Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hahaha _O_
    Die kan wel in het geniaalste quotes forum

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hoop echt dat er niet schoonheidsfoutjes in zitten dan heb ik er echt zin om op zeer hoog niveau deze game te gaan spelen.

4. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kleineer nooit mensen, maar jij bent echt dik. Gewoon een dikke pad. Je praat over niks. Dit forum is er om te ouwehoeren over games en geen roet in het eten te gooien. Dus wat doe je hier, lummel!!

Nou toch wat verbetering in de game. Het is zeker niet makkelijk voor EA om alle dingejes eruit te pikken. Straks gaat de gameplay er nog uit waar we de game van kennen. Ze nemen hun tijd. En wie weet, miss patches tussendoor?

5. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Ze lijken gewoon écht voor geen meter =(

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gewoon de standaard FIFA-gezichten he. Zou me niet verbazen als Suárez er in het spel uit ziet als Adebayor, maar dan met standaard-gezicht. En Dzsudzsák de enige PSV'er zou zijn met een kloppend gezicht.

Blijft toch jammer, zo moeilijk kan het toch niet zijn om gewoon de toppers van de 'mindere' landen ook te doen? Ik bedoel, ik snap dat ze geen zin en tijd hebben om de spelers van VVV Venlo of ADO Den Haag (no offence) goed na te maken. Maar teams als Ajax en PSV, die best bekend zijn in de wereld, zouden toch wel wat 'mooie' gezichten mogen hebben.

Laatst bewerkt: 28 aug 2010
  7. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien je me nog niet hebt beantwoord:

Dat regenboogje is een aspect wat telkens verandert. Iets dat telkens verandert trekt eerder je aandacht.
    Verder zijn die gezichten niet storend annex opvallend tijdens het spelen van mijn camera(co-op/tele). Vandaar dat de gezichten me niet veel boeien, itt de kapsels. Ik stoor em mateloos aan Higuains kapsel bv.

Jongens de gezichten zijn erg vernieuwd, maak je er geen zorgen over.
    Mij persoonlijk boeit de rotsmoel van Vertonghen oid niet, ze zullen eerder aan de echte subtoppers werken zoasl Roma ed. Maar de belangrijkste spelers van teams als Ajax/Galatasaray/PSV etc moeten ze toch wel goed doen.

Laatst bewerkt: 28 aug 2010
  8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als ze dit jaar de toppers van de beste uit de eredivisie goed doen, vind ik het goed. Eindelijk een beetje een kloppend PSV en Ajax.

9. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je kijkt naar wie het echt verdient dan kom je uit op:
    Suarez, Dzudszak, Toivonen, Stekelenburg, dan ben je eigenlijk wel klaar nietwaar? Misschien nog Afellay en van der Wiel.. De Zeeuw is zoiezo simpel en donkere spelers zijn ook makkeljker te maken dan die types met spannende kapsels.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat vind ik dan weer een pluspunt van PES. Al jaren heeft die bij vele spelers de juiste gezichten nagemaakt, en dat vind ik tof. In Fifa WC 2010 was Pantelic bijvoorbeeld getint, ipv blank.

11. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft bijvoorbeeld een Bryan Ruiz, El Hamdaoui, Douglas of Schaars dat niet verdient dan?

12. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    @ Lincoln

Als je met het 'regenboogje' dat metertje onder de speler bij PES bedoeld; die kan ook uitgezet worden. Dan hoef je je er niet aan te storen.

Verder vind ik gezichten belangrijk. Als je scoort en je ziet opeens een heel lelijk niet kloppend gezicht vind ik dat toch wel jammer. Net zo jammer als wanneer de shirts niet kloppen. Daar kan ik me ook aan storen. Toch denk ik dat ik dit jaar voor PES ga. Maar ik wacht nog even de demo's af.

13. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel lachen als een speler er bijna hetzelfde uitziet als in het echt, maar heb liever dat de gameplay beter is dan dat een speler als Van der Wiel er levensecht uitziet.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Natuurlijk, maar ik ben overtuigd dat beide gameplay er goed uit zal zien. Die gezichten moet je zien als iets extra's.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik geef er zeker wel iets om als de gezichten kloppen, ik wil gewoon met een PSV of AJAX kunnen spelen en dan (vooral) kloppende gezichten zien. Zo moeilijk is dat toch niet, de goede teams of spelers van de landen.

De gameplay is natuurlijk het belangrijkst, maar die zal wel goed zijn.

16. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaan volgens mij (bijna) geen games zonder schoonheidsfoutjes

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wat was er mis met Tetris?:cool:

18. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha dik xD Sorry hoor maar mensen hebben altijd wel wat zeiken voordat ze het zelf hebben gespeeld..

19. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    EA is alleen maar bezig met de Premier League. Zelfs Bruma lijkt net echt...

20. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit gehoord van positieve en negatieve vooroordelen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina