[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    En dan moet je je voorstellen dat Once Upon A Time In America nog langer duurt. :+
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha gruwelijke film he... als ik alleen de naam van die film al hoor of zie. :cool:
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Sunshine gezien. Erg toffe film over een groep ruimtereizigers die een bom in de zon moeten planten om die weer te activeren en zodoende de aarde redden. De film is wel enigszins te vergelijken met 2001 en Solaris (die heb ik tenminste gezien). Als je van veel Visual effects, computer graphics houdt, is deze film helemaal een aanrader. Enige wat ik wat minder vond aan de film, is het moment wanneer er een extra passagier aan boord komt. Maar dat is alleen bijna op het einde van de film.
    8/10
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Helemaal die verslaving aan de zon is zoooo vet uitgewerkt, echt genoten van de film

    Gisteren 'Drag me to hell' gekeken. Juist wat moet ik daar eens over zeggen. Ik had zin in een standaard Horror-flick, maar dit was zo cheesy dat ik af en toe het idee had naar een komedie te kijken. Schrikken was er nauwelijks bij en toen die geest begon te dansen oid had ik het niet meer. Een paar punten voor het lachen maar verder niet meer waard dan:

    4

    [​IMG]
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Twee weken terug ook nog gezien. Idd het laatste van de film is niet echt nice daardoor. Sfeer is echter wel super. Dat "zonne" pak deed me weer heel erg denken aan zo'n oude science fiction serie uit de jaren 80 die ik wel eens keek vroeger.



    Inception
    Verhaal is bij iedereen wel bekend neem ik aan. Vond de film erg sterk, en erg mooi geschoten, mooie decors, goede special effects die niet de hele film overschaduwen. Wat ik ook erg mooi vond was bijvoorbeeld die scenes in het hotel en dat het hele hotel ronddraait en die gast over de muren/vloeren etc vechten. Echt super mooi gemaakt en nu eens niet door gebruik te maken van overdreven special effects maar gewoon door simpele trucjes te gebruiken. Leuk verhaal, mooie beelden en ga em op blu-ray zeker nog een paar keer zien. Denk dat je dan nog wel weer nieuwe dingen in de film ziet nadat je weet hoe de film eindigt.
    8.9/10
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat had je kunnen verwachten aangezien de film geregisseerd is door Sam Raimi (Evil Dead). ;)
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Grown Ups

    Wat een ongeloofelijke FEEL-GOOD movie ! Helemaal top !

    Normaal gesproken als je een film maakt met meer dan 2 komieken erin, is het nog maar de vraag of de chemie er zal zijn. Dat is bij Grown Ups helemaal niet ter sprake.

    De 5 vrienden zijn goed op mekaar ingesteld en dat zie je gelijk. Je geloof vanaf minuut 1 dat zij vrienden zijn. De klik tussen de acteurs is er en dat merk je.

    Ge hem gewoon kijken, genoeg lachmomenten in de film . . . . . en het maakt niet uit met wie je hem kijkt. Its family proof.

    Top ! voor een komedie . . . . . 8.5/10
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Wilde vanavond Apocalypse Now afkijken, maar ga naar The Expendables in de bios _O_
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Into the wild

    Een trage film die op prachtige wijze een vrije geest en dromer op beeld weet te vangen. Tegen het eind wordt de film bijzonder mooi. Toen de aftiteling kwam stond ik haast in shock van de indruk die het achterliet. Zo een ingetogen film die je met heel weinig toch weet te raken.

    En uiteraard is de soundtrack prachtig.

    8,5
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is echt een van mijn Favo films... heerlijk avontuurlijk en gewoon prachtig die vrijheid je wilt bijna hetzelfde gaan doen na het zien van die film.. :eek:
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb net Milk gezien. Ook met Sean Penn en Emile Hirsch overigens.
    Toch wel indrukwekkend wat die Harvey Milk bereikt heeft, mooie neergezet in deze film.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Once Upon a Time in the West

    Hmm toch wat tegenvallend. Zeker als je net TGTBATU hebt gezien zoals ik.
    De begin scene is geweldig. Dus ik ging er lekker voor zitten maar daar bleef het bij.
    Het is zeker geen slechte film maar zeker niet zo episch als TGTBATU. Miste de connectie met de personages en de film pakte me nooit echt helemaal. Muziek is wel geweldig ook al houden ze ervan om het steeds te herhalen. ;)

    7.5/10
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Once Upon A Time In The West: 'Zeker geen slechte film' [​IMG]


    On The Waterfront (Elia Kazan, 1954)

    [​IMG]

    Terry Malloy (Marlon Brando) werkt in een haven waar de mafia de volledige controle heeft. Als hij gebruikt wordt in een opzetje om een verklikker te vermoorden begint zijn geweten aan hem te knagen en probeert hij zich los te worstelen uit het web van stilzwijgen.

    Hoewel ik de opbouw wat langdradig vond is het een prachtige film over gerechtigheid en wraak. Brando schittert, behalve dan dat zijn treurige blik zo nu en dan nogal op m'n zenuwen werkt. Het onvermijdelijke zwart-wit kenschetst de harde, kille arbeidsfeer op geweldige wijze. Wederom een klassieker die z'n naam en faam dubbel en dwars verdient wat mij betreft.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    The Expendables. Heerlijke airhead film. Gaat nergens over, maar is grappig en de actie is ook ok.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Gisteren ook naar The Expendables geweest :lol:

    Gewoon dikke no-nonsense actie knallen. Lekker back to the 80's! Explosies in overvloed, zag er allemaal dik in orde uit. Grappige rolletjes van Schwarzenegger en Willis. Al met al gewoon een eerlijke film, doet zich niet voor als iets anders. Zit nog wel wat humor in ook met Statham en Terry Crews (die gast is zo geniaal haha), dus het was wel vermakelijk.
    Alleen snap ik niet dat Stallone dan voorzichzelf weer een romantisch subplotje erin schrijft, ten eerste pas het niet in de film en ten tweede is het nogal ranzig om een 68 jarige stereoïde vent met een 20 jarige meisje te zien flikfooien :lol:
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vond het zelf ook een briljante film , maar Ahnold had wel echt de meeste nutteloze filmrol ooit :+.

    Overigens was de automatic shotgun scène van Terry Crews , man wat ging ik stuk in de bios toen.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Die scene _O_. Zag de film op Lowlands, 20,000 man juichen!

    Trouwens net Moon gezien!

    Erg verfrissend en enorm interessant! Geweldig acteerwerk en de regie was ook fantastisch, gewoon een enorm sterke film!
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  18. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Volkomen mee eens! prachtige film en staat in mijn top 3!

    Die film heeft trouwens ook een paar mooie feitjes.
    De man die John helemaal op het begin in de film af zet in Alaska is ook degene die in het echt John daar heeft af gezet en daarbij is hij dus de laatste die hem levend heeft gezien!
    De oude man die John wil adopteren luistert in het echt naar zijn advies en gaat heel Amerika rond touren in een bus die hij kocht, hij had zich nog nooit zo vrij gevoeld!

    En daarnaast de soundtrack van pearl jam frontman Eddie Vedder is _O_

    Hij heeft dat nummer Guaranteed 1x live gespeeld en dat was met reden dat de zus van John in de zaal zat! mooi moment om mee te maken.
     
  19. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    de film vorige week gekocht maar wilde eerst het boek lezen. Vanmorgen uitgelezen (prachtig) dus binnen enkele dagen gaat de film in de speler. Ben benieuwd of de film ook zo'n indruk kan maken.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ha serieus? Dat is wel leuk gevonden :p.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina