[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Is even een tijdsprong, het begin van de film begint even met bijna het einde en gaat daarna weer terug naar het begin :)
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.001
    Leuk Bevonden:
    3.334
    Ja heb hem gisteren thuis gekeken.
    en ik kwam ook niet meer bij bij die scene:+

    was verder wel leuke actie film niks speciaals.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    The Book of Eli
    8/10
    Ik heb helemaal niets met film over geloof o.i.d ... maar vond deze toch wel erg cool om te kijken. Heerlijke film!
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Lekker naar de cam versie gekeken? 8)

    Ik vind bios trouwens na gisteravond ook weer een stuk kutter. Zat in Pathé tegen de fucking muur aan, wat een kut inkijkhoek heb je dan.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zijn al genoeg goede screeners van te vinden, oftewel dvd kwaliteit O-)


    Vond em wel grappig, maar niks bijzonders. Inception afgelopen week in de bios gezien en die was meer dan de moeite waard :cool:
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net op Film1 Moon gezien, wat een geweldige film. Heb 'm twee keer eerder bekeken op mijn laptop, maar film boet niet aan kracht in na meerdere kijkbeurten. Misschien vind ik hem nu zelfs beter. De eerste keer dat ik Moon gekeken heb, heb ik de film af en toe gepauzeerd om wat anders te doen. Nu heb ik de film van begin tot einde uitgekeken en kon hij me ook zo lang boeien.
    Heb de film samen met m'n ouders niet gekeken, die vonden hem allebei 'wel aardig'. :eek:
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Erg mooie film vond ik het, met een klote einde maarja. Zaten met z'n allen te kijken en drie hadden er tranen in de ogen :p
     
  8. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geloof ik niet helemaal waar. Ik heb 't boek een tijdje geleden gelezen en volgens mij was 't zo dat ie wel begonnen is met een rondreis, maar dat ie nooit heel ver is gekomen. Lag toch niet helemaal in zijn aard.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    The Expendables
    Lekker verstand op nul en lekker knallen, precies wat ik ervan verwachte. Actie is tof en voor je het weet is de film helaas al weer afgelopen. Beste stuk zonder twijfel; Terry Crews met zijn AA-12, held. _O_
    7
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De beste films imo zijn de films die aan kracht winnen bij meerdere kijkbeurten. Dat is natuurlijk per persoon en film verschillend, maar het geeft in ieder geval aan dat je een band hebt met een film.

    Een aantal van m'n favorieten heb ik meerdere keren bekeken voordat ik echt van de films ben gaan houden :)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad! En dat heb ik met Moon steeds meer denk ik. De goede dingen vallen me veel meer op en die vind ik echt fantastisch, hoewel de wat mindere kanten van de film me ook meer gaan irriteren.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb het vooral als de sfeer of de setting in een film me na een tijdje weer aan gaat trekken. Je hebt dan een bepaald verwachtingspatroon gehad van een film, en dat was dan net iets anders dan je verwacht had ofzo, maar naarmate je de film een plekje hebt gegeven ga je er naar terug verlangen. Als je hem dan nog eens opzet word je totaal overdonderd. Heb dat al zo vaak gehad en het is een fantastische ervaring :D

    Daarom raad ik mensen ook aan om films als Once Upon A Time In The West (die in eerste instantie meestal saai wordt gevonden) op een later tijdstip nogmaals te kijken. Je moet een beetje één worden met het tijdsbeeld, de sfeer en de karakters in de film, en dan....BAM _O_
     
  13. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ow ik had gelezen dat hij zich juist heel vrij voelde en dat hij tijdens zijn reis uiteindelijk is overleden aan ouderdom.
     
  14. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Public enemies gezien. Leuke actiefilm, over de bankovervaller John Dillinger. Wel werd het tempo uit de film gehaald, als het verhaal weer ging over de romance tussen Dillinger en zijn vriendin. Er hadden van mij wel wat meer actiemomenten in mogen zitten.
    7/10
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Bonnie And Clyde (Arthur Penn, 1967)

    [​IMG]

    De verfilming van het verhaal van een van de meest beruchte duo's ooit. Zo spontaan als hun liefde begint, zo doldwaas verloopt de rest van het avontuur. Ik moet er niet aan denken hoe een moderne verfilming er uit zou zien. Het zou vermoedelijk iedere vorm van charme missen en een te grove verbeelding zijn van wat zich moet hebben afgespeeld. Daarom lijkt dit ook de perfecte tijd om deze film gemaakt te hebben. Er wordt niets gecensureerd maar het krankzinnige karakter en de bloederigheid worden ietwat in toom gehouden door de wat preutse manier van filmen. Het maakt het bijna tot een romantisch iets, en dat maakt wat mij betreft Bonnie And Clyde een heerlijke film, ondanks dat het geheel zo nu en dan wat houterig aanvoelt.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was ik ook van plan eigenlijk. Mijn eerdere woorden "zeker geen slechte film" kwam misschien verkeerd over. Maar die zin daarvoor kwam zo over dat ik dat vond.
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    The Expendables

    Had veel verwachtingen met al die grote sterren! Humor is er zeker wel maar meer dan een ordinaire actie film is het ook niet. Desalniettemin wel een leuke actiefilm maar met die sterren had ik wel wat meer verwacht, had niet echt gehoeven.

    8/10
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nu the Matrix Reloaded weer op tv is, realiseer ik me weer wat een faalvervolg het eigenlijk is. Deel 1 was zo een interessante en originele film, maar die wordt dan vervolgd door een middelmatige science fiction en actiefilm, waarin simpelweg veel geld is gestoken, maar het spoor toch helemaal bijster raakt.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben ik de enige die de twee sequels van The Matrix wèl goed vond?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina