Prince of Persia: The Forgotten Sands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 nov 2009.

1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    In deel 2 en 3 ging het meer om de aktie en het hakken..
    Terwijl PoP bekend was om het klauteren en klimmen.:+

2. Forty

Forty Guest

Daarom was PoP ook de beste.
    Ik vond vooral de puzzels leuk.

3. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    3 was imo de beste, zoals dat eigenlijk ook hoort bij een trilogie

4. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, heb deze game in 1 dag 1000/1000 gehaald. :lol:
    Vond het wel een toffe PoP trouwens, imo een stuk beter als die neppe vorige prins met z'n suffe grappen.
    Laatste stuk richting de eindbaas was ook weer echt lekker moeilijk klim- en klauterwerk. _O_

Minpunten: Kort, Combat voelt als "work work" aan tussen de vette platform actie, animaties v/d prins een beetje clunky.

Vond van de triologie de 1e (sands of time) trouwens het beste. Warrior within miste voor mij de echte PoP sfeer en Two Thrones glitchte tegen het einde waardoor ik opnieuw moest beginnen, dus die game krijgt sowieso een 1. :{

Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  5. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Is best mogelijk om 1000 in 1 dag te halen ja..
    Want zo moeilijk is de game niet..
    Vooral als de andere PoPs gespeeld hebt.
    Wel erg vermakelijk..

Was bij jouw die ene achievement niet geglitched?
    Want ik had gisteren ff gezocht op internet en er zijn toch meer mensen die er last van hebben blijkbaar...

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van gehad, maar ik wist van die glitch voor ik begon aan de game.
    Ik heb ze voor de zekerheid dus meteen allemaal in m'n eerste playtrough gehaald, misschien dat het daardoor goed gegaan is...
    Wel klote als je 1 achievement niet kan unlocken btw.

7. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Net uigespeeld en heb alle achievement..
    Denk dat hun gewoon een fout maken met het zoeken naar die dingen.
    want als je dood gaat en je hebt nog geen checkpoint gehad onthoud die het niet en moet je hem weer opnieuw pakken..

Laatste kamer was trouwens behoorlijk pittig moet ik zeggen met al dat gejump en bevriezen van water;)
    Toffe game:b:

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Gisteren de game binnen gekregen en gespeeld. Het is imo weer een heerlijke game geworden met eindelijk weer die Midden-Oosten stijl als in Sands Of Time. De game voelt qua combat echt veel makkelijker aan dan eerdergenoemde, wat wel wat jammer is. Maar voor die 2 tientjes hoor je mij niet klagen. ;)

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat ik nu weer veel POP mensen tegen mij in het harnas jaag maar dit is mijn favoriete Prince of Persia game. Van alle Pop games, dus ook van de 2d pop games op de pc die de meeste van jullie niet kennen ivm nog niet geboren.

Sfeer:
    Klassieke midden oosten (niet het suiïcide bombing MO van nu) nee de oude, toen er nog veel stijl/ klasse was. Je begint meteen met actie en eindigt met leuke actie. Muziek vult het goed aan, geluidseffecten zijn netjes, alles loopt netjes in elkaar over.

Gameplay:
    Heerlijke gameplay, heb 5 avondjes lekker POP gespeeld, lekkere hack 'n slash, zelfs nog verschillende tactieken voor de verschillende tegenstanders. Sommige achievements waren een beetje irritant (21 sacrographis vinden, 1ste Ratash oid zonder geraakt te worden). Maarja de voldoening was er wel met de 1000 GS, alhoewel de Tides challenge veels te makkelijk was.

Qua lengte:
    Ik vond de duur precies goed, ik ben niet echt een goede POP speler, ik geef ook eerlijk toe dat ik het op easy speelde maar ik denk dat ik er tussen de 10 en 15 uur mee bezig ben geweest en dat vind ik goed voor deze game. Na een tijdje ben je al dat geklim ook wel zat, op 't moment dat je vind dat 't leuk is geweest gaat het spel ineens snel richting het einde.

Meeste andere POPs, vooral die van de afgelopen generatie waren POP games waarbij ik na een uur ofzo al afhaakte. De vorige POP heb ik dan weliswaar helemaal uitgespeeld maar die vond ik echt gaar.

Deze Pop was van begin tot einde genieten\o/\o/\o/

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gast, serieus? Dit is echt een klote game man... de voice-acting alleen al doet me gewoon gruwelen. Daarnaast is er maar één model per vijand en zijn er altijd tientallen in beeld... verhaal makes no sense... er wordt geen reet uitgelegd, het is sowieso lame qua alles. Klopt voor geen reet met de andere PoP verhalen.
    Omgevingen zijn nice, maar worden saai op een gegeven moment. Echt, alle vorige PoP games hadden veel unieke, interessante omgevingen. Veel kleur. Dit heeft gewoon niks.
    Ik heb me echt van begin tot eind verveelt. :+

11. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    PoP 2d ftw

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je reactie op de vorige pagina ook gelezen en ik ben het daar echt 100% niet mee eens. Bij de eerste stappen in het spel wist ik al dat het goed zat, de grote ruimte om je heen. Dat je snel weer opgefrist wordt met de moves maar geen onnodig lange tutorial.

Verhaal vond ik juist (voor zover het diepgang heeft) interessant genoeg voor zo'n soort game. Ik vond het leuk om te zien hoe zijn broer zich ontwikkelde, hoe het eindigde etc. De magic powers vond ik ook leuk en het was ook tof dat je alles kon upgraden. Aan het einde van het spel had je zo'n lekker imba mannetje, heerlijk.

Wat jij hebt bij dit spel heb ik juist gehad bij bv het deel hiervoor (die cartoony POP). Daar had ik juist iets van, wtf waar gaat dit over:F:, gare bolletjes verzamelen. Werelde unlocken enzo:F:. Zoals deze POP speelde vond ik fijn, lekker lineair, achterelkaar actie. Zelfs nog 2 puzzels waarbij ik bij 1 van de 2 echt zat te puzzelen.

Ik weet in elk geval, als ik iemand een POP moet aanraden is het deze_O_

Edit: grafisch gezien vind ik het zelfs uitstekend, super smooth, lekkere zanderig kleurenpalet wat imo goed past bij de sfeer van het spel. Veel tegenstanders en een goede framerate, had geen enkele keer framedrops. Wellicht een enkele keer dat textures niet helemaal waren ingeladen maar niet zo vaak als bij de Unreal 3 engine games.

Laatst bewerkt: 3 sep 2010
  13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb hem nu ook, maar dan voor de PS3 en speelt wel aardig. Begin intro zag er echt mooi uit! Combat is wel erg lame, niet boeiend, je zwaard voelt aan als een speelgoedzwaard en de vijanden zijn lame (sommige verdwijnen al terwijl je nog in combat bent met ze :emo:) en de Prins heeft een pussy stem. Gewoon een game die ze hebben als extra voor bij de film.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    De platformgedeeltes vond ik anders wel tof tot nu toe.

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net begonnen met de game, begint echt heerlijk de game! denk dat ik hier veel plezier aan ga beleven

16. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Bij Gamehubs besteld voor een 10tje, ik ben eens benieuwd:)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Voor een tientje is ie het zeker waard. Ik heb hem nog niet heel veel verder gespeeld, maar het is gewoon een vermakelijke game voor een laag prijsje. Helaas had ik hem al gekocht toen ie daar 19,99 was.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is er iets wat ik vooraf moet weten over de achievements? Zijn er difficulty achievements? missable dingen?

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, net ook maar besteld voor €9,99 bij GameHubs. Vond Sands of Time toentertijd erg leuk namelijk!

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks ook meteen even besteld.

Deel Deze Pagina