Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Mwah, gameplay technisch gezien niet, maar voetbal is ook emotie. Hierdoor vindt ik het best wel belangrijk dat de namen kloppen. Verder heeft de fifa reeks nu een flinke voorsprong, dit zie ik pes in één jaar tijd niet goedmaken, pes lijkt meer de arcade kant op te gaan en dit staat mij tegen.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Eh dit jaar komen ze juist wat beter terug.. Ik ben het met je eens dat dit jaar PES zeker nog niet de betere game gaat worden, maar ik zou volgend jaar rond deze tijd nog maar eens kijken naar PES2012, ze zijn IMO echt een goede weg ingeslagen.
    Totaal niet arcade btw!

FIFA met z'n pingpong, hooghouden, lobjes etc is toch meer arcade IMO.

3. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Arcade ? Doe je huiswerk eens joh voordat je iets zegt...oh ja en spelling mag je ook even mee pakken

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Leuk dat je hier drie dingen neerzet die óf er niet toe doen, óf er al uitgehaald zijn. :thumbs:

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zo, jij hebt een aardige inbreng. Reageer dan niet als je niets te melden hebt.

Ping pong voetbal moet inderdaad minder worden in fifa 11, lobjes zijn al een stuk lastiger geworden in World Cup. Pes viel de laatste jaren gewoon erg tegen, door iedere keer valse beloftes vooraf, sta ik hier wat sceptisch tegenover. Hopelijk slaan ze dit jaar de goeie weg in en kunnen ze volgend jaar weer mee met fifa, dit jaar verwacht ik toch dat fifa weer de betere wordt.

Edit:

Moet ik nog even kwijt, ik kan me erg irriteren aan de vage invloeden die soms online aanwezig lijken te zijn. Bij een 3-0 voorsprong kan het zo zijn dat je toch opeens 3-5 verliest. Als dat nou zo af en toe voorkomt, maar soms is dit echt heel erg, je raakt dan opeens geen bal meer. Hoop dat dit in fifa 11 minder aanwezig is.

Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het ook belachelijk dat je eerst even alles in je spel moet aanpassen voordat je aan de slag kan gaan. Bij FIFA kan je om de week een update krijgen waarbij de spelers die in vorm zijn beter spelen of spelers die geblesseerd zijn niet goed spelen. Tevens komt er standaard een update in januari en kloppen alle clubs en spelers van naam en gezicht.
    Als je serieus mee wilt doen bij een concurrentiestrijd bij voetbalspellen, moet je wel je zaken op orde hebben en PES heeft dat niet.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Je hoeft helemaal niets aan te passen voordat je aan de slag kan gaan. Je moet niets. En daarbij zijn er veel files te vinden op internet die je kunt importeren zodat alles in één keer goed ge-edit is. En dit is gewoon een kwestie van Licenties. Dat kan je de developers niet kwalijk nemen. En zeg nou zelf, wie koopt er nou een game met 500 gelicenseerde auto's die allemaal kut rijden omdat de gameplay niet in orde is? Om een voorbeeld te noemen, ik zeg niet dat Fifa zo is.

Om de week een update, dat klopt. Maar enkel in een paar leagues. Daarbij komt nog dat je hiervoor moet betalen.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    FIFA vind ik qua MP beter uitgewerkt dan PES (Clubs), dus die kies ik. :cool:

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wat bedoel je?
    Hooghouden kan toch nog gewoon in FIFA11?

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, maar wat is daar erg aan dan? :p

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Niks, maar Siemenn beweerd dat dat eruit is gehaald, terwijl ik het echt nog in een FIFA11 trailer zag.

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hooghouden zit er inderdaad nog in. Maar waarom ook niet? Vind het zelf nou niet echt storend ofzo

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Er staat ook: "die er niet toe doen" en Siemenn bedoeld wss dat er niks ergs is aan hooghouden.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Maar het is wel arcade ;)

15. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan dat in het echt ook, dus wat is er arcade aan?

16. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, je ziet het natuurlijk bijna nooit in een echte wedstrijd:+

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja joh, ik zie die FIFA street acties dagelijks worden uitgevoerd door een centrale verdediger :p.

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ze wel kunnen doen is dat hooghouden alleen kan worden uitgevoerd als je min. 4 sterren hebt voor vaardigheidsmoves. Want in Fifa 10 kan zelfs Tim de Cler nog oneindig hooghouden

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Er is niets 'arcade' aan hooghouden.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Omdat het kan?
    Je kan in het echt ook van 60 m scoren, als ze dat in FIFA stoppen klaagt ook iedereen denk :p.
    Plus in de oude FIFA's had je een speciaal knopje voor een enorme zaag wat standaard rood was. Daar krijg je ook standaard rood voor, en is er uitgehaald omdat het te arcade was.

Omdat iets kan betekend nog niet dat het realistisch is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina