Ik hoop van niet. Ik vond hem in de beta perfect voor wat ie moest doen en dat is voornamelijk een close (misschien nog mid.) range wapen. In Halo 3 was het hatelijk om door AR's dood gesprayed te worden of de AR + beatdown rushers die er zat waren.
Wat ik & veel anderen denken is dat dit zeg maar de dood is van S-293 oftewel Thom en dat is inderdaad de voorganger van de N6 die wij spelen. Kat heeft in 'Deliver hope' nog haar beiden armen, terwijl ze dit niet heeft wanneer de huidige N6 bij het team komt. Ook is te lezen op de BIO van Kat (De Reach pagina op bungie.net en dan bij personnel) dat ze zich schuldig voelde voor de dood van Thom.
Natuurlijk klopt de trailer niet helemaal met de game. De game begint niet gelijk midden in de invasie van de covenant, want die moet namelijk nog gebeuren. Daarom is het niet logisch dat ze in de trailer al aan het vechten zijn op Reach en dat Kat haar armen nog heeft etc.
Het is wel officieel bevestigd door een Bungie medewerker dat het Thom is in de trailer trouwens. Kortom, hele mooie trailer die er is om hype te maken maar die niet helemaal overeen loopt met de tijdlijn.
Laatst bewerkt: 27 aug 2010