[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    War gaf het weg? Was het omdat hij een schild had?

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Een lading health (Ja, met andere gear kan ik meer hebben), shitload aan armor en geen crit kan een hint zijn.
    Ohja, een schild ook nog..

;<
    Cata maakt alles weer anders. Ik wacht persoonlijk nog ffkes.
    Maargoed, als je SC2 speelt kan k je nog overhalen om terug te komen en te levelen met mijn alts in cata ;)
    (kga voor server 1st op main ;))

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik word echt gek van die nep mailtjes die zogenaamd van Blizzard zouden zijn. Hoe de fuck moet ik nu weten wat wel van Blizzard is en wat niet. :mad:

4. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een mail van blizzard gehad. Dan wel de echte, dan wel de neppe..

5. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij opgevallen dat de echte mailtjes van blizzard bijna altijd begind met:

Hello (naam)

terwijl de spammailtjes begint met:

greetings
    of
    hello

dus zonder je naam erachter.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik krijg alleen maar de neppe. Degene die ik wel van Blizzard krijg zijn die van het paswoord veranderen. Dat doe ik geregeld. Voor de rest alleen maar neppe. Ik hoor trouwens net op mijn realm dat ik niet de enige ben. Zitten gasten te kutten onder naam van Blizzard. :mad:

@ McKnight 76: Mooi, dan is het dus nep. ;)

7. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ga gewoon met je muiscursor over de mailadressen en kijk onder in je scherm. Je ziet snel genoeg dat het 2 verschillende mailadressen zijn.

Daarnaast beginnen én eindigen mailadressen met de meest vreemde namen. En met wat gezond verstand en logisch nadenken moet je er wel snel achter komen dat er iets niet klopt :)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Klopt, maar dat neemt nog niet weg dat mensen er gek van kunnen worden. Bovendien lijken de mailtjes die niet van Blizzard zijn wel fokking echt. 8)

Maar goed, zal er wel wat beter op letten. ;)

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38

De mail dat echt op een mail van blizzard lijkt moet nog verzonden worden :)
    Als het al een "beetje" echt lijkt, is het mailadres weercompleet over de top vals/nep of weet ik veel wat.

Vanmorgen kreeg ik er ook weer 1 met de mededeling dat mijn account per direct geblokt is. En om mijn account weer actief te kunnen krijgen moest ik mijn computer beter beveiligen met een goede virusscanner welke ik kon krijgen op secure.acces.batlet.net.......:cool:

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Wat dacht jij dan? Dat jij de enige bent die fake e-mails van 'Blizzard' krijgt?

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Heh, wel mooi hoe ze nu Gold spammen tegenwoordig, ik zag laatst in IF gewoon een third party hack gebruiken en allemaal level 1 poppetjes die letters in de lucht vormen, nouja ik neem aan dat de meesten dit al kennen als je WoW speelt, maar wel grappig :+,

Ik heb laatste The Lich King eindelijk afgemaakt, en nu heb ik de mount ook al bijna van 10 man van de Meta Achievement, ik heb alleen nog alles op Heroic nodig.

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Das ook het enige moeilijke :+

LK is... bijna niet te doen voor casuals 8)
    Zelf tot 34% gekomen, daarna was het teveel chaos.

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Bij mij ging hij down op de 2e try toen we het voor de lol probeerde. LK is super easy man. Nuken, spreaden, rennen, nuken, spreaden rennen adds :cool:

14. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    LK op welke mode dan ook is niet echt weggelegd voor Casuals.

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Sarcasme mag ik hopen?

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Heroic nabcake ;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Half zou ik zeggen. Het is niet leuk van die mailtjes te krijgen en aan de andere kant kun je ze ook zo weggooien. Laten we er maar over ophouden, want ik weet wat ik de volgende keer (keren) moet doen. ;)

Morgen of van de week zal ik Gnomeregan eens in de beta checken. Zien of daar iets veranderd is. :9

18. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor een (laptop) videokaart heb je nodig om World of Warcraft tegen het maximum aan te draaien? Mijn laptop heeft nou niet echt een videokaart die goed is voor het draaien van wow. Als het druk is zakt mijn fps tot het punt dat ik niet meer 100% kan spelen.

19. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee maar met 25 mans moet ik alles op het laagst zetten om goed te kunnen spelen op mn laptop. :emo:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarom nemen jullie dan niet een PC ofzo? :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina