Haha, wat een video, die moet elke keer gepost worden als er weer een fanboy klaagt over de afstandschoten in fifa.Wat een toepasselijk muziekje erbij, stel me het al helemaal voor: kameraad zegt fifa is nep door die afstanschoten -> jij doet je laptop aan, en laat hem dit filmpje zien met uitgebreide uitleg hoe je dit ook bij pes, en nog makkelijker schijnt het, kan doen met dat ge-"wooohoo!" op de achtergrond.
Juist, een verademing om eens een eerlijke post te zien. Heb alle pes spellen gespeeld tot aan 2010, maar heb de laatste 3 versies (2008 - belachelijke arcade-achtige gedribbel, 2009 - je wil naar voren passen en voert dit ook in je joypad, jouw poppetje en het spel beslist anders en past lomp de tegenovergestelde kant uit waardoor een mongool de bal onderschept en lekker 1 op 1 staat met je keeper! Dit probleem werd uitgebreid besproken ook op dit forum in de 2009 topic, 2010 - bleh), maar ben sinds pes 2008, ondanks dat ik alle pes spellen nog steeds kocht in domme hoop, overgestapt naar fifa.
Merk dat pes fanaten nog steeds arrogant doen en willen doen overkomen dat pes less scripted is, daarbij wijzend op afstandschoten die ik met adriano en co ook doodleuk af kon vuren in pes, of saaie goals terwijl ik online steeds dezelfde cutback goals tegen kreeg met pes.
Pes is de laatste drie jaar gewoon een kutgame, laten we hopen dat het dit jaar anders is, want ik volg gewoon de beste voetbal game, niet het merk en reputatie.. daarom speel ik al drie jaar fifa, alhoewel ik geen van de laatste 3 fifa titels beter vind dan pes 5 en 6.
Laatst bewerkt: 27 aug 2010