Rv-Gaming Recruiting

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rv Flavour, 25 aug 2010.

1. Rv Flavour

Rv Flavour Member

Leuk Bevonden:
    0

website :www.Royal-Veterans.nl

CoD4 Team :

[​IMG]Rv FlaVour
    [​IMG]Rv Famous

Fifa10 Team:

[​IMG]Rv CP
    [​IMG]Rv IBARSBY
    [​IMG]Rv I I BuLlDoG I I
    [​IMG]Rv STEVO91

Management :

[​IMG]Rv FlaVouR
    [​IMG]Rv iBeatBox
    [​IMG]Rv PhresiF

Royal Veterans Gaming.
    Voor vragen kijk op onze website. _0/

------------------------------------------------------------------------------------------
    Recruiting:

Daar zijn we weer voor sommigen nieuw voor anderen bekende.
    Rv-Gaming (Royal-Veterans-Gaming),We zijn op zoek naar Members.
    Natuurlijk niet zomaar members,Trouwen members.
    Members die al wat ervaring hebben in competitie gamen,vooral omdat wij dat ook hebben.

Rv-Gaming is nog op zoek naar nog 2 members.
    Waarvan wij verwachten dat je gemotiveerd en active bent.
    Zich 100% zal geven voor het team.
    Met het team verder willen in Call of Duty Black Ops.
    Toernooien en Lans willen en kunnen spelen.

Rv-Gaming Joinen:

Naam :
    Leeftijd :
    Plaats :
    Email :
    Ervaring :
    Fav Wapen :
    GB Rank:
    (liefst niet reageren als je GB boven de 65k is)
    Alvast bedankt en mischien tot ziens.

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    goeie startpost en succes!
    maar je GB rank maakt geen flikker uit lijkt me. als je gewoon goed bent in de try-out is het toch ook goed. Sommige mensen scrimmen alleen maar en zijn beter dan 80% op GB.

3. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Wel grappig dat jullie geen Modern Warfare 2 team hebben, maar Modern Warfare 2 wel in het logo staat :p

4. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook cynisch bedoelt, ze zoeken geen GB warriors.

5. Rv Flavour

Rv Flavour Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee we zoeken geen Pup heroes,en weer iemand trainen voor GB of toernooi klaar maken heb ik eerlijk gezegd ook geen zin in.
    Een Mw2 team hebben we wel maar is niet onze prioriteit,we spelen vooral CoD4 en trainen voor Black Ops .
    Mijn oude spelers hebben al medegedeeld dat ze voor black ops weer klaar staan.
    Logo`s hebben we trouwens ook drie één voor CoD4 één voor MW2 en één voor Fifa team.

Laatst bewerkt: 28 aug 2010
  6. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    OK, Cod4 is officieel dood, en hoe the fuck wou je trainen voor Blackops? Push ups etc ofzo? En waarom moet je een GB rank geven, als je een beetje gaat scrimmen op decerto ofzo en je voelt elkaar aan en hebt het door, kan je op gb 90 % van de mensen aan. Maarja succes.

7. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Dood of minder actief?

Hoe dan ook, ik speel het persoonlijk meer als MW2

8. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Kwa competatief is het zo goed als dood als ik forums een beetje lees, of blackops moet failen. Dan komt het heeeeeeeel misschien terug anders gaan er veel naar Reach overstappen..

9. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Reach sowieso de boventoon gaat voeren, op competatief en social gebied.

10. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Maar je hebt natuurlijk ook gewoon de Halo haters zoals ik!
    Ik blijf gewoon lekker GoW 1 spelen_O_ 4 jaar oud en nog steeds het beste op de 360! En de scene is ook nog actief ook.

11. Rv Flavour

Rv Flavour Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat meneer gewoon zelf maar is decerto moet gaan spelen want als er iets dood is het dat wel.
    En CoD4 dood wie ben jij trouwens want je praat maar je weet niks?
    En als je hier komt om interessant te doen,Rv-Gaming heeft al 4 keer in top10 GB gestaan.En jij waar heb jij gespeeld?
    Je leest een forum en denkt er alles van te weten,CoD4 is inderdaad minder actief vooral op toernooi en lan`s maar GB nog zeer actief en op CoD4 zelf is het ook nog zeer druk.
    En trouwens over black ops training...hoe? train je aim en train je team play?
    Eerste weken dat we MW2 speelden waren we nummer 2 op GB ook getraind dus het werkt wel.

12. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Maar stond je tweede na 2 weken of nadat de season afgelopen was. Dat scheelt namelijk enorm veel. En Gamebattles moet je alleen zien als training voor bijvoorbeeld Decerto of LAN's.

Ik zal eerst bijvoorbeeld wat resultaten halen bij decerto want dan maak je naam, niet omdat je in de eerste weken 8ste staat op een MW2 ladder. Want als je veel speelt in het begin dan kom je al snel hoog te staan.

13. Rv Flavour

Rv Flavour Member

Leuk Bevonden:
    0
    MW2 zijn we toen me gestopt,en naam maken op decerto zal nu niet meer lukken,decerto is nog al dood wat betreft CoD4.
    Maar Naam maken veel groten mensen kennen ons al dus daar maak ik me niet druk over mij naam komt wel bij Black Ops \o/

14. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet erom dat de betere spelers je kennen maar dat de hele community Rv kent. Ikzelf heb nooit van Rv gaming gehoord. En je kan ook het beste op 1 game concentreren. Zorg gewoon dat je een team van 5 man hebt en bij de release van Black Ops veel gaan scrimmen.

Als je toch wil oefenen voor Black Ops kan je beter World at War gaan spelen.

15. Rv Flavour

Rv Flavour Member

Leuk Bevonden:
    0
    dank je wel voor de tips maar daarvoor ben ik hier niet.
    Als ik die nodig heb bel mij niet ik bel jou wel.

Zullen we niet of topic gaan.
    Rv-Gaming,Recruiting.

16. Rv Flavour

Rv Flavour Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Website van Rv-Gaming word aangepast zal binnen een week weer verschijnen alleen dan op www.Rv-Gaming.com

17. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Decerto is niet dood hoor. Zoals je zelf aangeeft is CoD4 dood op Decerto, dat is waar Quicknez ook op doelde. Neem aan dat jullie dus ook niet naar EGE gaan? :mad:

18. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Dude ik speel decerto? Ik weet niet wat jij allemaal zegt.. en Cod4 is zo goed als dood, niet op GB nee, maar wat is daar wel dood?Iedereen wacht op blackops en als dat failt gaan er veel naar Reach overstappen, of Gears 3 (als het competatief goed is) En Gb vind ik nou niet echt bijzonder, leuk top 10 yes. En dat je nummer 2 op GB was in de EERSTE weken bij MW2 betekend ook niets.. En ik weet niet maar hoe weet je nou hoe black ops aimt, misschien komen ze met een verassing en is het wel allemaal in slow motion? dan heb je niets meer aan die aim training.. maarja

19. Rv Flavour

Rv Flavour Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude misschien word het wel een race game...

20. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Kan.. er zit een auto´tje in dus waarom niet?

Deel Deze Pagina