Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Inderdaad, maar die episode was echt bruut. Halo Reach ziet er zooo fucking awesome uit!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En ook een veel te lang filmpje als je het mij vraagt. :cool:

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan niets aan de eigenlijke ontwerpen van de mappen veranderen, dus geen heuveltjes, geen nieuwe vijvertjes, muren verwijderen en weet ik wat. Je kan alleen objecten verwijderen/toevoegen met de andere gebruikelijke opties zoals spawns, wapens en de mogelijkheden om gametypes naar eigen wens te maken.

Je kan bijvoorbeeld niet in "reflection" een paar pilaren/muren weghalen of verschuiven... Of bedoelde juist ditgene wat er kon worden veranderd aan de mappen?

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja dat klopt maar door die nieuwe mode om objecten zeg maar te blenden in de speelwereld kan je dus die vijvertjes ed wel droogleggen en een bruggetje extra of breeder maken. Ik zoek straks thuis even op hoe het heet.

Edit:

Voorbeeld: in het level narrows heb je die jump boosts die je naar de andere kan schieten. Hier zou je dus wel een brug tussen kunnen maken door van de ene kant naar de andere kant objecten in elkaar te blenden.

Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Halo 3 net solo Legendary uitgespeeld om weer een beetje in het soort spel te komen. CoD verpest je Halo skills :p.

6. Forty

Forty Guest

ik bedoelde eigenlijk dat je dingen door andere dingen enz kon doen.
    en gewoon gebouwen kan maken, niet alleen objecten.

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik dacht al dat er zoiets werd bedoeld8)
    Maar dat je objecten door elkaar heen kon doen was ook al mogelijk in forge 1.0, door een glitch maar toch. Volgens mij werd dit "geomerging" genoemd of iets in die richting.

8. Forty

Forty Guest

je ze zeiden in het filmpje ook dat ze de dingen waar in halo 3 forge een truckje voor nodig was nu gewoon een feature is.

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Waarom wordt Halo Reach eigenlijk gelanceerd op een Dinsdag (14 september)? Worden games in Nederland niet altijd gereleased op Vrijdag's? Net als dat bioscoop films op Woensdag's in premiere gaan?

Word er ook weer ergens een launch party gehouden, waar je om 12 uur s'nachts met je Halo exemplaar naar huis kunt rennen :D? Wel een beetje vreemd als dat op een maandagnacht is :mad:.

10. Forty

Forty Guest

nog een vraag.
    waarom word het 2 dagen gereleased nadat het in de VS al is uitgekomen.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Omdat dat vaak zo is.

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    2 x7?:+ 7 is het getal van Bungie. Geen idee waarom dat de game dan in de US eerder gereleased wordt.8)

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik denk niet dat dat de reden is waarom ze hem op de 14e releasen 8)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zijn er toevallig als reviews verschenen of nog niet? :confused:

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    In de VS is dinsdag normaal als releasedag. Heeft er o.a. mee te maken dat de dinsdag een rustige dag is waardoor ze films en spellen op die dag releasen om zo de verkoop te blijven stimuleren. Ook is het gunstiger voor de uitgever en de winkels omdat de dinsdag minder gevoelig is voor vertragingen, als het te laat is over het weekend dan komt het alsnog op maandag of dinsdagochtend. Ik heb het ooit eens opgezocht :+ Alleen heb ik geen flauw idee waarom het hier dan vrijdag is.

@hierboven. Op reviews zal nog wel een embargo zitten, zal wel een dag voor de release zijn.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Humz. Maar dat verklaard niet waarom 99 van de 100 games gewoon op Vrijdag uitgegeven worden en Halo niet.

Een klein aantal dagen na de release in de US in niet meer als normaal. Mede omdat het in Nederland over het algemeen op een Vrijdag 'moet' vallen en in de US dus op een Dinsdag. Daarnaast vanwege de verzending, de disc's worden vaak op het laatste moment gedrukt (minder dan een maand voor de release).

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt. :thumbs:

18. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Microsoft gewoon een wereldwijde release wilt hebben voor het spel en ze zoveel mogelijk mensen tegelijkertijd willen laten genieten van dit spel. Volgens mij doet Microsoft dat wel vaker bij hun games (niet altijd maar wel vaker).
    En ach, dinsdag is absoluut niet een slechte dag, heb er ook al vrij voor genomen want ik moet gewoon de hele dag Halo spelen :D.
    Het ziet er zo goed uit.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voor Nederland zal het wel donderdag zijn. ;)
    Denk echt niet, ook al hebben ze hem eerder binnen, dat die ook eerder verkocht gaat worden. :cool:

20. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me wel afvraag, wat zeggen jullie Halo-spijbelaars dan tegen jullie baas? :+

"Er komt de 14e een nieuw spelletje uit dat ik wil spelen, mag ik vrij?"

Mja, ik neem misschien ook een dagje vrij van school. Ik heb heel veel zin in de campaign! Die zal ik waarschijnlijk in één ruk uitspelen :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina