Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Waarom doen we nou alsof een dagje vrij nemen voor een gamerelease normaal is? 8)

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere malen, ben al een paar keer naar Mysteryland geweest. Hele dag gefeest met wat vrienden. Maar als je mijn post goed leest zie je dat het zwart-wit is. Mijn bottom line is in elk geval dat ik vind dat iedereen zelf moet kijken waarvoor hij een vrije dag neemt en dat anderen dat niet moeten veroordelen. Een vrije dag voor een festival, om te gamen, thuis voor je uit te kijken of te vissen. Wat maakt het ook uit :).

Met het eerste zwart gedrukte ben ik het absoluut oneens, een launch van een grote game kan voor iemand emotioneel net zo veel zijn als voor iemand anders het concert van zijn grote band. Met het 2de zwart gedrukte gedeelte ben ik het uiteraard eens. Een festival is: muziek, sfeer, gezelligheid met vrienden.

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  3. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    En voor jouw een dagje vrij om te achievement hoeren :+;):p (JK)

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja zeg :'-(:mad:,
    SPAMMIeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee \o/\o/\o/\o/

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb begin deze maand ook een game gepre-orderd bij mediaoffer, en deze kreeg ik een dag na de release binnen.

Zelf ga ik voor 65,- die collectors edition halen bij de Dynabyte.

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar het verschil zit hem gewoon in de mogelijkheden. Een game kan je die zelfde dag een tijdje later spelen, wanneer jij wil. Een concert niet, dat heeft niets met emotionele waarde te maken. Maar goed, zullen we het weer over Halo: Reach hebben ;)? Ik heb er iig zin in!

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Een concert van een willekeurige artiest wordt vaak op meerdere momenten gehouden. Maandag in Rotterdam, woensdag nog in Maastricht (ik noem maar wat). Een game launch is alleen op één specifieke dag.

Ik heb ook zin in Halo Reach, vooral in de campaign, lekker met maten co-op knallen!

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    We hadden het over een festival ;).

Maar goed, is er al een lijstje met MP maps ergens te bekijken? Of zijn er al meerdere maps aangekondigd die opnieuw worden uitgebracht in halo:reach?

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    euhm
    Heb 't slechts dik gedrukt, maar ik denk dat we het er beiden wel over eens zijn dat iedereen zelf moet bepalen waarvoor hij een vrije dag neemt ;)

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Daar begon het mee en daar ging het om. Maar maakt allemaal niet uit. Laten we kappen, we verneuken het hele topic 8).

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zag inderdaad dat hij daar aardig goedkoop verkrijgbaar was, maar ik móét hem dus echt op de release hebben :p. Nog eventjes bedenken dan maar..

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gebeurt niet vaak in NL hoor dat het op meerdere locaties gespeeld word. Zeker niet met de grotere feesten/festival/optredens.

Die game kan je gewoon na 1700 halen als je klaar bent met werken en dan de rest v/d avond spelen. Kan je 'm zelf niet halen, is er vast wel een vriend die 'm ook gaat halen en dus een tweede exemplaar kan meenemen.
    En als je 'm online besteld valt ie gewoon door je brievenbus en hoef je dus ook niet te haasten na je werk.
    En daarnaast zijn er nog zat dagen daarna om die game alsnog te halen.

Die vergelijking slaat dus als een lul op een trommel.

13. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hou nou maar op! 8)

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, verder is dit mijn laatste reactie hier mbt "vrij vragen voor games", ik heb mij al laten mee slepen en heb al teveel offtopic gepraat in een topic van een goed spel. Wie er over wilt door discussiëren stuurt mij maar een PM

15. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een geouwehoer hier... Doet me ineens twijfelen of ik überhaupt de game wil halen. Je beseft je dan ineens dat er ook altijd van dat gejank online is... en ik heb het daar zo mee gehad.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    :F:

God, wat ben ik slecht geworden in Halo 3. Ik haal de knoppencombinatie van Reach/Halo CE/CoD MW2 door elkaar 8). Al had ik m'n laatste potje wel weer een Running Riot gehaald :cool:

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Daarom speel ik ook altijd zonder headset (tenzij ik met vrienden speel).

18. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Op g4tv.com zijn ook een paar filmpjes van forge/mp/firefight te zien!

Ik heb de beta niet gespeeld dus ik weet niet of het zo is maar ik vind de mp levels niet echt een halo sfeer hebben of ligt dat aan mij? ( dit maak ik alleen op uit de filmpjes)

Maar het neemt niet weg dat ik zo ziekelijk veel zin heb in reach!!!!!!

20. Forty

Forty Guest

waar kan ik het spel het beste halen op de release.
    dus waar ze 'm gegarandeerd hebben en voor een mooi prijsje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina