Ezio unlock je via Ubisoft Uplay, in ieder geval dat zag ik een tijdje geleden op Uplay. En Malik is de broer van de Prins in de game volgens mij.
Vind het spel tegenvallen... Verhaal gaat echt nergens over. Je krijgt krachten om de tijd terug te draaien uit een magische wereld, en een kracht om water te 'bevriezen' (als in tijd bevriezen). Er is geen dolk. Er is eigenlijk ook geen zand, gewoon een soort mummie leger dat is vrij gelaten... Combat is suf. Vijanden zien er allemaal precies hetzelfde uit. Sommige zijn maar op één manier te verslaan. Besturing en reactie is wat stroef. Camera wil wel eens tegenwerken. Spel is half niet zo boeiend als één van de vorige drie delen. En er zit geen tempo in het spel. Er gebeurt gewoon geen reet. Ja je loopt nog steeds door heel dat kasteel, vallen te ontwijken en vijanden in de pan te hekken om bij je broer te komen, maar elke keer stort er wat in waardoor je niet bij hem kan komen. En dan is er opeens een portaal naar dat rare wijfie in die wereld en zij gaat je vertellen wat je moet doen en je speciale krachten geven. Die totaal NIKS met elkaar te maken hebben. Echt WTF dit spel.
Oh, en daarbij is dit een schaamteloze rip-off van The Sands of Time game. Sommige puzzels en omgevingen lijken wel direct gekopieerd. Zelfs het design van de twee legers. Maar wat dan zo lame is, de 'zandmonsters', zijn gewoon een leger die tot 'leven' gewekt zijn door je broer. Echt vreselijk. Nul orignaliteit. Had gewoon een toffe remake van The Sands of Time gemaakt, maar dan met meer content... En arhg, die powers. Je hebt gewoon serieus POWERS. Magische krachten om water te stollen, om verborgen objecten zichtbaar te maken (muren enzo)... slaat nergens op. Zo jammer.
Met die powers heb ik niet zoveel problemen. Geeft door de upgrade mogelijkheden een leuk RPG tintje + gevoel van progressie aan de game. En het weet toch voor wat extra variatie/moeilijkheden in puzzels te zorgen. Die met dat water schijnt behoorlijk tricky te kunnen worden.
Ik vind het gewoon niet bij PoP passen. Van die magische krachten. Een wervelwind, een vuurspoor, een stenen pantser...
En dan toch een voldoende geven. Als ik de berichten hier zo van je lees zou ik zeggen dat je het een onvoldoende vindt.
Ik weet niet of ik deze topic kan gebruiken om een vraag te stellen over Prince of Persia uit 2008. Ik zag zo snel geen topic over dit spel. Ik heb m al een tijdje geleden uit de budgetbak gevist maar zit nog steeds vast bij de eerste eindbaas. Het lukt me maar niet om deze te verslaan. Ontwijken en aanvallen lukt wel. Maar vervolgens moet er als een gek op X gedrukt worden om schade aan te richten. Hoe snel ik ook op de X-knop ram, t wil me maar niet lukken. Iemand een tip om hier verder te komen? Alvast bedankt.
Godverdomme, net voor de tweede keer de game doorgespeeld met een guide erbij voor alle sarcophagi, maar weer geen achievement Volgens x360a is deze chiev ook glitched voor sommige mensen, en ik ben daar dus blijkbaar één van... Heb echt geen zin om nóg een keer opnieuw te beginnen nu. Blijft een 950/1000 dan maar
Is dat echt waar? Want tot nu toe heb ik alle sarcophagus dingen gevonden.. Weet je zeker dat je niks gemist hebt? Ik ben er vandaag aan begonnen en heb de helft van de achievs al Niet echt moeilijk dus.. Vind het zeker een toffe game en doet me veel denken aan Sands of Time die ik op de gamecube had...
Deel 1 vond ik niet zo, vond het nogal snel saai worden imo. Maar deel 2 vond ik daarintegen wel weer vet, omdat je gewoon bruut was.. Lekker op alles in hakken met brute combo's. Drie heb ik niet gespeeld. Die leek me wel gaaf though.