[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daar worden veel claymores gezet :) (die je dan kan spotten en opblazen)

    Maar S&D kan ook, als het maar een gametype is waar veel in gecamped word en er dus veel claymores staan :+
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is waar. Had Sitrep een paar keer ingesteld terwijl ik S&D speelde en dan heb je meestal wel 8 à 10 claymores per match die je kan opblazen
     
  3. Forty

    Forty Guest

    Of je doet domination daar leggen veel mensen C4 bij een vlag.
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    HC TDM gaat harder dan S&D. Mensen spawnen daar namelijk, dan kunnen ze er weer twee neerleggen. Bovendien pakken mensen niet echt snel Scavenger bij SnD.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had ook 24 vandaag. Loopt er net een gast door mijn claymore >> host migration. Claymore weg en hij leeft. Daarna schieten we elkaar dood, maar er stond toch echt dat ik hem eerder dood schoot...echter geen 25e kill :mad:

    Campfest ;)
     
  6. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Verjaardag was gisteravond uitgelopen dus kon ik weer niet.=(
     
  7. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Laten we echt een datum afspreken, wanneer denken jullie dat het beste uit komt?
     
  8. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    woensdagavond?
     
  9. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Helaas kan ik dan niet.. zit waarschijnlijk maandag t/m vrijdag in Enschede maar als het goed loopt bij Go Planet ben ik eerder thuis.
     
  10. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor de mensen die zin hebben in een potje, ik ben vanavond online. (en waarschijnlijk lang!)
     
  11. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    En uiteraard met FMJ spelen. Verder heb ik er persoonlijk heel graag een Thumper bij, omdat ik daar behoorlijk mee kan mikken inmiddels. Ben heel lang bezig geweest mijn Sitrep te behalen, had hem ook al omgedoopt tot shitrep, maar heb hem inderdaad nu vrijwel altijd aanstaan, omdat het inderdaad een fijne perk is. Als ik Sitrep overigens niet aan heb staan, speel ik trouwens met Scrambler, ook érg prettig. :thumbs:
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Scrambler is echt een perk die ik nóóit gebruik. Heb als 3de perk eigenlijk altijd Ninja Pro
     
  13. Forty

    Forty Guest

    De enige keer dat ik scrambler gebruikte was omdat ik die pro moest hebben voor mijn pro perk verzameling :D
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Scrambler werkt echt heel tof met classes waarmee je veel rond rent. Helemaal als je hem met meerdere mensen in je team gebruikt, dan maak je de tegenstander echt gek.
     
  15. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast serieus..... :emo:
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Scrambler is me toch een partij slecht. Vaak kan je, als iemand scrambler heeft en je beweegt een beetje en je kijkt hoe de ruis op je minimap daarop reageert heel goed 'pingen' waar iemand zit.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd Scrambler geeft je positie weg. Zodra de minimap blurry begint te worden weet ik dat er iemand in de buurt is.

    Moet je een paar devices voor Sitrep Pro. Wat doet pro eigenlijk?
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Daarom moet je er ook heel veel mee rondsprinten, dan wordt het lastig voor ze te bepalen waar je zit.

    SitRep Pro zorgt ervoor dat de voetstappen van tegenstanders vier keer zo luid worden en je eigen voetstappen en de voetstappen van je teammaten hoor je niet meer. Jammer genoeg cancelt het niet Ninja Pro.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Gasten die scrambler hebben maken in iedergeval bij mij sowieso geen kans, als ze komen aanrennen hoor ik ze, en als ze kruipen zie ik het op de radar... Achterlijke perk.
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar jij speelt ook vals!:+

    Bovendien schiet ik je lekker toch wel op je neus! Pfffrrrrt.
     

Deel Deze Pagina