http://www.freerecordshop.nl/is-bin...egory=all&fh_search=Elite Beat Agents&x=0&y=0 Dat is niet 5 euro
Ik kan uberhaupt geen cheap 1ste hands ds-games online vinden.. op budgetgaming liggen de prijzen ook bijna allemaal boven de 10e
hier op nedgame spellen voor 12 euro nieuw weet niet waar je van houd komt alleen wel verzendkosten bij rond de 2 euro
Daar is het inderdaad goedkoper, toch kijk ik wel even in de winkels waar ze soms echt lowbudget zijn, ben ook niet echt naar iets specifiek op zoek
Moet zeggen dat ik me zo'n (in het totaal) 4 hele dagen in de auto heb kunnen vermaken met Henry Hetsworth in the Puzzling Adventure en Mario & Luigi : Bowser's Inside Story. Wat een top spellen!
Heb hem nu besteld.Hopelijk krijg ik er geen spijt van.Alhoewel ik altijd een GTA fan ben.Maar op de PSX vond ik er niet veel aan.Hopelijk zijn het niet zulke graphics.
Bol.com als het goed is morgen in huis of maandag. Zie wel.Ben benieuwd.Komt door de reviews.De meeste vinden het spel leuk dus daardoor ben ik nieuwsgierig geworden.
Als algemene aanrader voor de DS kan ik ook zeggen: Dragon Quest IV, V, en IX. IX is de net nieuwe dus is wat duurder, ik heb ze alle drie en ik vind ze erg leuk, goede verhalen
Oh ja heb de gameplay bekeken zoals Tales Of Symphonia enzo.Die vond ik al niet zo heel leuk.RPG spreekt me niet zo aan