouwens echt helemaal niks meer bij voor het winnen van de stanley cup enzo... :F:

5. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    idd bullshit achievements |:- binnen kort demo?

6. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ultimate Team is lijkt me met die kaartjes (aangezien je ook card pack achievements hebt).
    Dus net als bij bijv. FIFA door kaartjes te winnen / verzamelen kan je je eigen team samenstellen en daarmee moet je dan games spelen.

Wederom weer achterlijk (veel te) veel online achieves btw.....
    Dat was ook wel ten dele een reden dat ik NHL 10 maar net heb gekocht.

7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Een week geleden zat ik in Finland, in een groot hotel. Hadden ze NHL 2010 staan met een groot beeldscherm en promotiescherm. Heb daar eens even gespeeld, en was erg leuk. Al die Finnen daar vinden het helemaal fantastisch en gaan helemaal los met het spel. Heb me door een aantal Finnen eens flink laten informeren over de spelregels en hoe je het spel het beste kan spelen... En wat bleek? Het was nog echt een leuk spel ook! Heb me er kostelijk mee vermaakt :)

8. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    18 augustus demo:

NHL 11's developers revealed today that the game's demo will be released on Aug. 17 in North America and Aug. 18 in Europe. With it, you'll also get to play a demo version of the new Hockey Ultimate Team.

The announcement came in a developer chat earlier in the day. Operation Sports reports that Hockey Ultimate Team's demo will give you a starter pack of cards that allows you to play through an offline tournament. At each stage of the tournament, you'll be playing the third period. Survive and advance; lose and start over from the beginning. Though the demo HUT team will not carry over, you can earn up to two free packs of cards for the main game - by inviting a friend to the demo, and then either playing the demo or winning the HUT tournament in the demo (but not both.)

The demo also will include the Battle For The Cup mode - Chicago vs. Philadelphia, in the third period of Game Seven of the Stanley Cup Finals.

EA Sports said the demo will release at 2 a.m. PDT on Aug. 17 for Xbox 360 users, and between 1 and 5 p.m. PDT for PS3 owners.

9. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Klik voor de demo!

Hij is hem hier nu aant downloaden. Kijk er vanavond wel naar als ik tijd heb. :)

10. Remco

Remco Guest

Ik was altijd een Red Wings fan, nu vol gas Canucks :)

Ook maar even de demo binnenhalen :)

11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Demo even gespeeld, maar moet zeggen dat ik niet helemaal overtuigd ben wat betreft de "vernieuwingen".
    Zal denk ik wennen zijn, maar verdedigen bak ik echt helemaal niks meer van... :'-(

Weet iemand misschien hoe je je tegenstander een normale beuk kan geven?
    Het enige wat mij lukte was de manual hipcheck (imo te langzaam en omslachtig om goed te kunnen gebruiken met verdedigen), of met (RB) een beetje tegen je tegenstander aanduwen en halfslachtig pokechecken...

12. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Lol net die demo gedownload ik weet niks van hockey maarja vond het wel grappig die controls zijn wel erg moeilijk allemaal en dat scoren ook xD

13. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Als nieuwkomer kan je ook beter een ouder deel spelen. NHL 09 of 10 want de controls zijn ongeveer gelijk gebleven sins 09. + Goedkoop op te pikken nu. :)

14. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben niet van plan om het hele spel te kopen hoor :p demo is leuk maar ijshockey vind ik een beetje gay xD tis grappig voor fftjes maar daarna niet meer ik hou het bij fifa :p.

15. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.
    Ik vond de game te langzaam gaan, ik schoot een stuk minder hard....(of dat moet aan instellingen liggen).
    Een hit zou je doen met RB en RS wat wel erg wennen is en er was nog iets veranderd....knop voor pass ofzo?
    Heb m ook maar even gespeeld.

Ultimate Team ziet er wel leuk uit.
    Je moet dus ook zorgen dat je lines zoveel mogelijk chemistry hebben.

16. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Leg is uit waarom je 4 teams ofzo moet maken ik gooide gewoon alle spelers die het hoogst waren in het 1ste team xD

17. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet 4 teams, 4 lines.
    Je speelt met 3 aanvallers en 2 verdedigers en die wisselen in een wedstrijd vaak.
    Je stopt idd de beste in de 1e lijn (die spelen het meest), die daarna in de 2e enz.

Maar hoe meer kaarten je hebt, des te beter kan je switchen.
    Als je zeg maar 2 man hebt met dezelfde rating, dan zou je dus degene erin kunnen zetten waardoor de line chemistry het beste is waardoor die line beter speelt.

18. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  19. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    Vind die goal persoonlijk wel de #1 positie waard.

Duurt niet lang meer :D. Moet zeggen dat ik het persoonlijk een stuk beter weg vindt spelen dan NHL 10. Heb in iedergeval geen frame lagg als ik achter de eigen goal speel. Daarnaast vindt ik die nieuwe face-off functie erg goed en gelukkig is het ook geen hit-fest meer.

Ik zou zeggen laat maar komen :D
    Let's Go PENS!!! \o/

20. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, die goal had zeker op #1 gemoeten, degene die daar nu staat is maar een beetje een rommel goal imo.
    Zelfs naar 10x kijken zie ik nog niet wat er nou eigenlijk precies gebeurd.

Las trouwens dat dat 17 Jarige contract wat de Devils hadden aangeboden aan Kovalchuck ongeldig is verklaard, omdat het "ontwijken van de salary cap" zou zijn.
    Hij is dus officieel nog steeds "Free agent".

Ik zou zeggen, kom maar terug naar Atlanta! :D

LET'S GO THRASHERS! \o/
    Dit jaar worden de playoffs gehaald, ik voel het gewoon! :+

Laatst bewerkt: 29 aug 2010

Deel Deze Pagina