Fifa 10 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 apr 2010.

  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het echt nep ik heb dat bronze toernooi nu 6x gewonnen maar 3x kreeg ik geen 10000 :confused:
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Was jij niet diegene die altijd met 5 verdedigers speelde?:+
     
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, was jij niet diegene die dat niet kon hebben ? :+

    Ik ben wat effectiever geworden, dus het loont wel ;)
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, klopt. Kan het gewoon niet hebben als ik 90% van de tijd op de tegenstander z'n helft zit en ik maar niet tot scoren kom en de tegenstander vervolgens 1 aanval heeft die gelijk zit:+
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nu eenmaal mn speelstijl, al ben ik wat aanvallender ingesteld dan vroeger. Maar je mag me gerust uitnodigen voor een wedstrijdje hoor ;)
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mwoah, laatste keer toen ik tegen Katti speelde, speelde hij ook erg defensief maar toch sneed ik door z'n verdediging heen. O-)
     
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Daz heeft Fifa10 verkocht zodat hij niet meer tegen mij hoefde :+

    Je bent wel beter dan mij, maar gaat het niet meer makkelijk krijgen !


    Alhoewel ik me nog wel een mooie wedstrijd herinner ? Weet je nog Dazzie ? :D
     
  8. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    6x??.....

    mja anyway, heb nu bijna een engels bronzen team af :)
    echt met heerlijke buiten spelers met enorme pace :)
     
  9. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij ben echt erg Rien, zit je vanmiddag in de party nog te zeggen dat die engelse spelers overpowered zijn....en dan neemt hij een english team :mad:
     
  10. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha _O_ mja ik had nog wat coins over en braziliaans liep toch niet helemaal lekker bleek in een paar online potjes :confused:... dusja dan neem ik maar een overpowerd team hé :D
     
  11. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Bring it on, housie !!

    Morgenmiddag ?

    @Daz: leen ff Fifa10 van iemand......
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Binnenkort komen PES 2011 en Fifa 11 uit man, beetje nutteloos om nu Fifa 10 te gaan kopen. Heb WC2010 ook nog. Ik zou wel willen maar.. beetje nutteloos!
     
  13. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen iig, weet niet of ik s'middags kan, moet ik nog ff zien.
    het team is ook nog niet af hoor O-) moet nog een kopsterke spits, en een behendige spits :p
     
  14. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem toch lenen van iemand, dan speel je een keer tegen mij, krijg je een pak slaag en geef je hem weer terug :+
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Katti, niet gaan slapen achter de computer hé. ;)
    Ben bang dat niemand in de buurt meer Fifa 10 heeft, ze hebben nu allemaal WC South Africa. Katti; wij gaan wel spelen als ik Fifa 11 koop. Maar ik denk, zoals het er nu voor staat, dat ik eerst PES 2011 koop.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe gingen wij op dan katti? Beetje gelijk?
    vergeten wat voor speler je bent (niet door jou spelkwaliteiten haha maar als je tegen 800 verschillende gasten hebt gespeeld ofzo) maar heb je wel in m'n friendlist en weet zeker dat ik tegen je gespeeld heb :)
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0

    Ga je toch van terug komen, PES belooft al jaren verbetering en levert al jaren bagger (vind ik O-) )

    Ja beetje gelijk op ja, volgens mij hebben we twee keer tegen elkaar gespeeld, ik een keer 3-2 winnen en de tweede keer had jij volop gewonnen 4-0 of 4-1...


    Heb je nog FUT dan ? House en ik zijn weer dagelijks in een party aan het Futten, erg leuk nl, dus kom erbij :thumbs:
     
  18. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal waar Katti, PES heeft sinds fifa 08 achter gelopen op fifa ;) maar nu seabass de game vanaf het nul punt opnieuw opbouwt wordt het een hele andere game.

    Ik denk dat PES in 2012 al dik en dik over fifa heen zal gaan, 11 is nog te vroeg (te weinig ontwikkel tijd) maar in 2012 staat er echt iets heel vets ;)
     
  19. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik nog dat Fifa krediet heeft opgebouwd voor al die jaren dat het wel goed was, natuurlijk zijn er verbeterpunten. Maar ga me niet vertellen dat PES het binnen nu en twee jaar gaat "winnen" want dat gaat er bij mij niet in, aangezien Fifa ook doorontwikkeld. Voor heleboel mensen geldt:

    1. Fifa
    2. PES

    Zolang de meerderheid Fifa kiest komt er erg erg erg veel geld binnen, wat dus een Fifa gelijk een verantwoordelijkheid geeft om nr1 te blijven.

    En ondanks de cheats

    Fifa Ultimate Rules zeker.................
     
  20. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina