Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het moeilijk om option files van de pc naar de PS3 te zetten?

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je option files voor de ps3? Volgens mij zet je die gewoon op een USB stickje.

3. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    precies, in mijn kring zijn dat er nogal wat

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dit zal het eerste jaar zijn dat de demo hetzelfde zal zijn als de retailversie. Bevalt hij je niet, dan moet je PES 2011 zeker niet kopen. Maar mensen moeten de game wel de kans geven, het is nu wat lastiger om het spel goed te kunnen dan in voorgaande jaren. Dat is wel iets waar ik bang voor ben, dat mensen het geduld niet hebben om goed te oefenen.....

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Grote kans dat ik weer terug naar PES ga gebaseerd op dat filmpje. Het deed me toch weer een beetje terugdenken naar PES6. De laatste jaren Fifa gespeeld maar ik merk bij mezelf dat ik weer terugneig naar PES.

Maar ik ga logischerwijs nog wel eerst de demo's spelen voordat ik definitief een besluit neem. Laten we maar hopen dat PES niet teleursteld. :)

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Dat oefenen vond ik juist altijd één van de pluspunten van pes, zoals gezegd online vindt ik een belangrijk punt. Ik ben echt benieuwt, echt een goed beeld heb ik nog niet. De mensen hier zijn erg enthousiast, maar soms lijkt het alsof pes helemaal niets verkeerd kan doen, ook niet echt reëel.

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Jup, maar ik kan je op een briefje meegeven dat er ook zat mensen zijn die zeggen na 1 uurtje: fuck dit, het lukt niet, kutspel.
    Er zullen zelfs reviewers zijn die deze game gaan afkraken omdat het niet lukt!

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die mensen hebben dan waarschijnlijk nooit PES goed gevonden en hoef je dan verder niet echt serieus te nemen voor wat betreft de beoordeling van deze game.

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat klopt wel inderdaad, maar ze zetten wel hun mening overal neer. Er zullen ook mensen zijn die hun mening daar weer op baseren en het spel niet kopen.

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat sportgames wel heel erg moeilijk zijn om te reviewen.

Zeker voetbal, omdat iedereen zijn mening heeft hoe het spel gespeeld moet worden, en vaak heeft niet 1 iemand gelijk. Er zijn meer wegen die leiden naar de wereldtitel.

Als je pes puur beoordeelt als game, dan moeten we eerlijk zijn dat die de afgelopen 3 jaar gefaald hebben. Teveel bugs, teveel oude fouten, en online wat niet werkt. Ook al is de gameplay topnotch, als game is dit een instant fail natuurlijk.

Maar als ik nu pes 2008 speel tegen iemand, met 2 slechte teams, zonder te exploiten, zonder cheap goals te chasen, dan is het kwa voetbal WEL een zeer aardige game. Dat meen ik echt.

Maar wat moet je nou als reviewer van een voetbalgame? Ik denk dus dat het heel moeilijk is, en er altijd mensen zijn die zich niet in de review kunnen vinden. Omdat hun kijk op voetbal gewoon anders is, en dat is dus niet per definitie slechter of beter.

-------

WAAR BLIJFT DIE DEMO????

;-)

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb nu al zin in de demo, grote kans dat dit jaar zowel PES als FIFA word gekocht :+

Ik neem aan rond 15 september, dan word de FIFA demo ook uitgebracht. Zou wel mooi zijn, meteen beide uitproberen. Als je eerst een week PES die-hard probeert kom je veel goede/slechte dingen tegen die je op het begin niet zag. Als ze tegelijk komen kan je mooi vergelijken *)

12. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als die demo maar wel 10 minuten is.

13. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    @ Dikgedrukte: loop niet raar te kijken als je ook dit jaar weer een aantal bugs tegen zult komen, vooral in dit soort games komen de tekortkomingen van de game veel later pas aan het licht, na intensief spelen van de game.

denk nml dat PES nog wel wat bugs zal bevatten omdat ze in een jaar deze game hebben gebouwd, daarom moet PES wat meer ontwikkeltijd krijgen, ik denk dat ze pas echt gaan rocken met pes 2012 of 2013, net zoals fifa nu doet met 10 en 11 :)

14. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben zo erg benieuwd. Dit is misschien wel de game waar ik het meest naar uit kijk op dit moment. Meer zelfs dan Halo: Reach. Die gaat toch sowieso wel vet worden.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ook, heb echt weer zin in een nieuwe footie, zeker als het een totaal andere game is dan de laatste paar die ik heb gespeeld. (Fifa 09/10/WC2010)

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat is het ook gewoon, FIFA is goed maar heb wil gewoon weer wat anders na 3 FIFA delen. Je ergerd je toch aan van alles en wil weer lekker een nieuw voetbalspel leren.

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik wil heel graag de demo van PES 2011 spelen. Speel Fifa nou al sinds '03, maar ben eigenlijk wel heel benieuwd naar PES dit jaar

18. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik wil gewoon weer terug kunnen naar een goede PES dit jaar \o/

19. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk wel weer gruwelijk dat Seabass er weer helemaal voor gaat, Als PES nu slaagt dan hebben we volgend jaar weer een mooie strijd tussen EA en Konami, want dan moeten ze allebij wel weer blijven vernieuwen, willen ze de fans tevreden stellen :)

1 goede footie is eigenlijk een beetje saai, mischien zelfs wel slecht voor ons gamers, dan ken je nog wel zo'n fifa fan zijn maar als PES niks tegenover fifa zet, gaat EA ook achterover zitten, nu houden ze elkaar scherp.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    FIFA 11 word bij mij sowieso gekocht, blijft toch echt een geniaal spel met weinig slechte punten IMO. PES hangt af van de demo, maar ziet er erg goed uit.

Deel Deze Pagina