Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt erop dat hij eruit is gehaald. Al is er wel 1 persoon die hem heeft maar die zal het spel denk dan ook wat eerder hebben gehad.

Zie: http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=1212&z=&c=&x=77&y=13

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net chapter 10 uitgespeeld.

wat was dit toch een leuke chapter,zeker met een verrassend einde in het cafe.

4. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zoals ik al eerder aangaf lijkt dit spel straks bol te staan van de dlc, er is in de map gewoon zoveel meer mogelijk. Maps met extra missies koop ik zeker, nieuw gebied uiteraard ook, ander jasje of hoedje lijkt me tegen betaling overbodig.

Ik heb er inmiddels 9 uur en 34 minuten op zitten en begin nu aan chapter 5. Dlc voor de ps3 is trouwens erg tof, dit moet ook gewoon op de 360 gaan verschijnen. Echt aardig wat extra missies en een hoop actie = gameplay duur aanzienelijk langer + het personage vindt ik erg tof. Als ze dit kunnen continueren laat free ride maar even zitten en geef me meer dlc...

Tja en je kan natuurlijk gaan zitten zeuren dat dlc te vroeg komt, maar 8 maanden na de release met de 1e dlc komen is ook niet wenselijk. Gewoon onzin als je daarover gaat zitten klagen, je hoeft het immers niet te kopen, maar er zijn zat mensen die al klaar zitten voor nog een aantal nieuwe missies.

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  5. James Pond

James Pond Guest

Dit ben ik helemaal met je eens, alleen vind ik het zo jammer dat veel DLC schijnbaar uit de game wordt geknipt om het zo maar te zeggen om er gewoon meer money aan te verdienen. Dit is niet iets nieuws ofzo, honderden developers doen dit. Maakt het nog wel een kwalijke zaak.. Kijk maar naar bijvoorbeeld Dead Rising 2 Case Zero.. das gewoon een prologue uit het spel, maar ze hebben er maar een XBLA game van gemaakt.

6. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Gods kalere, 1 playboy is gewoon verdwenen. Op de plek waar die moet liggen ligt niks. :'-( Zeg niet dat ik nu 49 playboys voor jan met de korte achternaam heb lopen opzoeken he? 8)

7. James Pond

James Pond Guest

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nee, die lijst klopt niet.

En hierboven: Je links doen het niet, maar die auto is gewoon van een van de preorder packs.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik gok toch eerder dat hij doelt op first person rijden? Of kan dat nu ook al?:+

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Oh, daar had ik niet eens op gelet. :+

Er is trouwens wat meer 'DLC' info gelekt. Mensen hebben deze map gevonden en namen van missies:

Missienamen doe ik even in een spoiler, indien men niet wil weten waar het over gaat:

Dus of ze zijn er uitgehaald, of we gaan nog meer oorlogsmissies krijgen in de toekomst.

11. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Volgens mij gaat 2K dezelfde kant op zoals ze met Bioshock 2 gedaan hebben. Een gestripte game leveren die vervolgens uit gaat puilen van de DLC die al op de disc aanwezig is. |:-

12. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ben er tot nu toe nog vrij kalm onder :cool:.

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, ik vind gewoon dat als je bestelt bij Gamehubs dat je dan moet beseffen dat je 1) lang moet wachten, 2) dat het wel eens kan gebeuren dat je het niet ontvangt (je bent niet verzekerd). Als je snel een spel wilt kan je het beste langs de retail gaan.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Whatever, dan is jouw reactie nogal direct. Als die jongen niet precies weet hoe lang het verzenden duurt, ga hem dan niet direct uitmaken voor gierigaard 8).

En dat je de game niet ontvangt is onzin zeg, even grote kans dat de FRS hem kwijt raakt..

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Is niet helemaal onzin procentueel verdwijnen er meer pakketjes afkomstig uit het buitenland, dan inheemse verzendingen ;) Maar goed...

Dat ze een game min of meer strippen omwille van dlc is geen goede zaak, dit gevoel heb ik bij maffia niet. Wel hadden ze iets meer kunnen toevoegen in de vorm van submissies. Dlc met een nieuwe map zou ik toch wel erg leuk vinden. Hoop dat de geruchten dus een beetje kloppen, die kaart moet toch ergens vandaan komen...

16. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Alles van bol.com komt ook niet aan bij me broer hoor O-)

Maar die bezorger heeft vast een ebay handeltje :+

17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Die kaart en de missies komen van de pc versie. Er zijn dus twee mogelijkheden: De game was eerst langer en die missies zijn gestript (ze hadden oorspronkelijk iets van 130 missies om in de game te stoppen) en komen dus niet meer. Een andere mogelijkheid is natuurlijk dat het wel als DLC komt.

19. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij Chapter 11, maar ik wil deze game eigenlijk helemaal niet uitspelen....

Hij is gewoon té tof, vooral 's avonds is dat sfeertje zo goed!!!

En het verhaal en de cutscenes zijn gewoon geweldig.

Meer heb ik niet te melden, voor mij 1 van de Beste games van 2010!

20. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik hoop dan maar gewoon op dlc... Je merkt gewoon dat veel mensen meer willen en hier zal men vast wel op inspelen, na vijf jaar is het nu tijd om te oogsten en waarschijnlijk met dlc ;)

Ik vind het spel zelf ook erg goed… Er zijn bepaalde momenten die gewoon erg tof zijn om ingame mee te maken en die je dan bij blijven…

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina