Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Zo lang de game duurt is hij inderdaad geweldig, maar ik snap niet hoe sommige mensen hem in 10-12 uur uitspelen, want dan mis je toch nog best wat details, volgens mij. Ik heb de eerste 3 chapters alle video's etc geskipt, omdat ik die al op de pc had gespeeld en zit nu nog steeds in chapter 11 met al 10 uur op de klok.

Maarja, aan de andere kant: Ik heb Metroid Prime ook in een uur of 15 uitgespeeld, en dat is imo toch echt een van de beste games van de vorige generatie.

2. Ryaden

Ryaden Bezig met: FIFA 10

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles gedaan, alle achievements en ben in totaal 15 uur bezig geweest. Best weinig als je het mij vraagt. Ik doe graag alle achievements, maar deze waren redelijk simpel.

3. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Binnen 15 uur alle archievement? Alleen die wanted posters ben je al dik 3 uur mee bezig, is het niet meer.
    Dan heb je ook alle playboys nog, kon ik elke missie bijna opnieuw doen. Jij moet echt door dat spel geraced hebben niet normaal! 8)

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  4. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Wat gebeurt er als het verhaal is afgelopen? Kun je dan nog gewoon rond rijden in de stad of is het spel dan klaar? Moet ik de playboy magazines en wanted posters tijdens het verhaal vinden of kan ik dit ook nog doen als het verhaal is afgelopen?

5. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Als het verhaal is afgelopen moet je een missie herladen om weer opzoek te gaan naar de playboy's en wanted posters.

6. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in chapter 8. Ik speel alles rustig en kijk elke video. Moet zeggen dat ik blij verrast ben, er zit veel diversiteit in en de sfeer en het verhaal zijn geniaal. Ik geniet echt van de game. Vond alleen de chapter 6 minder, beetje eentonig.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd direct, men weet op die manier altijd waar ik sta. Als die jongen hier loopt te mopperen dan verwijt ik hem dat. Ik mopper daar als het ware weer over.

Als je denkt dat een game altijd aan komt leef je in de Mushroom Kingdom of ander vrolijke plaats. Met internationaal transport (helemaal vanuit zover) kan er wel eens wat mis gaan. Douane controles waarbij het blijft hangen of verdwijnt, dingen gaan verloren tijdens het transport. Als je bij Gamehubs op de goedkoopste manier bestelt neem je dus 2 dingen op de koop toe 1) het duurt lang voor hij aan komt, 2) het is niet verzekerd mocht het onderweg mis gaan.

OT:
    Het aantal mensen die Maffia 2 hebben uitgespeeld neemt al toe, ik verwacht hem deze of aankomende maand wel te kunnen kopen voor een euro of 25 á 30. De demo was qua sfeer al erg goed, en gameplay technisch was 't ook solide allemaal.

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En als je denkt zoals jij leef je in Browser's Castle :)

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als kind heb ik wel gedroomd over leven in de Mushroom Kingdom, op avontuur gaan, met Yoshi op stap enzo. Maarja ik moest het doen met Mario Allstars en Mario World:cool:

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Hahaha Browser's Castle, welke FireFox, Chrome?? ;)

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, zelfs je ruitenwissers van je auto bewegen als het regent. Waarschijnlijk zal 9 van de 10 mensen het niet eens opvallen of boeien, maar ik kan echt genieten van dat soort kleine details! _O_

Snap al die reviews echt niet, echt een heerlijke game. Enigste minpunten zijn het save systeem en het geen dat er geen Free Ride is. Dat is alles, mensen vergelijken het qua opzet met GTA en gaan dan al de mist in. Laat maar weer eens zien waarom reviews mij serieus geen reet kunnen schelen, bullshit allemaal.

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Inderdaad die details zijn geweldig! Als je in de sneeuw tegen een geparkeerde auto oprijd dan valt de sneeuw die erop ligt eraf :D

Ben nu bij chapter 6 en dat introfilmpje is inderdaad gruwelijk tof _O_

14. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Heb precies het zelfde. De kleine details doen het hem. Wieldoppen die van je wagen afvliegen, winkelbediende die zeggen dat je stinkt als je door een riool heb gelopen, agenten die in een winkel staan nadat je die beroofd hebt, winkels die afgesloten zijn nadat je de winkelbediende hebt koud gemaakt. Geniaal! Als je net klaar bent met een missie waarbij (bijvoorbeeld) een bom is afgegaan hoor je even later op de radio wat er is gebeurd. Heerlijk! Daarna is het verhaal zeer sterk na mijn inzien wat het tot een erg leuke game maakt waar je vol van zit te genieten.

Op wat kleine bugs na zie ik niet in waarom dit spel bij sommige als "slecht" wordt beoordeeld.

15. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een week en mafia II wegens overschot voor dumpprijzen in de bazaar.

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    En dan sla ik toe! :+

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ook. Meer als €25,- mag het niet kosten hoor! Bij Maffia 2 heb ik het idee dat je toch wel uitgespeeld bent als je het spel uitgespeeld hebt en dan sneeuw je straks toch wel heel snel onder bij Halo Reach, Medal of Honor, Fable 3, Fallout NV etc.

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zunige Hollanders :+

19. Ryaden

Ryaden Bezig met: FIFA 10

Leuk Bevonden:
    0
    Nee 3 uurtjes ben ik daar niet mee bezig geweest, een stuk minder, de moeilijkste was wanted poster 68. En die playboys: gewoon zorgen dat je die elke missie pakt, dan hoef je niets te herhalen.

De rest kan je allemaal halen tijdens het spelen van de chapters. De enige achievement waar ik een chapter voor moest herladen was die 5 auto's naar Derek brengen.

EDIT: wat wel geinig is: In Game Statistics onderaan ->> Time spent with playboy Articles.... Zit al aan de 8 minuten :D

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, als de hier bovenstaande games uit komen raak je Maffia bij wijze van spreke aan de straat stenen niet kwijt. Valt me sowieso op dat in mijn friendslist bar weinig mensen Maffia 2 doen. En nee dat zijn niet alleen maar 15 jarige Halo spelers oid.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina