Dat bedoel ik ook.. Ik hoop wel dat er in Deel 5 niet zo veel backtracken in zit en dat er meer plekken zijn waar je komt:b: Hoewel ik het backtracken niet eens zo erg vond maar kan snappen dat andere mensen dat dus wel hebben..
Ik vond het nog best wel vet om te zien hoe Dante die bossfights kon aanpakken, aangezien ik bij mission 11 Nero volledig gewend was. Ik hoop ook dat Dante een grotere rol gaat krijgen in deel 5. Nero zit er zeker in. Zou best dom zijn als je een geheel nieuw personage aanmaakt, waar weinig tot niets over bekend is, dan de volgende game er weer uithaalt.
Nja, deel 2 nooit gespeeld. Veel mensen zeiden dat hij zuigde, dus ik liet die maar zitten. Heb deel 1, 3 en 4 gespeeld. Vond ze alle 3 echt geweldig.
Is 4 echt de moeite? Ook om nu er nog aan te beginnen. Mijn broer heeft de game, mss dat ik het eens leen, grtz
Ja halen.. Beste game op de 360 Wooo.. Vet.. Devil May Cry 4 - Dante vs Sanctus Mission 11 - Debug Mode
Deze game is gewoon heel tof als je erg hardcore bezig wil zijn. Want als je alle achievements wil halen dan ben je echt een lange tijd zoet. En je moet echt alle combos en dingetjes uit je kop leren. Als je dit spel wil kopen om ff 1 keer uit te spelen, dan is het t niet waard. Ik ben een tijd best wel hardcore bezig geweest, ik heb nu 720 G bij DMC4. Maar ik denk dat de frustraties het niet waard zijn om 1000G te halen. Ik moet nu alles nog S-ranken, en die proud souls en die 10000 kills. Die proud souls en kills komen vanzelf wel, maar die S-ranks gaat gewoon teveel tijd kosten denk ik. Echt respect naar degene die het wel kunnen halen hoor. Maar ik ben sowieso alle moves alweer vergeten, dus moet ik die weer allemaal leren. Alle levels moet ik weer uit m'n kop leren, en die orb locaties.
Frustraties zijn het wel waard man Vooral je hem op 1000 heb gehaald.. Geeft goed gevoel Proud souls en 10.000 kills komen vanzelf wel.. Of je doet Heaven and Hell mode voor de kills want dan is alles in 1x dood.. Ik zal er voor gaan als ik jouw was Moet toch een keer een goede pc aanschaffen want wil die Debug Mode ook eens proberen:b: Devil May Cry 4 - Dante vs Credo Mission 08 - Debug Mode
Credo is sowieso mijn favoriete boss. En als ik dan met Dante kan spelen, is dat helemaal vet. Verdomme, ik moet dit spel terughalen.
Inderdaad,maar kan helaas met een bepaalde aantal pc exemplaren waar de makers vergeten waren de Debug Mode eruit te halen.. Zou echt tof zijn als het op de Console ook zou kunnen maar helaas
Bij mij ook niet, deze slechte pc kan recente games echt niet aan. Argh, heb echt zin om DMC4 terug te kopen en dan gelijk alles S ranken en 100% ervoor te halen.
Ik kijk wel Had Devil Hunter en Sons of Sparda al ge S ranked. Heb mijn eerste keer DMD ook al een paar SSS ranks gehaald, ben ik blij om. Maar heb echt geen zin Human. DMD gaat nog wel, maar Human moet ik zeker 2 keer opnieuw doen elke missie. Je slaat 3 keer en de vijand is dood. >_>
Iedere keer als ik dit topic lees krijg ik dat gevoel ook weer. nog 3 achievo's en het moet kunnen, maar dat S-ranken van DMD is zoooo kut en onnodig frustrerend. Waarom zou ik mezelf zo pijnigen als ik al zo weinig tijd voor gamen heb en Halo Reach bijna op de stoep staat? misschien dat ik de 10000 kills en proud souls achievements nog wel eens haal door af en toe een avondje bloody palace te spelen (want dat is wel tof, gewoon lekker rammen) maar de laatste keer dat ik die eerste fight in het lab van die onderzoekert op DMD probeerde te S-ranken werd ik echt gestoord gewoon. En dan heb je in dat level ook nog die stomme dobbelsteen die je express 1 of 2 keer "verkeerd" moet gooien voor extra stylish points en orbs. aaargh nog 3 achievements te gaan...........
Jij moet het ook kunnen. Jij was 1 van de eerste hier die BP had gehaald met een S.. Dus als je dat kan moet je DMD ook kunnen S ranken.. Okee,sommige missies zijn echt moeilijk en moet je vaak overnieuw doen. (je wilt niet weten hoevaak ik levels heb moeten doen!) Maar op een gegeven moment gaat het je echt lukken:b: Vet.. Devil May Cry 4 - Dante vs Dante DMD Walkthrough - Debug Mode
haha, thanks Ik weet ook wel dat het moet kunnen, maar het is wel een tergende bezigheid voor me. Dat ik Bloody Palace haalde heeft er meer mee te maken dat ik bij dit soort games die modes het mooiste vind. Survival mode of boss-rush modes FTW\o/ Maar goed, aangezien er nog altijd geen DMC 5 is aangekondigd heb ik nog even om het af en toe weer eens te proberen.
Heb het spel weer terug, ben nu bezig met Human mode S ranken. Moet nog een stuk of 10 missies ofzo. Daarna DMD en dan pas H&H mode denk ik. Ben echt slecht geworden, hele tijd niet meer gespeeld.