Ik kan niet met headset want die is kapot gegaan laatst, nou hij doet het nog wel maar maakt een irritante toon en je hoort best slecht. Third party hardware
mij is headset ik ook van de week kapot gegaan ik kan wel met jullie praten maar hoor jullie heel slecht. maar we gaan dus om 7 uur? niemand nu zin in een potje?
Ik zoek nog mensen die een beetje skills hebben in deze game. Ik speel dit spel graag maar ben niet altijd zo blij met slechtpresterende teammates. Ben zelf 20 jaar, heb een k/d ratio van 1.52 en een win ratio van 1.37. Mocht je interesse hebben kan je me toevoegen en dan doen we een keer een match! Later!
Ik wil evt. ook nog wel meedoen. Wie moet ik toevoegen (of anders geformuleerd: wie gaat er vanavond spelen)?
Denk dat het handig is om 7 uur aan te houden. Zal in het begin nog wel in een public match zitten maar na maten er meer mensen zijn kunnen we een custom match aanmaken.
Jullie kunnen mij ook wel invite hoor, één iemand hier heeft me vast wel in zijn vriendenlijst. Neonova ga je filmen?
zelf ben je ok niet erg presterend kd van 1.53 is gemiddeld.. en zowiezo maakt kd niet echt veel uit toch??
Je kan mij toevoegen / joinen, als je wilt althans. Als er meer als 6 mensen zijn start ik wel een custom game. En ja, ik wil best opnemen hoor.
Nah, heeft toch geen nut als het geen S&D is, dus bespaar jezelf de moeite. //edit Ik kom pas over een half uur tenzij clubs er tussenkomt. Ik join dan wel. //edit Speel nu wel met Dutch Future iig en Neonova. Is dat alles wat er tot nu toe is?
Ben er net mee gestopt. Als er straks nog meer mensen zijn kom ik nog wel naar CoD maar met 3/4 man gaat hem niet worden. Misschien dat er morgen meer mensen zijn.
hmm geen animo meer dus? Als ik om 7 uur van kantoor kom moet ik natuurlijk nog wel even eten etc Als ik in de avond dus kan is het tussen 8 en 9 meestal en tot later natuurlijk!