Ah ik vermijdt die officiƫle forums altijd. Het heeft idd sim aspecten maar ik hou het erop dat het max Simcade gaat worden.
Dat filmpje ziet er goed uit zeg, heb echt zo gruwelijk veel zin in deze titel . Vooral die regen races zien er geil uit.
1. Zou toch moeten kunnen. Die optie was er zelfs in Formule 1 '99 2. Alles uit behalve ABS. Wel jammer dat de rewind optie niet uit te zetten is, ik moet echt van die verdomde knop afblijven
De Turbo S niet voor de PS3 Ik was van plan F1 2010 voor de PS3 te gaan halen, maar doodat de Turbo S officieel ondersteund word voor de 360 ga ik toch maar voor de xbox versie denk ik..
Lees net dat hij 21 sept. Uitkomt in de VS en 24 pas in Europa. Waarom altijd verschillende release data's. Europa wordt weer genaaid, terwijl F1 hier veel meer leeft als in de VS. Kan iemand mij misschien uitleggen, waarom ze dit doen? Hierdoor gaat iedereen dus spellen illegaal downloaden. Waarom nog 3 dagen wachten als de rest van de wereld hem al speelt. Ps: heb fucking veel zin in dit spel. Eindelijk F1 op de 360.