Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Een racer als beste game op de Gamescom? Komt zeker door het grote aanbod van shooters en gebrek aan racegames...

2. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo kan een racegame niet de beste game zijn?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nog 5 jaar? :emo:

Ik vrees dat Nintendo de eerste wordt met een nieuwe console. Dan die maar kopen

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Tering, zijn jullie nu al uitgekeken op de huidige generatie consoles?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja, al een jaar of wat :+

Uitgekeken is niet het goeie woord, ik vermaak me er nog wel mee maar zou het prima vinden als er weer een nieuwe generatie betere hardware op de markt zou komen.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben totaal nog niet uitgekeken op de xbox 360 en ps3. De wii wel(al vanaf de launch, en zeker nu, nu sony met move aankomt, veel preciezer(snellere reactie tijd), en dat met supergraphics.) De games worden mooier en mooier. Kan niet wachten op uncharted 3 enzo... Vraag me wel af met hoe grote teams ze aan de volgende generatie games gaan werken. En hoe lang. Nu is dat al een probleem aan het worden. Zo duur, zo veel werk,... Een flop voor ontwikkelaars is fataal in deze tijd. Alleen de groten gaan door en kopen de kleine ontwikkelaars op of financiëren hun boel...

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Op zich zou er toch in de toekomst met digi distribution ook gemakkelijker een markt moeten zijn voor kleinere ontwikkelaars, al zijn dat dikwijls (ook niet onlogisch) kleinere games. Hopelijk krijgen we in Europe ook toegang tot de Indie Games op XBL waar dikwijls vermakelijke pareltjes tussenzitten!

Over budgetten is er onlangs nog een artikel met een EA head geweest die zei dat hij dacht dat ze zo ongeveer op hun piek waren.

Edit: EA: Game budgets have peaked-Interview with EA Partners head David DeMartini

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    al? ik heb mijn console straks 5 jaar en er is nog geeneens een nieuwe aangekondigd! Elk ander computerachtig stuk hardware is antiek na 5 jaar: een telefoon, een laptop, een pc, een mediaspeler etc..

Daarnaast ben ik op zoek naar meer vernieuwing en dat gaan move en kinect me zeer beperkt geven. Verder verwacht ik grafisch gezien weinig verbetering meer. God of War III, UCII en MGS 4 waren super super mooi, maar veel mooier gaat het niet meer worden. De graphics van de 360 staan daar helaas allemaal al een stapje onder dus daar verwacht ik het helemaal niet meer van (ME2 en Alan Wake denk ik als mooiste games).

Ik wil nieuwe dingen, veel mooiere games en weer de spanning van een nieuwe console!

Zoals de verwachtingen nu zijn komt Nintendo als eerste met een nieuwe, als die komt ga ik die maar halen uit pure wanhoop :+

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Het zal nog wel ff duren voor we dezelfde impact krijgen als toen we van SD naar HD op een plat scherm gingen. Wàt een belevenis toen zeg!

Misschien een geweldige game in 3D op een groot scherm?
    In de toekomst gaan ze beelden op je netvlies projecteren vanaf bijvoorbeeld een bril. Dan kan je ook buiten gamen in een argumented reality door middel van Layer.
    Er worden dan dus beelden bij de werkelijkheid toegevoegd en lopen game en werkelijkheid door elkaar heen.

Ook hele nieuwe werelden kunnen dan worden geschapen, denk maar aan Star Trek's holodek.
    Geschiedenisles? Je kan gewoon door Rome 500 voor Christus lopen of gewoon in het heden alsof je op vakantie gaat.

Helaas duurt dat nog even ;)
    Kom in de tussentijd maar ff met een dikke upgrade voor de xbox360!

Laatst bewerkt: 28 aug 2010
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Vergeet move en kinect. Ik wil dit hebben voor FPS

Hopefully you had your Campbell's Chunky Fully Loaded Beef Stew this morning, because it takes a Man to look down the barrel of the G-Mate Mag Gun and live. The weapon just passed through the FCC unscathed, and now it's gunning for the Xbox 360, PS3, and PC. The basic operation is simple enough, with triggers, face buttons, a d-pad and everything else you'd need to ape a modern console controller. There's only one analog nub, but that's of course because the gun's own motion is meant to emulate the second. G-Mate isn't so clear on how that part of the gun works, but from what we can glean, it's basically an accelerometer and / or gyroscope, which you calibrate to the center of your particular screen with a dedicated button. A sensitivity knob completes the Mag Gun-specific functionality -- which probably won't revolutionize the FPS genre, but certainly might give those suspicious of the Move or too masculine for the XCM Fire something to watch out for. Check out some videos of it in action after the break.

[yt]nHNIfEKhnKQ[/yt]

[yt]bYD3GzgSd3Y[/yt]

[yt]PGFJj_mNciI[/yt]

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en op beide consoles! Ziet er gaaf uit. Duur grapje zeker?

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    30fps naar 60fps upscaler van Lucasarts. Dit zou de levensduur van deze generatie lichtjes kunnen verlengen.

Uit het artikel blijkt trouwens dat de PS3 versie van The Force Unleashed er mooier zou moeten uitzien en/of beter presteren dan de 360 versie.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb begrepen ronde de $75 dollar. Ik ben nu op zoek naar een site om hem te bestellen :)

nog een filmpje

[yt]kpXDWZqTtS8[/yt]

Geweldig I want it now :)

deal xtreme verkoopt in iedergeval een pc versie .. dus hopelijk straks ook deze :)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    :mad:

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sorry :x Niet gezien.

Lijkt wel een veelbelovende techniek toch? Nu nog een manier vinden om wat meer spellen ook echt in native 1080P te draaien en dan kunnen de huidige consoles misschien toch nog wel een jaar of 2/3 mee

Volgens mij blijkt trouwens alleen uit dat artikel dat de motion blur op de PS3 door het parralel kunnen aansturen van de 5 cores wat sneller is. Dat zegt niet zoveel over de algehele performance van de game.

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie de 360 nog wel een tijdje meegaan. Graphics zijn op dit moment supermooi, en ik kan me niet voorstellen hoe ze nog zo'n grote stap kunnen maken. Qua technieken (en alleen niet kinect) is er nog genoeg te doen op de 360, dus voorlopig kunnen we vooruit imo.

PS3 al helemaal, die is nog niet echt getest qua hardware. Ze zeggen dat ie veel krachtiger is dan wat men er nu van kan maken, maar die technieken erg ingewikkeld en duur zijn.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat weet ik ook nog niet zo. Denk dat Uncharted 2 al wel vrij het maximum is. Natuurlijk zal Uncharted 3 er straks wel weer wat beter uitzien maar ik denk niet meer dat het met grote stappen zal gaan.

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Zal dat binnenkort dan ook voor ons gaan gebeuren? :x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina