[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat niet iedereen het geld tot zijn beschikking heeft waarschijnlijk.

Ik speel nu al enkele jaren op een laptop, en momenteel op eentje waarmee ik praktisch alles op max kan raiden.

• Acer Aspire AS-7740G-434G64Mn
    • Intel® Core™ i5 processor 430M (32 nm Dual core, 2.26GHz, 3MB Cache, 1066 MHz FSB)
    • 4 GB DDR3 1066 MHz RAM (2+2 GB modules)
    • ATI® Mobility Radeon™ HD 5650 1 GB GDDR3 (”Madison-Pro” Graphics Card 1024MB DDR3 VRAM)

2. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Omdat een pc uiteraard heel makkelijk is om overal mee naartoe te zeulen, shampoo :) En een PC + laptop wordt me te prijzig...

Ik speel al met alles op het minimum maar mijn fps komt niet boven 4 uit in die 25 mans. Ik kan dus niet goed tanken/healen/dpsen vanwege de lag.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik snap zeker dat iedereen niet een goede beurs heeft. Misschien iemand vinden die goed in handelen is. Mijn broertje heeft laatst zijn mobiel ingeruil tegen een Apple Computer. Deze is nog beter dan mijn zelfsamengestelde Windows computer. Ik weet niet of jullie zulke vrienden hebben, maar zulke deals kunnen jullie natuurlijk ook wel eens tegen het lijf lopen. Bij de een is de kans groter dan bij de andere. ;)

Ik probeer trouwens mijn broertje ook te recruiten voor WoW hoor. Wil verdomme die rocket mount. Heb al gezegd dat ik de game + all expansions zonder cata en een abbo voor een maand of twee wel wilde betalen. Ik ben ook veel te goed voor ze. :+

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen voor die mount?|:-

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767