Reuj - House 4-2* Huseklepp Huseklepp Abdellaoue Abdellaoue House - Reuj 2-6* Huseklepp Abdellaoue Abdellaoue Larsen Abdellaoue Huseklepp *Heb alleen mijn doelpuntenmakers erbij gezet voor de duidelijkheid. Your worst nightmare... Spoiler
Remcosj - mk katti 0-4 0-1 Sidebe 0-2 Sidebe 0-3 Mouloungui 0-4 Mouloungui Mk katti - Remcosj 2-1 1-0 Sidibe 2-0 Sidibe 2-1 Nordstrand En startpost weer geupdate
Mijn doelpunten makers: eerste wedstrijd: 2x Castillo 2de wedstrijd: Di Santo Battaglia --- wat een idiotie zeg met die huseklep, valt niet tegen op te boksen
Reuj - Remcosj 4-0 Huseklepp Huseklepp Abdellaoue Abdellaoue Remcosj - Reuj 0-8 Abdellaoue Huseklepp Huseklepp Huseklepp Abdellaoue Abdellaoue Huseklepp Hoseth Het toernooi gewonnen met alleen maar overwinningen! \o/\o/\o/
Gefeliciteerd Reuj Zet jij ff een simpel kaartje op de trade voor 7700 coins, dan krijg je een 'rare gold' van me vanavond. Remco en House ook ff keurig je inleg betalen he ?
Ja ja 3, ik zal ze er nu even opgooien en hier posten wat het is en voor hoeveel ze er op staan. Edit: Ze staan erop. 3 Player Fitness +60 cards. Startprice 7.700 coins.
Ik denk dat ik vanaaf nog ff online kom, dus dan kan ik de gold player ff overmaken. Mijn allerlaatste gold player zelfs
Je gaat naar de tradelist en zoekt in clubdevelopment een kaartje 'playerfitness +60' met een beginprijs van 7700 coins. Die selecteer je en ipv 'make offer' ga je naar 'trade offer' om vervolgens je 'rare goldplayercard' te ruilen, daarna 'make offer'. Vergeet niet om eerst jouw goldplayer op de trade te zenden(dus niet te zetten, maar zenden he) Appeltje eitje @reuj: ik heb betaald
Ehm ik heb een Klose ontvangen maar volgens er is iets mis gegaan, iedereen heeft op hetzelfde kaartje een ruil aangeboden dus ik kon maar één ruil accepteren. Was niet zo slim van me om 3 dezelfde kaartjes er op te zetten. Ik heb er dus voor de zekerheid een Arm Healing +5 kaartje opgezet. Startprice 20.000. Verder staan die 2 Player Fitness kaartjes nog op. Excuses voor het ongemak
klose was van mij, was dat trouwens een goeie kaart? voordat ik iets fout doe. en miss lijkt het dan handig om gewoon iemand 1 kaart aan te wijzen, dat 1tje op een fitness offert, de andere op arm healing enz.
Ja Klose was goed hoor Precies dat bedoelde ik ook. Katti dan op Arm Healing en House op Player Fitness?
Haha maakt niet uit. Baros was van jou? Die heb ik al geaccepteerd dus er kan niets meer mis gaan nu.
Zullen we van de week maar gelijk verder gaan met een bronzen toernooi ? of nog een keer Silver ? Wie doet er mee ? 1. mk katti 2. 3. 4. 5. Inleg: 750 coins !!