[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat niet iedereen het geld tot zijn beschikking heeft waarschijnlijk.

Ik speel nu al enkele jaren op een laptop, en momenteel op eentje waarmee ik praktisch alles op max kan raiden.

• Acer Aspire AS-7740G-434G64Mn
    • Intel® Core™ i5 processor 430M (32 nm Dual core, 2.26GHz, 3MB Cache, 1066 MHz FSB)
    • 4 GB DDR3 1066 MHz RAM (2+2 GB modules)
    • ATI® Mobility Radeon™ HD 5650 1 GB GDDR3 (”Madison-Pro” Graphics Card 1024MB DDR3 VRAM)

2. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Omdat een pc uiteraard heel makkelijk is om overal mee naartoe te zeulen, shampoo :) En een PC + laptop wordt me te prijzig...

Ik speel al met alles op het minimum maar mijn fps komt niet boven 4 uit in die 25 mans. Ik kan dus niet goed tanken/healen/dpsen vanwege de lag.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik snap zeker dat iedereen niet een goede beurs heeft. Misschien iemand vinden die goed in handelen is. Mijn broertje heeft laatst zijn mobiel ingeruil tegen een Apple Computer. Deze is nog beter dan mijn zelfsamengestelde Windows computer. Ik weet niet of jullie zulke vrienden hebben, maar zulke deals kunnen jullie natuurlijk ook wel eens tegen het lijf lopen. Bij de een is de kans groter dan bij de andere. ;)

Ik probeer trouwens mijn broertje ook te recruiten voor WoW hoor. Wil verdomme die rocket mount. Heb al gezegd dat ik de game + all expansions zonder cata en een abbo voor een maand of twee wel wilde betalen. Ik ben ook veel te goed voor ze. :+

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen voor die mount?|:-

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee natuurlijk niet. Ik zou het namelijk wel leuk vinden met hem erbij, maar op moment heeft die gewoon erg weinig tijd. Ik heb hem wel beloofd dat ie eens met een nieuwe char op mijn account mocht spelen. Kan die ff een warrior of paladin ofzo proberen. :9

6. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wel wat te ruilen hebben uiteraard.

Daarnaast, voordat ik een nieuwe pc/laptop koop, zou het financieel voordeliger zijn om te kijken of ik mijn huidige laptop niet kan upgraden.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik jouw geval zou ik daar ook voor kiezen. Het had natuurlijk ook kunnen zijn dat je het wel kon betalen. Het is niet anders, studenten en vakkenvullers zijn nu eenmaal niet zo rijk. :+

8. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een goede PC op mijn kamer staan die de game makkelijk aankan (Wordt nooit gebuikt eigenlijk) maar ik speel liever chill op de bank voor de TV bijvoorbeeld en het boeit me niet dat ik alles in 25 mans op het laagst moet zetten qua grphx want WoW ziet er sowieso al niet uit als een grpx monster dus. Al die jaren eigenlijk al gedaan en het lijkt me niets om boven steeds te zitten op me zolderkamer. :emo:

Misschien binnenkort maar een gamelaptop aanschaffen want dat spreekt me wel erg aan.

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Die jeuk! Must not contact GM 8)

10. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent al 20x gestopt of zo? Heel dom wel om alles te deleten, die gedachten had ik een jaar geleden ook, maar ik zou mezelf wel voor de kop kunnen rammen als ik dat gedaan had.

11. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu we het toch over PC's hebben!

Die van mij is erg crappy, paar jaar oud, speel met 2,8GhZ met 750 mb ram geheugen ofzo? Videokaart weet ik niet eens! In 25man raids heb ik echt een fps van 3 ofzo :confused: Loading screens duren eeuwen enzovoort.

Nu ben ik gewoon opzoek naar een normale computer en met oog op Cata, eentje die wow gewoon goed kan draaien zonder fp drops etc. Nu heb ik geen flauw idee waar ik moet zoeken, op welk merk etc. Prijs range ongeveer 400 euro. Daar moet ik toch wel een goede computer van kunnen vinden, liefst iets goedkoper!
    Heeft iemand enig idee?

Edit: http://www.computergalaxy.nl/product_info.php?cPath=77&products_id=306

Goedkope pc, maar met dual core 2x 2,5GhZ. Op zoiets kan je toch gewoon goed wow draaien? Maar moet ik opletten? Videokaart of het mb ram geheugen?

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  12. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk full time als consultant in Slowakije. Ik heb het geld er nu alleen niet voor over om een nieuwe laptop/pc aan te schaffen.

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Come back to the dark side <3

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ahum. Blauw met Geel aub. :+

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe ik heb een tijd reraid met een guild die zo heette ;)

16. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na wat zoekwerk heb ik dus deze laptop (of gelijk eraan, er zijn zoveel series): http://www.topproduct.nl/hardware/l...er-travelmate-5720-4a3g25mi-lx.tk20z.925.html

Het gaat hier om een zakelijke laptop en daar is hij in eerste instantie ook voor bedoeld. Echter heb ik nu ook de behoefte om te gamen en zou graag willen weten of zo'n laptop upgradable is met een videokaart. Ik weet dat het soms nogal lastig is voor de laptop om goed werkende upgrades te vinden. Tips zijn welkom *)

Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Paar dagen geleden wel een fish faal moet ik zeggen. Mijn main had nog steeds geen fishing op 450. Na een aantal weken af en toe vissen stond het eindelijk op 388. Ik dacht een paar dagen geleden: Nu raas ik in een keer door naar 450 bij de Dalaran fountain. Ik moest dus nog vijf gouden muntjes voor in totaal twee achievements. Had de zilveren en bronzen al. Ik level dus mijn fishing wel naar 450, gelukkig, maar wat gebeurde er nu: Niet een goud muntje erbij wat ik nog moest. GVD dacht ik ff. 8) Wel een gouden muntje, maar dat was ook pas toen ik de 400 al gepasseerd was. Echt, waarom moeten die gouden nu zo moeilijk doen terwijl je de zilveren en bronzen vrij snel hebt. :cool:

18. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zodat de achievement niet te makkelijk is en dat je er wel wat moeite voor moet doen.

Wie is trouwens die man die je gebruikt als avatar? :p

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vince Mc Mahon van de WWE. Kijk maar eens naar de Survivor's Series 2001. Dat was samen met zijn team zijn beste optreden vond ik. ;)

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gouden moet ik er nog 1 terwijl ik nog de meeste bronze moet...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina